Google Ads Advanced - февруари 2025
По време на курса участниците ще се научат да разбират потребителското поведение, да правят проучвания и да обработват данни. Ще разберат как да създават стратегия, как да поставят ясни цели и да създават успешно всички типове кампании в Google Search, Display и Video. Ще придобият основни умения като мониториране и оптимизиране на получените резултати.
Умения, които ще придобиеш
- Планиране и създаване на стратегия
- Работа с Tag Manager и Google Analytics
- Работа с инструменти за проучване
- Работа с Google Ads Editor
- Създаване и управление на различни типове кампании
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Цели и стратегии -
Цели и стратегии
• Основни принципи при стратегиите;
• Анализ на сайт;
• Проучвания;
• Определяне на KPI;
• Клиентски профил.
Дата: 25 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Google Analytics и Tag Manager -
Google Analytics и Tag Manager
• Потребителско поведение;
• Google Analytics и Tag Manager;
• Настройка на реализации.
Дата: 27 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Автоматизация в Google Ads -
Автоматизация в Google Ads
• Бюджетът има ли значение?;
• Стратегии за наддаване;
• Custom Rules;
• Скриптове.
Дата: 4 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Одит -
Одит
• Google Ads одит;
• Профил;
• Кампании;
• Рекламни групи;
• Разширения.
Дата: 6 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop -
Workshop
• Казуси;
• Примери;
• Задачи;
• Въпроси и отговори.
Дата: 11 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Кампании в търсачката -
Кампании в търсачката
• Quality Score и Ad Rank;
• Структура;
• Основни настройки;
• Избор на ключови думи;
• Подготовка на реклами;
• Разширения;
• Кампания;
• Dynamic Search Ads.
Дата: 13 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Кампании в дисплейна мрежа и видео -
Кампании в дисплейна мрежа и видео
• Дисплейни формати;
• Видео формати;
• Видове аудитории;
• Създаване на видео кампания;
• Създаване на P-Max кампания.
Дата: 18 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Ремаркетинг -
Ремаркетинг
• Ремаркетинг в мрежата за търсене;
• Ремаркетинг в дисплейната мрежа;
• Ремаркетинг списъци;
• Динамичен ремаркетинг;
• Бисквитки;
• Създаване на кампания.
Дата: 20 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Google Ads Editor, мониторинг и оптимизация на резултати -
Google Ads Editor, мониторинг и оптимизация на резултати
• Въведение и инсталация на Google Ads Editor;
• Модели на приписване;
• Отчети в Google Ads;
• Отчети в Google Analytics;
• Основни принципи;
• Оптимизация в Search;
• Оптимизация в Display.
Дата: 25 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Цялостно представяне на курсовия проект.
Дата: 27 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 6 април до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 5 и 6 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 5 април до 23:30 часа на 6 април.
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 27 април до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 26 и 27 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 26 април до 23:30 часа на 27 април.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Работа с платформата и свободно навигиране в нея;
Познаване на различните видове match types;
Опит със създаването на Display, Search и YouTube кампании;
Работа с базова автоматизация (Dynamic Search Ads and Performance Max campaigns);
Английски език на ниво A2.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 23 февруари. Обучението стартира на 25 февруари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 6 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 5 април и 6 април.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
280 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 4 март).
Христо Митков
Преподавател
Любими цитати: "С голям бюджет може всеки", "Няма глупави въпроси, има единствено глупави отговори".