Преподаватели - SoftUni Digital
Loading...

Качеството и ефективността на обучителния процес в SoftUni Digital се гарантира от внимателно селектиран преподавателски състав.

Той се състои от едни от най-изявените лидери в сферата на дигиталния маркетинг, лектори на международни конференции, ръководители на едни от най-успешните дигитални агенции и компании в България.

Преподаватели

НАУЧИ ОЩЕ

Велизар Величков

Partner & COO, 1ForFit

Велизар Величков

Partner & COO, 1ForFit

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

НАУЧИ ОЩЕ

Денислав Георгиев

CEO, 1ForFit

Денислав Георгиев

CEO, 1ForFit

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

НАУЧИ ОЩЕ

Жюстин Томс

Owner, ABC Design & Communication

Жюстин Томс

Owner, ABC Design & Communication

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 г. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012 г. В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други

НАУЧИ ОЩЕ

Геннадий Воробьов

CEO, Netpeak Bulgaria

Геннадий Воробьов

CEO, Netpeak Bulgaria

Геннадий Воробьов е CEO & Co-Founder на Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner Agency – резултатно-ориентирана агенция за дигитален маркетинг, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да изпълнява мисията си да генерира печалба за бизнесите в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да създава и развива нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни граждани. Геннадий е организатор на ежегодната конференция за дигитален маркетинг, онлайн реклама и електронна търговия Online Advertising, преподавател и автор на редица курсове в Softuni Digital от самото му основаване, жури на уеб конкурси в България, както и лектор на редица български и международни конференции.

НАУЧИ ОЩЕ

Богдан Богомилов

Digital Marketing Expert, Orbica

Богдан Богомилов

Digital Marketing Expert, Orbica

Богдан Богомилов се занимава с дигитален маркетинг от 10+ години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за над 15 милиона лева. През 2018 г. минава от "страната на клиента" и се занимава с E-commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания. Обича ниските CPC-та и високият Conversion Rate.

НАУЧИ ОЩЕ

Етиен Янев

Senior Social Media Manager. Payhawk

Етиен Янев

Senior Social Media Manager. Payhawk

Етиен Янев е експерт по дигитален маркетинг с над 10 години опит в сферата, като в момента заема позицията на Senior Social Media Manager в Payhawk. Автор е на книгата "Компас за дигитален маркетинг", която помага на стартиращите бизнеси да направят първите си стъпки в онлайн пространството. Развива менторска дейност в редица български и международни програми, както и в най-големия студентски кампус за предприемачество - RANEPA International. Завършил е магистърската си степен в Sheffield University, с допълнителна квалификация в Cambridge University (IIM).

НАУЧИ ОЩЕ

Александър Иванов

CEO CreateX Digital Agency

Александър Иванов

CEO CreateX Digital Agency

Александър Иванов е съосновател и управляващ партньор в CreateX Digital Agency и Native Digital - първата TikTok агенция в България. Завършва Финанси в Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов. В продължение на 2 години е сред учителите по програма "Заедно в Час" и преподава информационни технологии. Бил е главен мениджър за България на Google Digital Garage и образователен директор в SoftUni Digital & SoftUni Creative. В продължение на 4 години е лектор на курсовете Marketing Basics в SoftUni и Основи на дигиталния маркетинг в Национален военен университет "Васил Левски" и Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" с общо над 45 000 студенти преминали през негови курсове. Съосновател е на Сдружение "Дигитален Търновград" и медийната група "Дигитално Дело". Ментор и водещ в инициативата Mentor the Young.

НАУЧИ ОЩЕ

Александър Лейков

Manager, Aleikov Studio

Александър Лейков

Manager, Aleikov Studio

Александър Лейков е уеб дизайнер, freelancer, SEO оптимизатор и мениджър на Алейков Студио. Неговата техническа квалификация обхваща знания в областта на уеб дизайна, SEO, JavaScript, Photoshop, HTML, CSS, CMS системи, бази данни и уеб приложения. Той също така има опит в реализирането на цялостния цикъл на уеб проекта - от анализа, проектирането на дизайна, разработването, реализирането, до неговата поддръжка и реклама. Богатия си опит е придобил, работейки с широк спектър от клиенти. Реализирал е проектите на южноафриканското посолство в България, официалните представители на Siemens и Bosch за България – EXPO 2000, фотографско студио MEM, Асдис Ран, Лили Иванова, Виктор Балабанов, Клуб Роял, хотели, сватбени агенции, строителни компании, издателства и др.

