Facebook Marketing in Practice - октомври 2024 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Facebook Marketing in Practice - октомври 2024

Начало: 28 октомври 2024
13 седмици
2 курса в модула
18 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на пиксел и работа с данни от него
  • Проучване на пазара и целевата аудитория
  • Създаване на съдържание за рекламиране в социалните мрежи
  • Структуриране на рекламни акаунти и планиране на кампании
  • Управление на рекламни кампании в платформата на Мета
  • Планиране на рекламни кампании в социалните мрежи
  • Правилно планиране на рекламни кампании
  • Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети
  • Успешно използване на ремаркетинг
  • Създаване на автоматизирани правила
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е подходящ както за напълно начинаещи, така и за хора с малък опит в работата в платформата на Facebook и създаването на рекламни кампании. За успешно преминаване през модула е необходимо да се владее английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 26 октомври. Обучението стартира на 28 октомври 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Facebook Marketing - октомври 2024, стартира на 28 октомври;
Facebook Marketing Advanced - януари 2025, стартира на 7 януари.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

400лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 4 ноември).

Стилян Малаков

Преподавател

Стилян Малаков е маркетинг специалист с над 9 години опит. Той е специализирал в платената реклама в социалните мрежи, като ръководи и изгражда отдели за media buying на агенции като Salesgenomics част от Atypical Digital Holding Group, Fusion Marketing и др. Също така Стилян ръководи екип за performance marketing, развива консултантска дейност, води обучения на маркетинг отдели и рекламни агенции в САЩ и Европа. Зад гърба си има успешни проекти като Kwik Learning, Xlash, Colgate - Palmolive, AFC, Silvercut, Blackroll и Sundose. Стилян е основател на Komunikate, генерирайки над $50 милиона оборот в сферата на D2C.

Facebook Marketing in Practice - октомври 2024

Начало: 28 октомври 2024
13 седмици
2 курса в модула
18 кредита
Запиши се
Facebook Marketing in Practice - октомври 2024
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.