Какво е SoftUni Digital и защо да участваш? Как да кандидатствам - SoftUni Digital
Loading...

Какво е SoftUni Digital и защо да участваш?

СофтУни и едни от най-големите експерти по дигитален маркетинг обединиха сили, за да създадат заедно уникална по рода си за България, цялостна програма за подготовка на дигитални маркетинг специалисти - SoftUni Digital.

Програмата е изцяло насочена към практиката и новите тенденции в дигиталната сфера, като курсистите усвояват важни умения от всички аспекти на дигиталния маркетинг, а на успешно завършилите си възпитаници, СофтУни предлага кариерно съдействие във водещи компании в България.

9 звездни преподаватели
9 практически обучения
10 месеца
Най-добрите
учат безплатно и получават
кариерно съдействие
Над 1 000 студенти,
преминали през
цялостната програма
Учебен план, изграждащ
умения във всички сфери
на дигиталния маркетинг
Студентите придобиват
официални сертификати
на Google и SoftUni

За кого е подходящо обучението?

Програмата на SoftUni Digital е насочена към всеки, който има желание и мотивация да изгради успешна кариера в сферата на дигиталния маркетинг или да развива свои собствени проекти.

Програмата преминава детайлно през всички основни аспекти от онлайн маркетинга, така че е подходяща както за напълно начинаещи, така и за средно напреднали специалисти в тази сфера.

Учебен план

Програмата стартира веднъж годишно, а нейната продължителност е 10 месеца, като се състои от 9 специално селектирани курса, обхващащи всички аспекти от дигиталния маркетинг.

Обучението стартира с безплатен подготвителен курс Marketing Fundamentals, а след него, се провежда приемен изпит. Успешно преминалите приемния изпит имат възможността да продължат обучението си в останалите 8 курса от програмата. Кандидатстването за програмата е отворено до 11 септември.

Занятията се провеждат два пъти седмично в делнични дни, между 19:00 и 22:00 ч., а формите на обучение са присъствена (в учебната зала) и онлайн (дистанционна), така че посещението им е удобно, както за учещи и работещи, така и за курсисти, живеещи във всяка точка на света.

Marketing fundamentals course

Marketing Fundamentals

18.09.2018г.

За курса

Целта на обучението е да въведе курсистите в основните принципи на маркетинга, пречупени през светлината на възможностите на дигиталния маркетинг. Нещата, които пише в учебниците по маркетинг ще бъдaт представени по много конкретен, разбираем и приложим начин.

Всеки курсист, независимо от нивото на познания по маркетинг, ще може да научи нови, или да надгради знанията си за ключови маркетинг концепции, като сам ще се убеди в приложимостта им.

Умения, които ще придобиеш

Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели

Основи на маркетинга и приложение

Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация

Планиране и подобряване на маркетинг дейности

Content Marketing course

Content Marketing

01.11.2018г.

За курса

Маркетинг чрез съдържание е най-устойчивият подход за промотиране на всяка марка. Този подход не само продава, но и изгражда лоялна аудитория, която се връща далеч след края на рекламната ви кампания.

С Content Marketing обаче се борим за ограниченото внимание на потребителите – наред с конкурентите, приятелите в социалните мрежи и професионалните медии. Затова създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание е изключително важно за успеха на всеки бизнес.

Умения, които ще придобиеш

Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а

Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание

Познаване тънкостите на различните типове съдържание

Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията

Email Marketing course

Email Marketing

27.11.2018г.

За курса

Обучението е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове.

Курсът обхваща както теоретичните основи на имейл маркетинга, така и всички важни практически стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал. По време на курса ще бъдат предоставени конкретни и разнообразни примери от практиката, както и един проект, демонстриран в развитие (за времето на провеждане на курса).

Умения, които ще придобиеш

Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие

Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи

Управление на списъци и бази данни

Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини

Facebook Marketing course

Facebook Marketing

08.01.2019г.

За курса

В рамките на курса по Facebook ще имате възможността да опознаете в детайли как работи платформата, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията и как да ги използваме като ефективни канали за постигането на конкретни и измерими бизнес цели.

Фокусът ще премине последователно през редица важни теми - от основите, структурата и алгоритъма на действие до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании.

Умения, които ще придобиеш

Създаване на атрактивни Facebook послания

Създаване на привлекателно визуално съдържание

Използване на статистики за подобряване на резултатите

Организиране на ефективни промо активности и игри

Facebook Marketing course

Google AdWords

12.02.2019г.

За курса

AdWords e една от най-разпространените рекламни платформи в света, която по лесен начин дава на всеки малък или голям бизнес, възможност да достигне до точните потребители за нуждите му.

