Marketing Basics - март 2025
Занятията се водят от утвърдени професионалисти и са структурирани така, че да представят по достъпен и систематичен начин ключовите маркетингови концепции, съчетавайки теория с практически приложения. Всяка лекция разглежда различен аспект от дигиталния маркетинг, като постепенно надгражда знанията и уменията на курсистите.
Курсът е насочен както към изучаване на нови концепции, така и към развиване на практически умения чрез примери и упражнения.
Умения, които ще придобиеш
- Анализиране на видовете дигитален маркетинг и канали за комуникация
- Изграждане на ефективна фуния на продажбите
- Дефиниране на целева аудитория и профилиране на "идеалния клиент"
- Разработване на уникално стойностно предложение за марката
- Провеждане на SWOT анализ за оценка на силните и слабите страни на бизнеса
- Анализиране на елементи и послания във визуалната комуникация
- Анализиране и оценка на ефективността на маркетингови стратегии
- Целеполагане и ключови показатели за изпълнение (KPI)
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Course Introduction -
Course Introduction
Дата: 10 март (понеделник), на запис.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Въведение в света на маркетинга -
Въведение в света на маркетинга
• Запознаване с програмата;
• Въведение в света на комуникацията;
• Значение на маркетинга като дисциплина;
• Основни цели и елементи на маркетинга;
• Традиционен маркетинг и дигитален маркетинг.
Дата: 10 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Видове маркетинг, канали и професии в сектора -
Видове маркетинг, канали и професии в сектора
• Основни видове маркетинг;
• Маркетинг канали;
• Органичен трафик спрямо платен трафик;
• Earned Media спрямо Paid Media;
• Основни професии, роли и отговорности в маркетинг сектора;
• Какво е да си SEO специалист, PPC специалист, Social Media мениджър и др.;
• Взаимодействието между различни роли и как те допринасят за успешната маркетингова стратегия.
Дата: 12 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
"Client is king": Целева аудитория - дефиниране -
"Client is king": Целева аудитория - дефиниране
• Фуния на продажбите и основни етапи в нея;
• Психология на клиента при продажба;
• Видове целева аудитория и нейните характеристики;
• Как се дефинира "идеалния клиент";
• Упражнение за определяне на buyer persona.
Дата: 17 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
"Не продавайте продукти, а решавайте проблеми": Стойностно предложение и SWOT анализ -
"Не продавайте продукти, а решавайте проблеми": Стойностно предложение и SWOT анализ
• Определяне на стойностното предложение (value proposition);
• Провеждане на SWOT анализ;
• Разбиране на уникалното предложение за продажба (USP);
• Убеждаваща комуникация.
Дата: 19 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: "Няма лоша реклама?": Анализ на най-успешните и най-лошите кампании в сектора -
Workshop: "Няма лоша реклама?": Анализ на най-успешните и най-лошите кампании в сектора
• Преглед на емблематични реклами и примери от световната практика;
• Анализ на успешни и неуспешни кампании;
• Рекламен апел - запознаване с концепцията;
• Обсъждане на наблюдения и анализи с участие на курсистите.
Дата: 20 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
"Маркетингът е игра на дълги разстояния, не спринт": Маркетинг стратегия -
"Маркетингът е игра на дълги разстояния, не спринт": Маркетинг стратегия
• Какво е маркетинг стратегията и защо е важна?;
• KPIs - какво са, защо са важни, как се прави целеполагане и измерване на успех?;
• Какво е маркетинг проучване?;
• Видове бизнеси и маркетингът, подходящ за тях;
• Видове бизнеси и маркетингът, подходящ за тях. Анализ на световни примери.
Дата: 24 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
"Една снимка вместо хиляди думи": Брандът и визуалната комуникация -
"Една снимка вместо хиляди думи": Брандът и визуалната комуникация
• Определение и основни характеристики на брандинга;
• Визуална идентичност и възприемане на бранд;
• Роля на логото в бранд разпознаваемостта;
• Как слоганът комуникира стойността и уникалността на бранда?;
• Как тонът на комуникация отразява брандовата идентичност и изгражда връзка с аудиторията?;
• Как различните цветове влияят на възприятията и емоциите на потребителите?
Дата: 26 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: Анализ на уебсайтове, брандове и техните маркетинг кампании -
Workshop: Анализ на уебсайтове, брандове и техните маркетинг кампании
• Анализ на реални бизнеси и маркетинг кампании.
• Разглеждане и анализиране на дигитално присъствие и дискусия на тема какви подобрения могат да се направят.
Дата: 27 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
"Днес всеки е медия": Еволюция на интернет и социалните мрежи -
"Днес всеки е медия": Еволюция на интернет и социалните мрежи
• Web1 vs Web2 vs Web3;
• Диалог вместо монолог чрез социални мрежи;
• Всеки става медия със социални мрежи;
• Инфлуенсърите - новите лидери на обществено мнение;
• Етика в дигиталния маркетинг; Стъпки за борба с дезинформацията (факт-чекинг, образование);
• Трендове и примери за успешни кампании и движения (напр. #MeToo и Ice Bucket Challenge).
Дата: 31 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
"Технологията води, но човекът управлява": Маркетинг на бъдещето -
"Технологията води, но човекът управлява": Маркетинг на бъдещето
• Обобщение на наученото в курса;
• Подготвка за маркетинга на бъдещето;
• User-generated Content (UGC) и видео реклами;
• AI в работата;
• Бъдещето на дигиталния маркетинг;
• Нетрадиционни и иновативни рекламни подходи.
Дата: 2 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Теоретичният изпит ще се проведе на 5 и 6 април, като може да го стартирате най-рано в 10:00 часа на 5 април и най-късно в 21:59 часа на 6 април. След стартиране ще разполагате с 60 минути.
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 април, като може да го стартирате най-рано в 10:00 часа на 9 април и най-късно в 21:59 часа на 10 април. След стартиране ще разполагате с 60 минути.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 6 март. Обучението стартира на 10 март 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 5 и 6 април.
Ще получа ли грамота след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от теоретичната част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
БезплатноОнлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на редовен изпит и издаване на грамота и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 19 март).
Александър Иванов
Преподавател