НАУЧИ ОЩЕ

Михаела Стоянова

Founder, FemmePerium

Михаела Стоянова

Founder, FemmePerium

Михаела Стоянова е основател и собственик на една от най-разпространените и активни дамски общности в България, FemmePerium, които целят да подкрепят младите момичета и жените по пътя на тяхното развитие с насоченост към бизнес, маркетинг и финансова грамотност. Тя се занимава професионално с маркетинг и социални мрежи от 19-годишна, а основите на традиционния маркетинг научава по време на обучението си в Американския университет, където завършва с най-високи отличия и първи места в редица проекти с реални компании. Още през първата си година от университета започва да работи за американски бутиков хотел, където създава и управлява социалните им мрежи и уебсайта. По-късно продължава по пътя на дигиталния маркетинг с курсове в Northwestern University в САЩ и Business of Fashion в Лондон. Михаела има богат и разнообразен опит на маркетолог в индустрии като FMCG, IT, Архитектура и дизайн, а понастоящем и във финансовия сектор. Мисията ѝ е да превежда комуникационно "сложни и неразбираеми" теми от финансовия свят, както и да стимулира повече хора да се възползват от силата на социалните мрежи (най-вече Инстаграм) като допълнителен източник на доходи.

НАУЧИ ОЩЕ

Христо Митков

CEO Impulse Media

Христо Митков

CEO Impulse Media

Христо Митков се занимава с дигитална реклама от 2005 г. и към момента е провел обучения на повече от 2200 души. От 2013 г. е сертифициран Google Partner с над 1000 успешни кампании в Google Ads. Заедно със своите колеги помагат на бизнеса да бъде по-успешен и да се развива в дигиталния свят без скъпоструващи грешки и излишни рискове. От 2011 г. Христо и неговият екип са развили различни учебни програми за организации като SoftUni, International Business School (МВБУ), Web Seminari, Human Consulting и други. Тяхната мисия е първо да обучават, а крайните им цели винаги са по-добра ефективност и по-висока възвращаемост. "

НАУЧИ ОЩЕ

Петър Хаджиколев

Marketing Expert, 1ForFit

Петър Хаджиколев

Marketing Expert, 1ForFit

Петър е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit. През годините трупа опит в създаването на съдържание, в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 мил. долара, разпределен между всички рекламни платформи.

НАУЧИ ОЩЕ

Благовест Йорданов

Founder, ID Consult

Благовест Йорданов

Founder, ID Consult

Благовест Йорданов е основател и управляващ съдружник в ID Consult – дигиталната агенция, фокусирана върху успеха на клиентите си. Има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данни като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери. Благовест Йорданов взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните, и оценка на ефективността на бизнес усилията.

НАУЧИ ОЩЕ

Александър Братимиров

Art Director, Human

Александър Братимиров

Art Director, Human

Александър Братимиров е творчески директор и партньор в рекламна агенция Human. В рекламата е от 10 години, а преди това в продължение на 5 години работи в една от най-големите телевизионни продуцентски къщи в България. Започва в Ogilvy като копирайтър, а по-късно се мести в Saatchi&Saatchi, където става творчески директор. Сред последните отличия на агенция Human са номинация на Cannes Lions, най-награждаваната агенция на ФАРА за последните 3 години, както и отличие на Effie Europe. Александър е бил 2 пъти ментор на Saatchi Circle FARA и няколко пъти в Рекламна академия. Жури на Young Lions и на New Stars (Южна Корея).

НАУЧИ ОЩЕ

Мартин Желязков

SEO Specialist, Netpeak Bulgaria

Мартин Желязков

SEO Specialist, Netpeak Bulgaria

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner. Занимава се активно със SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове от 12 г. Към екипа на Netpeak се е присъединил през 2018 г. и към днешна дата той води екип и оптимизацията на най-големите брандове в България. Лектор е в Softuni Digital повече от 6 г., като през неговите курсове са преминали успешно над 10 000 студенти. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и семинари, уебинари, IAB Bulgaria Digital Marketing Masterclass и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България, сред които и Online Advertising конференция. Лектор и съавтор в SoftUni Digital за курсовете Search Engine Optimization, SEO Advanced, Technical SEO и SEO Automation & AI и Conversion Rate Optimization. Лектор е на ежегодния IAB Advanced SEO Masterclass, лектор на Online Advertising конференция, Career Show и др.

