Marketing Fundamentals - май 2024
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Създаване на Display & YouTube кампании
- Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
- Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
- Работа с дименсии и метрики в GA4
- Измерване на електронна търговия
- Създаване и разбиране на отчети
- Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Работа с Facebook Pixel и данни от него
- Използване на рекламни формати според избраната цел
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Създаване на рекламни кампании във Facebook
- Използване на AI инструменти
- Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
- Анализ на нуждите на целевата аудитория
- Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
- Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
- Създаване на теми за съдържание
- Работа с водещи имейл маркетинг системи
- Създаване на имейл стратегии
- Дизайн и създаване на съдържание за имейли
- Персонализация и сегментация на аудитории
- Анализ и оптимизация на имейл кампании
- Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
- Управление на списъци и бази данни
- Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
- Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
- Умения за разписване на коректни мета тагове
- Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
- Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
- Анализ на външни линкове
- Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
- Създаване и управление на Google Business Profilе
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 5 май. Обучението стартира на 7 май 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:
• Google Ads - май 2024, стартира на 7 май 2024 г.;
• Google Analytics - юни 2024, стартира на 10 юни 2024 г.;
• Facebook Marketing - юли 2024, стартира на 15 юли 2024 г;
• Content Marketing - септември 2024, стартира на 9 септември 2024 г.;
• SEO - октомври 2024, стартира на 14 октомври 2024 г.;
• E-mail Marketing - ноември 2024, стартира на 18 ноември 2024 г.
Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
890 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 890 лева или да го направите на 2 равни вноски по 470 лева (общо 940 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 7 юни 2024 г.
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 14 май).
Богдан Богомилов
Преподавател
Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
Денислав Георгиев
Преподавател
Етиен Янев
Преподавател
Борислава Панчева
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател
Мартин Желязков
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател