Marketing Fundamentals - ноември 2024
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Работа с водещи имейл маркетинг системи
- Създаване на имейл стратегии
- Дизайн и създаване на съдържание за имейли
- Персонализация и сегментация на аудитории
- Анализ и оптимизация на имейл кампании
- Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
- Управление на списъци и бази данни
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на Search кампании
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Създаване на Display & YouTube кампании
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
- Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
- Работа с дименсии и метрики в GA4
- Измерване на електронна търговия
- Създаване и разбиране на отчети
- Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
- Управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Използване на AI инструменти
- Създаване на Facebook страници и групи
- Работа с Facebook Pixel и данни от него
- Използване на рекламни формати според избраната цел
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Създаване на рекламни кампании във Facebook
- Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
- Анализ на нуждите на целевата аудитория
- Създаване на теми за съдържание
- Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
- Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
- Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
- Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
- Умения за разписване на коректни мета тагове
- Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
- Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
- Анализ на външни линкове
- Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
- Създаване и управление на Google Business Profilе
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 16 ноември. Обучението стартира на 18 ноември 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:
• E-mail Marketing - ноември 2024, стартира на 18 ноември 2024 г.;
• Google Ads - януари 2025, стартира на 6 януари 2025 г.;
• Google Analytics - февруари 2025, стартира на 10 февруари 2025 г.;
• Facebook Marketing - март 2025, стартира на 17 март 2025 г;
• Content Marketing - май 2025, стартира на 5 май 2025 г.;
• SEO - юни 2025, стартира на 9 юни 2025 г.
Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
990 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 990 лева или да го направите на 2 равни вноски по 520 лева (общо 1040 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 18 декември 2024 г.
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 25 ноември).
Борислава Панчева
Преподавател
Богдан Богомилов
Преподавател
Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
Петър Хаджиколев
Преподавател
Етиен Янев
Преподавател
Мартин Желязков
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател