„Дигиталният маркетинг дава крила на въображението“ – интервю с Кристина Тодорова
Днес ще ти разкажа историята на Кристина Тодорова – магистър по Бизнес планиране с афинитет към социални каузи. Желанието ѝ да развие хоби проект я отвежда в SoftUni Digital и променя изцяло професионалния ѝ път. Виж какво ни разказа тя за опита си в СофтУни:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Здравейте, казвам се Кристина Тодорова. Бакалавър съм по „Международни икономически отношения“ от Пловдивския университет и магистър по Бизнес планиране от Jönköping University в Швеция. Завърших цялостната програма по Дигитален Маркетинг на SoftUni Digital. В момента съм част от екипа от дигитални специалисти на агенция Accella Digital – Premium партньор на Google и с многогодишна експертиза в управлението на performance marketing кампании.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
Преди обучението в SoftUni Digital се занимавах с производствено планиране. Включването в програмата беше в резултат на желанието ми да развия мой хоби проект, с който се занимавах от близо година преди да се запиша в обучението. Проектът бе свързан с онлайн презентация на занаятчии от развиващи се държави, като голяма част от дигиталните си умения ги развивах от видеа от типа “How to”.
В определен момент реших, че имам нужда от професионално обучение. Разглеждах алтернативи и избрах курса на SoftUni - Building Digital Branding, който се водеше от Жюстин Томс. За нея знаех, че е пионер в дигиталния маркетинг. Курсът бе изключително стойностен като съдържание и завършваше с практическа част. Това, което най-много ме впечатли, бе human-centred отношението. С този курс SoftUni Digital ме вдъхнови да се запиша в цялостната програма.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Обучението изцяло промени професионалната ми насоченост. От първоначалната идея да развивам личен проект в свободното си време, знанията от цялостната програма ми дадоха увереност да се преквалифицирам и да тръгна по нов професионален път. Дигиталният маркетинг дава крила на въображението. Той е интересна комбинация от логически и технически умения, креативност и психология.
Какво смяташ за обучителния процес?
Всички курсове бяха практически ориентирани, с изчерпателни примери и case-studies, и много полезни уъркшопи. Позитивно предизвикателство беше финалният проект към всеки курс, когато се прилагаше наученото в практика.
Сподели впечатленията си за лекторския състав на SoftUni Digital.
Лекторите са доказани професионалисти в областта си, с много години опит и успехи в международни проекти. И най-хубавото е, че всички бяха доста земни хора. Според мен е много важно да останеш human в ерата на дигиталните технологии и изкуствения интелект.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Когато започнах обучението си във втория професионален модул от програмата, стартирах стаж в Информациония портал за НПО в България. Придобитите знания ми помогнаха още при самото кандидатстване за стажа, тъй като трябваше да изготвя стратегия за дигиталното присъствие на организацията. Имах възможността да управлявам Google Ad Grants акаунта и Facebook кампаниите, като за шест месеца успяхме да увеличим с близо 100% платения трафик.
Най-удовлетворяващо беше да приложа знанията от любим мой курс - Content Marketing и да създавам полезно съдържание за неправителствените организации. От много години имам интерес към социалния сектор, включвала съм се като доброволец в каузи, дипломната ми работа от магистратурата в Швеция бе свързана със стратегии на социални предприемачи.
След завършване на професионалния модул на програмата на SoftUni Digital се присъединих към водеща дигитална агенция - Accella Digital. Започнах като асистент и в началото се занимавах основно с управление на Google Ad Grants акаунти на НПО организации. В момента съм Digital Specialist и работя по изграждане и анализ на Google и Facebook кампании на онлайн магазини и B2B проекти.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
Да експериментират, да не се страхуват да започват от нулата и да са любознателни.
----
Ако и ти искаш да опознаеш сферата на дигиталния маркетинг и да се сдобиеш с умения и увереност да управляваш и реализираш дигитални проекти, кандидатствай в цялостната програма на SoftUni Digital. Още вдъхновяващи истории на студенти ще откриеш в блога, а ако искаш да споделиш своята с нас, можеш да ни пишеш на content@softuni.bg.