Курс Google Ads Advanced - октомври 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads Advanced - октомври 2024

Начало Начало: 28 октомври 2024
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на стратегия за Google Ads
  • Работа с Tag Manager и Google Analytics
  • Работа с Google Ads Editor
  • Създаване и управление на различни типове кампании
  • Разпределяне на рекламни бюджети
  • Мониторинг и оптимизация на резултати

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Цели и стратегии

    • Основни принципи при стратегиите;
    • Анализ на сайт;
    • Проучвания;
    • Определяне на KPI;
    • Клиентски профил.

    Дата: 28 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics и Tag Manager

    • Потребителско поведение;
    • Google Analytics и Tag Manager;
    • Настройка на реализации.

    Дата: 30 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизация в Google Ads

    • Бюджетът има ли значение?;
    • Стратегии за наддаване;
    • Custom Rules;
    • Скриптове.

    Дата: 4 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Одит

    • Google Ads Одит;
    • Профил;
    • Кампании;
    • Рекламни групи;
    • Разширения.

    Дата: 6 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение

    • Казуси;
    • Примери;
    • Задачи;
    • Въпроси и отговори.

    Дата: 11 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании в търсачката

    • Quality Score и Ad Rank;
    • Структура;
    • Основни настройки;
    • Избор на ключови думи;
    • Подготовка на реклами;
    • Разширения;
    • Кампания;
    • Dynamic Search Ads.

    Дата: 13 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампании в дисплейна мрежа и видео

    • Дисплейни формати;
    • Видео формати;
    • Видове аудитории;
    • Създаване на видео кампания;
    • Създаване на P-Max кампания.

    Дата: 18 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ремаркетинг

    • Ремаркетинг в мрежата за търсене;
    • Ремаркетинг в дисплейната мрежа;
    • Ремаркетинг списъци;
    • Динамичен ремаркетинг;
    • Бисквитки;
    • Създаване на кампания.

    Дата: 20 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads Editor, мониторинг и оптимизация на резултати

    • Въведение и инсталация на Google Ads Editor;
    • Модели на приписване;
    • Отчети в Google Ads;
    • Отчети в Google Analytics;
    • Основни принципи;
    • Оптимизация в Search;
    • Оптимизация в Display.

    Дата: 25 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпита

    • Казуси;
    • Примери;
    • Задачи;
    • Въпроси и отговори.

    Дата: 27 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 8 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 7 и 8 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 7 декември до 23:30 часа на 8 декември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 29 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 28 и 29 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 28 декември до 23:30 часа на 29 декември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на рекламни кампании в Google Ads, които искат да надградят знанията си.

Необходими умения:
 Работа с платформата и свободно навигиране в нея;
 Познаване на различните видове match types;
 Опит със създаването на Display, Search и YouTube кампании;
 Работа с базова автоматизация (Bidding strategies and Performance Max campaigns);
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 26 октомври. Обучението стартира на 28 октомври 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 8 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 7 декември и 8 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 4 ноември).

Христо Митков

Преподавател

Христо Митков се занимава с продажби и дигитална реклама от 15 години. Той работи главно с малки и средни фирми, които обичайно очакват висока възвращаемост при минимална инвестиция за реклама. От 2013 година Христо е сертифициран Google Partner и оттогава се занимава с провеждането на обучения и семинари за организации като International Business School, Webseminari, Humanconsulting и SoftUni.

Любими цитати: "С голям бюджет може всеки", "Няма глупави въпроси, има единствено глупави отговори".

Google Ads Advanced - октомври 2024

Начало: 28 октомври 2024
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Ads Advanced - октомври 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.