„Дигиталният маркетинг дава крила на въображението“ – интервю с Кристина Тодорова - SoftUni Digital
Loading...

„Дигиталният маркетинг дава крила на въображението“ – интервю с Кристина Тодорова

avatar Пламен Тотев 3 минути
„Дигиталният маркетинг дава крила на въображението“ – интервю с Кристина Тодорова

Днес ще ти разкажа историята на Кристина Тодорова – магистър по Бизнес планиране с афинитет към социални каузи. Желанието ѝ да развие хоби проект я отвежда в SoftUni Digital и променя изцяло професионалния ѝ път. Виж какво ни разказа тя за опита си в СофтУни:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Здравейте, казвам се Кристина Тодорова. Бакалавър съм по „Международни икономически отношения“ от Пловдивския университет и магистър по Бизнес планиране от Jönköping University в Швеция. Завърших цялостната програма по Дигитален Маркетинг на SoftUni Digital. В момента съм част от екипа от дигитални специалисти на агенция Accella Digital – Premium партньор на Google и с многогодишна експертиза в управлението на performance marketing кампании.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Преди обучението в SoftUni Digital се занимавах с производствено планиране. Включването в програмата беше в резултат на желанието ми да развия мой хоби проект, с който се занимавах от близо година преди да се запиша в обучението. Проектът бе свързан с онлайн презентация на занаятчии от развиващи се държави, като голяма част от дигиталните си умения ги развивах от видеа от типа “How to”.

В определен момент реших, че имам нужда от професионално обучение. Разглеждах алтернативи и избрах курса на SoftUni - Building Digital Branding, който се водеше от Жюстин Томс. За нея знаех, че е пионер в дигиталния маркетинг. Курсът бе изключително стойностен като съдържание и завършваше с практическа част. Това, което най-много ме впечатли, бе human-centred отношението. С този курс SoftUni Digital ме вдъхнови да се запиша в цялостната програма.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Обучението изцяло промени професионалната ми насоченост. От първоначалната идея да развивам личен проект в свободното си време, знанията от цялостната програма ми дадоха увереност да се преквалифицирам и да тръгна по нов професионален път. Дигиталният маркетинг дава крила на въображението. Той е интересна комбинация от логически и технически умения, креативност и психология.

Какво смяташ за обучителния процес?

Всички курсове бяха практически ориентирани, с изчерпателни примери и case-studies, и много полезни уъркшопи. Позитивно предизвикателство беше финалният проект към всеки курс, когато се прилагаше наученото в практика.

Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.

Лекторите са доказани професионалисти в областта си, с много години опит и успехи в международни проекти. И най-хубавото е, че всички бяха доста земни хора. Според мен е много важно да останеш human в ерата на дигиталните технологии и изкуствения интелект.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Когато започнах обучението си във втория професионален модул от програмата, стартирах стаж в Информациония портал за НПО в България. Придобитите знания ми помогнаха още при самото кандидатстване за стажа, тъй като трябваше да изготвя стратегия за дигиталното присъствие на организацията. Имах възможността да управлявам Google Ad Grants акаунта и Facebook кампаниите, като за шест месеца успяхме да увеличим с близо 100% платения трафик.

Най-удовлетворяващо беше да приложа знанията от любим мой курс - Content Marketing и да създавам полезно съдържание за неправителствените организации. От много години имам интерес към социалния сектор, включвала съм се като доброволец в каузи, дипломната ми работа от магистратурата в Швеция бе свързана със стратегии на социални предприемачи.

След завършване на професионалния модул на програмата на SoftUni Digital се присъединих към водеща дигитална агенция - Accella Digital. Започнах като асистент и в началото се занимавах основно с управление на Google Ad Grants акаунти на НПО организации. В момента съм Digital Specialist и работя по изграждане и анализ на Google и Facebook кампании на онлайн магазини и B2B проекти.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Да експериментират, да не се страхуват да започват от нулата и да са любознателни.

----

Ако и ти искаш да опознаеш сферата на дигиталния маркетинг и да се сдобиеш с умения и увереност да управляваш и реализираш дигитални проекти, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital. Още вдъхновяващи истории на студенти ще откриеш в блога, а ако искаш да споделиш своята с нас, можеш да ни пишеш на content@softuni.bg.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.