Facebook Marketing Advanced - януари 2025
Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на автоматизирани правила
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Успешно използване на ремаркетинг
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в курса -
Въведение в курса
• Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсисте ще получат; • Копирайтинг; • Добри практики; • Успешни примери от практиката. Дата: 7 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Напреднали техники за създаване на визуално съдържание -
Напреднали техники за създаване на визуално съдържание
• Видове криейтив формати; • Добри практики при създаването на визуално съдържание за Meta; • Успешни примери от практиката. Дата: 9 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Фунии и видове аудитории -
Фунии и видове аудитории
• Какво е фуния?; • Видове аудитории според стъпка във фунията; • Видове аудитории според времето за ангажимент с бизнеса. Дата: 14 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
KPIs (ключови метрики) за наблюдение -
KPIs (ключови метрики) за наблюдение
• Меки метрики (Soft Metrics); • Метрики на конверсиите (Conversion Metrics); • Бизнес метрики; • Стратегии за определяне на ключови метрики за бизнеса. Дата: 16 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Стратегии за бюджетиране -
Стратегии за бюджетиране
• Бюджетиране според аудиторията (проспектинг срещу ремаркетинг); • Определяне на стоп лос метрики; • Определяне на бюджет за тестове; • Стратегии за (де)скалиране на кампании. Дата: 21 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: Определяне на KPIs, разработване на бюджет на кампания -
Workshop: Определяне на KPIs, разработване на бюджет на кампания
• Определяне на KPIs, разработване на бюджет на кампания. Дата: 23 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Настройки на рекламна кампания -
Настройки на рекламна кампания
• Видове кампании според целите на бизнеса; • Структура на акаунта и кампанията спрямо бизнес целите; • Настройки на кампанията на ниво кампания, рекламна група, реклама. Дата: 28 януари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Експертни подходи за тестове, анализ и автоматизация на маркетинг кампании -
Експертни подходи за тестове, анализ и автоматизация на маркетинг кампании
• Определяне на средата за тестове спрямо наличните ресурси; • Създаване на правила за оптимзация на кампании; • Създаване на правила за автматична оптимизация на акаунта; • Добри практики. Дата: 30 януари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Дълбочинен анализ на резултати за стратегическо подобрение -
Дълбочинен анализ на резултати за стратегическо подобрение
• Анализ на постигнатите резултати; • Оценка на стратегията и следващи стъпки; • Примери с реални данни. Дата: 4 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: Анализ на резултати -
Workshop: Анализ на резултати
• Анализ на резултати; Дата: 6 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
Дата: 7 февруари (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 16 февруари до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 15 и 16 февруари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 15 февруари до 23:30 часа на 16 февруари.
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 9 март до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 8 и 9 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 8 март до 23:30 часа на 9 март.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Работа с платформата и свободно навигиране в нея;
Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook;
Управление на Business Manager и рекламни акаунти;
Използване на рекламни формати според избраната цел;
Създаване на рекламни кампании във Facebook;
Създаване и прилагане на Facebook Pixel;
Английски език на ниво A2.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 5 януари. Обучението стартира на 7 януари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 16 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 15 февруари и 16 февруари.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
280 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 14 януари).
Стилян Малаков
Преподавател