НАУЧИ ОЩЕ

Борислав Колибаров

Founder, MarmaLAB

Борислав Колибаров

Founder, MarmaLAB

Борислав Колибаров има над 15 г. опит в маркетинга, директните продажби и мениджмънта. От 2017 г. е управляващ партньор и съосновател на агенция MarmaLAB, която е тясно профилирана в електронната търговия. През 2021 г., заедно със своя съдружник, създават един от най-популярните към момента малки брандове в България - Сапунта Мара. Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 г. е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България. В малкото си свободно време поддържа и развива собствения си уебсайт и блог за дигитално предприемачество - Колибаров точка ком.

НАУЧИ ОЩЕ

Борислава Панчева

CRM Marketing, NetPeak

Борислава Панчева

CRM Marketing, NetPeak

Борислава Панчева е Team Lead на CRM отдела в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner. От 7 г. се занимава с дигитален маркетинг, а повече от 3 г. активно със CRM Marketing and Automation. Освен в SoftUni преподава като гост лектор и в Икономическия университет във Варна, където е завършила бакалавър "Мениджмънт" и магистър "Реклама и медийни комуникации".

НАУЧИ ОЩЕ

Атанас Атанасов

Co-founder, Skapto

Атанас Атанасов

Co-founder, Skapto

Атанас Атанасов има над 15 г. опит в сферата на маркетинга и рекламата. Кариерата си започва в дигитална творческа агенция, а впоследствие изпълнява ръководни роли в маркетинг екипите на големи компании като Lidl, Carlsberg и Telenor. Съосновател е на веригата за бургери Skapto и е съдружник в консултантската компания The Other Half, която специализира в предоставянето на бранд и маркетинг услуги.

НАУЧИ ОЩЕ

Вяра Стефчева

CEO, Zahara Consult

Вяра Стефчева

CEO, Zahara Consult

Вяра Стефчева е CEO на Zahara Consult - маркетинг агенция, която се грижи за развитието и дигиталното присъствие на едни от най-големите компании в света. Вяра е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на стратегии и кампании, които увеличават трафика и продажбите. Кариерата ѝ стартира като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни позиции в сферата на комуникацията – в пиар и рекламни агенции, медии, ИТ компании. Тя е създател на платформата DobreSum.bg. Активен посланик е на приложението на технологиите и изкуствения интелект в работата. Освен в SoftUni Digital, Вяра е дългогодишен лектор и във Finance Academy.

НАУЧИ ОЩЕ

Глори Веселинова

Founder, Brand Manager, WE.Creatives Marketing Solutions

Глори Веселинова

Founder, Brand Manager, WE.Creatives Marketing Solutions

Глори Веселинова е бранд мениджър с над 5 години опит. Минала e през първи стъпки в маркетинга в САЩ и е стигнала до лидерска бранд мениджър позиция във водеща българска корпорация, както и работа с клиенти на свободна практика. През 2020 година e завършила цялостната програма на SoftUni Digital, като още по време на обучението си вече се радва на първите си клиенти.

НАУЧИ ОЩЕ

Любомир Кабакчиев

Founder and CEO, Flexica

Любомир Кабакчиев

Founder and CEO, Flexica

Любомир Кабакчиев е консултант по дигитален маркетинг и онлайн предприемач. Основател и управител на Дигитална Агенция - Flexica. През последните 6 години активно се занимава с LinkedIn маркетинг и реклама. Създател е на първото задълбочено обучение за LinkedIn маркетинг и реклама в България – Inter Expo Center, през май 2018 година. Бил е лектор на конференции Digital4 през 2020 година, 2021 година и 2022 година. Провел е множество фирмени обучения и консултации на тема LinkedIn за различни бизнеси, през които са преминали над 500 участници.

НАУЧИ ОЩЕ

Георги Тодоров

Founder, Create & Grow

Георги Тодоров

Founder, Create & Grow

Георги Тодоров е SEO специалист и онлайн предприемач. Част от клиентите му са компании като Semrush, Uniliver, GetVoIP. Последният му проект Thrivemyway.com се е превърнал в един от най-бързо развиващите се сайтове в интернет. Успява да го развие за 8 месеца от 0 до 100k органичен трафик. След 2 години сайта получава 300k месечен трафик, печели няколко хиляди долара на месец и е прдаден за 6 цифрена сума в долари.

Стани преподавател в СофтУни

виж повече
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.