Курс Google Analytics - февруари 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Analytics - февруари 2025

Начало Начало: 10 февруари 2025
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
  • Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
  • Работа с дименсии и метрики в GA4
  • Измерване на електронна търговия
  • Създаване и разбиране на отчети
  • Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в WEB анализа

    • Какво са дименсии и метрики и какво показват?;
    • Как може да се използват за оценка на KPIs на различните типове онлайн бизнеси?;
    • Практически примери за използване на данните за анализ на маркетинг и бизнес цели.

    Дата: 10 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Инструменти за измерване

    • От сървърните логове към изкуствения интелект;
    • Исторически преглед на възникването и развитието на WEB анализа;
    • Платформи за събиране и анализ на WEB данните;
    • GA4 - основен инструмент за WEB анализ;
    • Първоначално конфигуриране на GA4 профила и свързване с други Google платформи.

    Дата: 12 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Запознаване с GA4 - структура на данните и интерфейс

    • Каква е архитектурата на данните в GA4 и как може да се използва?;
    • Основни дименсии и метрики в GA4 и какво значат;
    • Автоматично събирани и препоръчвани събития;
    • Параметри към събитията;
    • Запознаване с интерфейса на GA4 - преглед и обяснение на отделните менюта.

    Дата: 17 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на четими отчети в GA4

    • Настройване на Кey events (ex-Conversions) и как може да се използват?;
    • Създаване и промяна на събития;
    • Запознаване с възможностите за отчети на GA4 - вградени отчети и Explorations;
    • Създаване на отчети и разчитането им за B2B и B2C.

    Дата: 19 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на четими отчети в GA4 за eCommerce

    • Създаване на отчети и разчитането и с фокус eCommerce.

    Дата: 24 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop

    • Работа в платформата на GA4.

    Дата: 26 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Интерпретиране на данни от рекламни платформи

    • Google Ads данни в GA4 - как се четат?;
    • Google Search Console и данните от нея в GA4 (органичен трафик);
    • Данни от други рекламни платформи - какво може да се направи, за да се появят в GA4 и как се разчитат?;
    • Как се сравняват данните в GA4 с тези от Meta и други платформи?

    Дата: 4 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 5 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • GA4: Разширени настройки и функционалности

    • Добавяне на пиксели и използване на Google Tag Manager;
    • Стратегия за създаване и използване на отчети - предварително подготвени Explorations, Google Sheets and Data API;
    • Как се презентират данните - логика при презентиране, Explorations и Looker Studio отчети.

    Дата: 10 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 16 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 15 март до 23:30 часа на 16 март.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 13 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 12 април до 23:30 часа на 13 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за всички, които имат интерес в разчитане и анализиране на данни от онлайн присъствието на бизнеса. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 февруари. Обучението стартира на 10 февруари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 16 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 15 март и 16 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 февруари).

Благовест Йорданов

Преподавател

Основател и управляващ съдружник в ID Consult - дигиталната агенция, фокусирана върху успеха на клиентите си.

Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.

Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.

Google Analytics - февруари 2025

Начало: 10 февруари 2025
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Google Analytics - февруари 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.