"SoftUni Digital ми помогна да бъда уверен при намирането на работа" - среща с Борислав Хинов, performance marketing expert - SoftUni Digital
Loading...

"SoftUni Digital ми помогна да бъда уверен при намирането на работа" - среща с Борислав Хинов, performance marketing expert

avatar Мария Вълчева 4 минути
"SoftUni Digital ми помогна да бъда уверен при намирането на работа" - среща с Борислав Хинов, performance marketing expert

В днешното интервю имам щастието да те запозная с Борислав Хинов – млад и амбициозен маркетолог, който спира да се лута и открива своята страст към маркетинга с помощта на програмата на SoftUni Digital. Днес той вече е успешен performance маркетинг експерт и project мениджър и гледа с вълнение към всичко, което предстои. Ето какво ни разказа той!

Здравей, представи се с няколко думи

Здравейте, казвам се Борислав Хинов и съм втори курс Бизнес администрация в УНСС. В същото време, работя като Performance Marketing Specialist и Project Manager в компанията Markademics вече почти година. Работил съм върху редица проекти, главно онлайн магазини в България, Западна Европа, Канада и т.н. Работата ми включва главно media buying в платформите на Meta и Google.

Също така отделно работя по свои проекти, които ми дават допълнителни знания в сферата.

Как изглеждаше професионалният ти път преди SoftUni Digital?

Преди SoftUni Digital общо взето се лутах. Бях в гимназията и не знаех с какво искам да се занимавам. Бях сигурен обаче, че първоначално ще мина през програма на SoftUni. Първо се спрях на програмата за програмиране, но в крайна сметка, SoftUni Digital ми допадна повече и реших да запиша там.

Как се спря на SoftUni Digital?

Научих за SoftUni от свой роднина, който беше изкарал безплатния курс за програмиране и беше останал супер доволен. Това ме нави първоначално да обърна внимание на  SoftUni, но оставих нещата за по-късен етап.

Няколко години по-късно мой близък приятел ми спомена, че е решил да започне нещо ново и е записал цялостната програма за програмиране (интересен факт, на него също скоро му предстои да завърши програмата). Тъй като аз също бях го обмислял в миналото, реших, че това е моментът и записах SoftUni Digital.

Днес вече съм преминал цялостна програма на SoftUni Digital. Това включва безплатния курс, Marketing Fundamentals и специализацията за Performance Marketing Expert.

Какъв беше личният ти подход към обучението?

Моят личен подход беше доста динамичен. През различните части на програмата ми се наложи да я съчетавам с училище, държавни изпити, новата ми работа, както и с университета. За да усвоя материала ефективно, гледах всички лекции, без да пропускам нито една, дори и да ми се струва, че не би ми била от помощ.

Всеки път, когато нещо ми бе неясно, търсех решението му веднага в интернет. Писал съм си с лектори на лично съобщение, които бяха доста отзивчиви и винаги готови да помогнат. Също преглеждах Facebook групите при неяснота, понеже почти винаги някой беше задал моите въпроси преди мен и беше получил отговор от лекторите.

Бих казал, че проявявах доста проактивност, интересувайки се от сферата. Четях допълнителни материали, като книги и статии, гледах образователни клипове и задавах въпроси на свои колеги, ментори и т.н. Това, което най-много ми помогна да се науча, беше практиката, когато започнах работа, която ме задължаваше постоянно да прилагам научените неща.

Как се развива пътят ти, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

SoftUni Digital ми помогна до голяма степен да успея да бъда уверен при намирането на работа. От там нататък, през изминалата година:

- се научих да боравя умело с различните платформи за Marketing, Ecommerce, анализ на данни;

- се научих на психологията и логиката зад маркетинга и бизнеса като цяло;

- се натъкнах на стотици проблеми, на които трябваше да намеря решението, които калиха психиката ми.

Доста динамично се разви работата ми в компанията. След месец стаж, започнах да работя върху проекти, като до голяма степен помагах на доста места. И няколко месеца по-късно вече имах уменията да работя самостоятелно върху проекти.

Работата с десетки бизнеси, за които съм похарчил стотици хиляди долари за реклама, генерирайки милиони долари оборот, ме научиха как оперират различните типове ниши и бизнеси като цяло.

Какви практически съвети ще дадеш на бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

Съвети при ученето:

- винаги да са проактивни и да са любопитни за повече знания, дори те да не са задължително в направлението, в което искат да се развият, защото никога не може да знаем на какъв проблем ще се натъкнем;

- преди да зададат въпрос, да дадат всичко от себе си да намерят решението сами. В 95% от случаите ще успеят да го направят и по този начин ще получат много по-голямо удовлетворение и мотивация.

Съвети при намирането на стаж или работа:

- винаги да бъдат супер последователни и да подават кандидатури за всички места, които отговарят на техните изисквания, в продължение на доста време. В повечето случаи те са доста повече, отколкото кандидатури сме подали. Бих казал, че във всеки момент, в който си мислим, че сме подали CV навсякъде, може да намерим поне още 5 места, на които не сме, стига да дадем малко повече от себе си.

- винаги да направят своето CV/мотивационно писмо супер изпипано и персонализирано. На тези неща се обръща внимание. Те са първото впечатление за тях. Ако са претупани, това е голям индикатор за работодателите, че най-вероятно биха претупали и работата си.

- най-важното, което бих сложил на 1-во място при намирането на стаж или работа, е отличаването. Точно така спечелих своята позиция. Може да се изрази в нещо просто. Например, въпреки че за моята позиция се изискваше само CV, аз написах и кратък мотивационен текст, в който споменах малко за себе си и колко бих се раздавал да работя с компанията. По-късно ми споменаха, че именно това ги е спечелило.

Ако например има 20 души, от които всички са подали супер изпипано CV, но един от тях се е отличил с най-малкото нещо, той ще спечели вниманието на работодателите със сигурност.

Какво планираш за бъдещото си развитие?

За в бъдеще съм си поставил доста мащабни амбиции. Но, за да мога да ги осъществя, имам нужда от още опит в работата с големи клиенти и големи бюджети. Планирам да ставам все по-добър експерт, да ставам все по-уверен и да решавам все по-големи проблеми. Със сигурност performance маркетингът и предприемачеството като цяло се превърнаха в моя страст, без която не мога да си представя, че ще живея.

---

Ако и ти смяташ, че може да откриеш своята страст в сферата на маркетинга, програмата на SoftUni Digital е точно за теб. Кандидатствай днес!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.