В курсът по AdWords ще бъдат засегнати всичко основни типове кампании, които могат да се изградят и управляват в платформата (Search, Google Display Network & Video). В рамките на курса ще имате възможност да се запознаете с основни подходи и добри практики за реализация на успешни кампании в AdWords.

Умения, които ще придобиеш

Създаване на AdWords акаунт

Създаване на подходящи рекламни послания

Избор на най-подходящи ключови думи

Създаване на Search кампании

SEO course

Search Engine Optimization (SEO)

12.03.2019г.

За курса

Панелът има за цел да предостави синтезирана информация за съвременна оптимизация на сайтове за търсачки. По време на обучението ще придобиете знания върху ключови моменти от SEO-то, започвайки от основна информация като семантично ядро на ключови думи, начини и инструменти за намирането им, структуриране на събраните данни и съставяне на content план.

Курсът ще се съсредоточи върху инструментите за работа при SEO, техническия одит на сайт и Google Search Console.

Умения, които ще придобиеш

Усвояване на принципите за работа на търсачките

Умения за изготвяне на технически одит

Умения за работа с инструменти за SEO специалисти

Анализ на търсенето

Google Analytics course

Google Analytics

16.04.2019г.

За курса

Курсът се фокусира върху платформата Google Analytics и чрез него ще придобиете практически подход за настройка с цел максимално лесно тълкуване на информацията за посетителите на вашия сайт.

Ще бъдат засегнати Google Tag Manager и Google Data Studio. Включена е и информация за новите функционалности за "Задържане на данни" (Data Retention), които са свързани с GDPR изискванията.

Умения, които ще придобиеш

Настройване на персонализирани отчети според нуждите на бизнеса

Работа с отчети в Google Analytics

Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове

Умения по Google Tag Manager на базово ниво

Digital Creative course

Digital Creative

07.05.2019г.

За курса

Курсът ще ви покаже нагледно как се раждат идеите и как те са базирани на ясни стъпки - откриванaне на общовалиден потребителски инсайт и стратегия. Ще ви научи да разпознавате смислената, добрата и ангажиращата идея, която да направи различно и отличаващо се дигиталното приъствие на брандовете, които управлявате.

Ще наблегнем върху развитието на всяка една идея от зараждането ѝ до изпълнението ѝ в различни дигитални канали като Facebook, Instagram, YouTube, mainstream медии и други.

Умения, които ще придобиеш

Да разпознават голяма идея за дигитална среда

Да определят потребителски инсайти за дигитална среда

Да изграждат стратегии и творчески решения

Да изграждат стратегии за социалните медии

E-commerce course

E-commerce

04.06.2019г.

За курса

В курса по eлектронна търговия (E-commerce) ще научим как да планираме, анализираме и развиваме онлайн магазини, като за целта ще разгледаме всички техни аспекти от бизнес модела, който седи зад тях. Сред темите - акцент на обучението ще попаднат дори и най-дребните детайли на дизайна, ползваемостта, маркетинга и рекламата.

Ще разгледаме онлайн магазините като комплексни системи и ще се научим как да ги анализираме и оптимизираме за постигането на максимална ефективност.

Умения, които ще придобиеш

Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси

Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси

Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси

Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси

Какво е SoftUni Digital и защо да участваш?

Какви умения ще придобия?

Създаване на дигитална маркетинг стратегия. Анализ и оптимизация.

Създаване на рекламни кампании във Facebook и AdWords

Създаване и комуникиране на криейтив концепции

Управляване на имейл кампании, водещи до успешни продажби

Оптимизация на сайт и създаване на качествено съдържание

Създаване и развиване на печеливш онлайн магазин

Преподаватели

Георги Малчев

Георги Малчев

Marketing Fundamentals

Василена Вълчанова

Василена Вълчанова

Content Marketing

Генади Воробьов

Генади Воробьов

SEO

Мартин Войнов

Мартин Войнов

Google AdWords

Димитър Савов

Димитър Савов

E-commerce

Бисер Вълов

Бисер Вълов

Facebook Marketing

Ангел Искрев

Ангел Искрев

Digital Creative

Жюстин Томс

Жюстин Томс

Email Marketing

Симеон Емануилов

Симеон Емануилов

Google Analytics

Михаела Тодорова

В наше време всички са онлайн. В крайна сметка, ако искаш да достигнеш до най-висок процент от своите таргет потребители, ти трябва да бъдеш там, където са и те. Затова съветвам всички бъдещи курсисти да експериментират с получените по време на курса знания, защото те са изключително приложими. Често са и възможност да създадеш предположения за поведението на потребителите на твоя бранд и след това в процеса на работа да ги валидираш.

