Instagram Marketing - февруари 2025
• Създаване и управление на профил/бизнес профил;
• Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание;
• Матрица на идеален клиент/атрактивните Hooks;
• Алгоритъм и аналитики;
• Практика: Stories и Reels;
• Рекламни кампании и формати;
• Работа с инфлуенсъри и експерти;
• Колаборации и създаване на ангажирана общност.
Целта на обучението е да се получат познания за създаване, управление, развитие и реклама на Instagram за личен брандинг и бизнес цели. Всяка една лекция от курса ще има примери и практически задачи, за да могат курсистите да усвоят споделените знания.
Умения, които ще придобиеш
- Планиране на съдържание за Instagram
- Проучване и анализиране на конкуренцията
- Прилагане на различни стори и рийл техники
- Създаване на силно ангажирана общност
- Анализ на статистики и резултати
- Управление на бизнес профил
- Работа с брандове и инфлуенсъри
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение и създаване на акаунт в Instagram -
Въведение и създаване на акаунт в Instagram
• Значение на Instagram за бизнеса и инфлуенсъри;
• Създаване на акаунт;
• Оптимизиране на био в Instagram;
• Избор на профилна снимка и създаване на завладяващо потребителско име.
Дата: 25 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Алгоритъм на Instagram, визуална естетика и брандинг -
Алгоритъм на Instagram, визуална естетика и брандинг
• Разбиране на начина на работа на алгоритъма;
• Поддържане на актуална информация за най-новите функции на Instagram;
• Адаптиране към промените в алгоритъма;
• Създаване на последователна визуална идентичност;
• Използване на филтри и инструменти за обработка в Instagram;
• Разработване на уникален глас на бранда.
Дата: 27 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Създаване на стратегия, създаване на съдържание и планиране -
Създаване на стратегия, създаване на съдържание и планиране
• Разбиране на целевата аудитория;
• Разработване на стратегия за съдържание;
• Видове съдържание (снимки, видеоклипове, истории и reels).
Дата: 4 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Customer Hook Matrix и хаштагове -
Customer Hook Matrix и хаштагове
• Проучване и използване на ефективни хаштагове;
• Изготвяне на Hook Matrix и ангажиращи послания;
• Насърчаване на взаимодействието с потребителите.
Дата: 6 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Сторита и Reels в Instagram -
Сторита и Reels в Instagram
• Използване на силата на ефимерното съдържание;
• Създаване на ангажиращи и интерактивни сторита;
• Разработване на привличащи вниманието Reels.
Дата: 11 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Аналитики в Instagram -
Аналитики в Instagram
• Разбиране на Instagram Insights;
• Анализиране на ключови показатели и ефективност;
• Използване на данните за усъвършенстване на стратегиите.
Дата: 13 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Стратегии за ангажиране -
Стратегии за ангажиране
• Изграждане на истинска общност в Instagram;
• Отговаряне на коментари и директни съобщения;
• Сътрудничество с последователи и други акаунти.
Дата: 18 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Реклами в Instagram -
Реклами в Instagram
• Създаване на ефективни рекламни кампании;
• Възможности за насочване на рекламите;
• Бюджетиране и измерване на възвръщаемостта на инвестициите.
Дата: 20 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Influencer Marketing в Instagram -
Influencer Marketing в Instagram
• Намиране и сътрудничество с инфлуенсъри;
• Договаряне на партньорства;
• Измерване на въздействието на кампаниите с влиятелни личности.
Дата: 25 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Case Studies, успешни истории и подготовка за изпит -
Case Studies, успешни истории и подготовка за изпит
• Намиране и сътрудничество с инфлуенсъри;
• Договаряне на партньорства;
• Измерване на въздействието на кампаниите с влиятелни личности.
Дата: 27 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 6 април до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 5 и 6 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 5 април до 23:30 часа на 6 април.
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 27 април до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 26 април и 27 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 26 април до 23:30 часа на 27 април.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 23 февруари. Обучението стартира на 25 февруари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 6 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 5 април и 6 април.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
280 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 4 март).
Мариела Бибиновски
Преподавател
Така от 8 години Мариела е в света на дигиталния маркетинг. Основател на BUZZBLOOM MEDIA, създател на съдържание и маркетинг специалист. Доверие за свои кампании са ѝ гласували брандове като eMAG, Orange Center, DM Bulgaria, Myprotein.bg, SkyOptic, Redken, Fashiondays.bg, Venera Cosmetics и др. Креативна и с автентичен подход, тя създава запомнящо се и ангажиращо съдържание.