Курс Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024

Начало Начало: 22 октомври 2024
продължителност 5 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024 Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на e-commerce бранд
  • Привличане на органичен трафик
  • Познаване на видовете макро и микро конверсии
  • Оптимизация за конверсии
  • Определяне на ключови показатели за ефективност
  • Подобрение на потребителско изживяване

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • Изграждане на e-commerce бранд

    • Какво са "бранд", "брандинг" и "бранд идентичност";
    • Защо изграждането на бранд е важно?;
    • Бранд vs. платена реклама;
    • Първи стъпки в изграждането на бранд;
    • Диференциация;
    • Бранд архетипи;
    • Бранд идентичност;
    • Бранд позициониране;
    • Бранд войс;
    • Сторителинг;
    • Психологически трикове в брандинга.

    Дата: 22 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Привличане на органичен трафик

    • Оптимизация на скоростта и mobile-friendly показателите;
    • Google Business Profile;
    • Google Search Console;
    • Маркетинг на съдържанието в SEO;
    • Стратегия за съдържание;
    • Блог календар;
    • Съдържание за социални мрежи;
    • Линк билдинг.

    Дата: 24 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация за конверсии на онлайн магазин

    • Дефиниция, значение и въздействие върху резултатите;
    • Макро и микро конверсии;
    • Значение на оптимизацията за конверсии;
    • Ключови метрики;
    • С какво да се съобразим при старт на оптимизация?

    Дата: 29 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Залагане на цели и начини за постигането им

    • Идентифициране и залагане на цели за конверсии;
    • Определяне на ключови показатели за ефективност (KPIs);
    • Ролята на потребителското изживяване;
    • Често срещани UX грешки в електронната търговия.

    Дата: 31 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация на практика - част 1

    • Анализ на основни детайли в онлайн магазина;
    • Начална страница;
    • Категорийни страници;
    • Продуктови страници.

    Дата: 5 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация на практика - част 2

    • Страница "Количка";
    • Чекаут процес;
    • Страница "Благодарности за поръчка";
    • Трансакционни имейли;
    • Страница "За нас";
    • Страница "Контакти".

    Дата: 7 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Как се разбира дали са постигнати оптимални резултати?

    • Инструменти за анализ;
    • А/Б тестване;
    • Идентифициране на точки на триене и етапи на отпадане;
    • AI в електронната търговия.

    Дата: 12 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит;
    • Сесия с въпроси и отговори.

    Дата: 14 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 24 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 23 ноември до 23:30 часа на 24 ноември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 15 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 14 декември до 23:30 часа на 15 декември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в дигиталния маркетинг и електронната търговия, които искат да научат как да повишат ефективността на процента на реализации (conversion rate), да подобрят представянето на кампаниите си и да увеличат органичния трафик към сайта си.

Необходими умения:
 Познания на базови елементи като таргет аудитории, buyer персони, потребителски пътеки и основи на електронната търговия;
 Използване на инструменти за уеб анализ (Google Search Console, Microsoft Clarity и др.);
 Създаване на съдържание за социални мрежи;
 Познаване на принципите на работа на търсачките;
 Английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 20 октомври. Обучението стартира на 22 октомври 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 24 ноември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 23 ноември и 24 ноември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 29 октомври).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има над 15 години опит в маркетинга, директните продажби и мениджмънта. От 2017 година е управляващ партньор и съосновател на агенция MarmaLAB, която е тясно профилирана в електронната търговия. През 2021 година, заедно със своя съдружник, е създал един от най-популярните към момента малки брандове в България - САПУНТА МАРА. Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България. В малкото си свободно време поддържа и развива собствения си уебсайт и блог за дигитално предприемачество - Колибаров точка ком.

Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024

Начало: 22 октомври 2024
5 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024 Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - октомври 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.