Facebook Marketing Advanced - януари 2025

Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на автоматизирани правила
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Успешно използване на ремаркетинг
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в курса -
Въведение в курса
• Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсисте ще получат; • Копирайтинг; • Добри практики; • Успешни примери от практиката.Ресурси
-
Напреднали техники за създаване на визуално съдържание -
Напреднали техники за създаване на визуално съдържание
• Видове криейтив формати; • Добри практики при създаването на визуално съдържание за Meta; • Успешни примери от практиката.Ресурси
-
Фунии и видове аудитории -
Фунии и видове аудитории
• Какво е фуния?; • Видове аудитории според стъпка във фунията; • Видове аудитории според времето за ангажимент с бизнеса.Ресурси
-
KPIs (ключови метрики) за наблюдение -
KPIs (ключови метрики) за наблюдение
• Меки метрики (Soft Metrics); • Метрики на конверсиите (Conversion Metrics); • Бизнес метрики; • Стратегии за определяне на ключови метрики за бизнеса.Ресурси
-
Стратегии за бюджетиране -
Стратегии за бюджетиране
• Бюджетиране според аудиторията (проспектинг срещу ремаркетинг); • Определяне на стоп лос метрики; • Определяне на бюджет за тестове; • Стратегии за (де)скалиране на кампании.Ресурси
-
Workshop: Определяне на KPIs, разработване на бюджет на кампания -
Workshop: Определяне на KPIs, разработване на бюджет на кампания
• Определяне на KPIs, разработване на бюджет на кампания.Ресурси
-
Настройки на рекламна кампания -
Настройки на рекламна кампания
• Видове кампании според целите на бизнеса; • Структура на акаунта и кампанията спрямо бизнес целите; • Настройки на кампанията на ниво кампания, рекламна група, реклама.Ресурси
-
Експертни подходи за тестове, анализ и автоматизация на маркетинг кампании -
Експертни подходи за тестове, анализ и автоматизация на маркетинг кампании
• Определяне на средата за тестове спрямо наличните ресурси; • Създаване на правила за оптимзация на кампании; • Създаване на правила за автматична оптимизация на акаунта; • Добри практики.Ресурси
-
Дълбочинен анализ на резултати за стратегическо подобрение -
Дълбочинен анализ на резултати за стратегическо подобрение
• Анализ на постигнатите резултати; • Оценка на стратегията и следващи стъпки; • Примери с реални данни.Ресурси
-
Workshop: Анализ на резултати -
Workshop: Анализ на резултати
• Анализ на резултати;Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
180 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Стилян Малаков
Преподавател
