Курс Instagram Marketing - февруари 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Instagram Marketing - февруари 2025

Начало Начало: 25 февруари 2025
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на съдържание за Instagram
  • Проучване и анализиране на конкуренцията
  • Прилагане на различни стори и рийл техники
  • Създаване на силно ангажирана общност
  • Анализ на статистики и резултати
  • Управление на бизнес профил
  • Работа с брандове и инфлуенсъри

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Introduction and Setting Up an Instagram Аccount

    • Значение на Instagram за бизнеса и инфлуенсъри;
    • Създаване на акаунт;
    • Оптимизиране на био в Instagram;
    • Избор на профилна снимка и създаване на завладяващо потребителско име.

    Дата: 25 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Instagram Algorithm and Visual Aesthetics and Branding

    • Разбиране на начина на работа на алгоритъма;
    • Поддържане на актуална информация за най-новите функции на Instagram;
    • Адаптиране към промените в алгоритъма;
    • Създаване на последователна визуална идентичност;
    • Използване на филтри и инструменти за обработка в Instagram;
    • Разработване на уникален глас на бранда.

    Дата: 27 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Creating Strategy, Content Creation and Planning

    • Разбиране на целевата аудитория;
    • Разработване на стратегия за съдържание;
    • Видове съдържание (снимки, видеоклипове, истории и reels).

    Дата: 4 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Customer and Hook Matrix & Hashtags

    • Проучване и използване на ефективни хаштагове;
    • Изготвяне на Hook Matrix и ангажиращи послания;
    • Насърчаване на взаимодействието с потребителите.

    Дата: 6 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Instagram Stories and Reels

    • Използване на силата на ефимерното съдържание;
    • Създаване на ангажиращи и интерактивни сторита;
    • Разработване на привличащи вниманието Reels.

    Дата: 11 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Instagram Analytics

    • Разбиране на Instagram Insights;
    • Анализиране на ключови показатели и ефективност;
    • Използване на данните за усъвършенстване на стратегиите.

    Дата: 13 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Engagement Strategies

    • Изграждане на истинска общност в Instagram;
    • Отговаряне на коментари и директни съобщения;
    • Сътрудничество с последователи и други акаунти.

    Дата: 18 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Instagram Ads

    • Създаване на ефективни рекламни кампании;
    • Възможности за насочване на рекламите;
    • Бюджетиране и измерване на възвръщаемостта на инвестициите.

    Дата: 20 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Influencer Marketing on Instagram

    • Намиране и сътрудничество с инфлуенсъри;
    • Договаряне на партньорства;
    • Измерване на въздействието на кампаниите с влиятелни личности.

    Дата: 25 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Case Studies, Success Stories & Exam prepration

    • Намиране и сътрудничество с инфлуенсъри;
    • Договаряне на партньорства;
    • Измерване на въздействието на кампаниите с влиятелни личности.

    Дата: 27 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 6 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 5 и 6 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 5 април до 23:30 часа на 6 април.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 27 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 26 април и 27 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 26 април до 23:30 часа на 27 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът започва от самите основи на Instagram маретинга и завършва с най-сложните и модерни дигитални стратегии в платформата, затова е подходящ както за начинаещи маркетолози, така и за хора с опит в дигиталния маркетинг. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 23 февруари. Обучението стартира на 25 февруари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 6 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 5 април и 6 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 4 март).

Instagram Marketing - февруари 2025

Начало: 25 февруари 2025
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Instagram Marketing - февруари 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.