- Михаела Тодорова (Social Media Expert)

Ралица Стойчева

Програмата Softuni Digital дава много добра база от знания в различни области от дигиталния маркетинг. Подходяща е както за “прохождащи” маркетолози, така и за специалисти в конкретна сфера на дейност, защото дава възможност за надграждане и допълнителна специализация. В такава динамична област е от голямо значение винаги да си в крак с новостите и добрите практики. Иначе няма да оцелееш. :)

- Ралица Стойчева (Performance Marketing Expert)

Георги Семков

Цялостната програма ми даде страшно много знания, въпреки че бях записал курса online. Работя в дигитална агенция и цялата информация, която получих в програмата, беше актуална и релевантна, като успях веднага да я приложа. Програмата ми помогна да усъвършенствам познанията си в областта на дигиталния маркетинг и по този начин да давам повече стойност на клиентите, с които работя.

- Георги Семков (Senior Performance Marketing Specialist)

Даниел Марков

Цялостната програма по дигитален маркетинг стартира в много подходящо време за мен. Тогава бях стажант с едноседмичен опит в агенцията за интегриран маркетинг Xplora BG. Най-важното за мен тогава беше да натрупам бързо необходимите знания от практици. Определено съм доволен от всичко, което научих в програмата. Най-вече от курса по E-mail Marketing. Вече преминал през материята на всички курсове, мога смело да препоръчам програмата по дигитален маркетинг на Softuni.

- Даниел Марков (Junior Performance Marketing Specialist)

Ралица Чакърова

Записах цялостната програма на Softuni Digital, защото работя в тази сфера и знам, че човек винаги има нужда да надгражда знанията си. В резултат намерих точно каквото търсех - развитие. За мен курсовете бяха много полезни, особено тези по E-mail Marketing и e-commerce. Открих страшно много нови и полезни неща в тези области, които със сигурност ще ми бъдат от полза в работата. Бих посъветвала всички, които се запишат, да запазят висока мотивация, за да вземат максимума от курса.

- Ралица Чакърова (Junior Performance Marketing Specialist)

Юлия Топалова

Аз съм класически маркетолог и преди курса на SoftUni Digital, не знаех нищо за дигитални маркетинг. Този курс ми даде страшно много и тотално промени представите ми за съвременния маркетинг. Съветвам всички хора, които имат интерес към курса да не се чудят и да го запишат. Няма да съжаляват!

- Юлия Топалова (Marketing Manager at BNT)

Ивелина Милева

В България няма такава цялостна програма по дигитален маркетинг, каквато SoftUni Digital предлага. Още след първия модул по Marketing Fundamentals аз бях – „Уау“. Дигиталния маркетинг в България е на много високо ниво и предстои да се развива още, като това предполага търсенето на още повече специалисти.

- Ивелина Милева (Marketing Expert at Startup Masters)

Мартина Божанска

Това, което ме впечатли в дигиталния маркетинг е, че той дава едни изключително измерими резултати и възможност да таргетираме своите клиенти много точно и конкретно!

- Мартина Божанска (Директор "Маркетинг" на "Metropolitan Hotel - Sofia")

Иван Марков

Към дигиталния маркетинг ме привлече възможността да комбинирам маркетинг с технологичната част. По този начин в реално време мога да проверя дали стратегиите, които създавам, работят.

- Иван Марков (Студент в университета по приложни науки в Хага)

Мария Стефанова

Живеем в дигитална ера и всъщност дигиталният маркетинг е новия вид маркетинг, който в съвсем скорошен бъдещ момент ще измести напълно традиционните форми на маркетинг! Всеки един от курсовете за мен беше полезен, интересен, ангажиращ и ценен. Успях да получа нови полезни знания и да затвърдя полезни умения. Имах възможността да се запозная с изключителни професионалисти в лицето на преподавателите!

- Мария Стефанова (Freelancer)

Ралица Калайджиева

Дигиталният маркетинг предполага работа с различни клиенти по разнообразни проекти. Срещата с различни хора всеки ден спомага за научаването на нещо ново. Създаването на съдържание за техните различни брандове и на различни послания, които да достигнат до повече хора, е нещо, което те кара да излезеш всеки ден извън кутията!

- Ралица Калайджиева (Специалист по дигитален маркетинг в ProPR)

Драгой Динев

Програмата на SoftUni Digital е най-добрата възможност в България да придобиете знания в областта на онлайн маркетинга и рекламата, водена от най-добрите лектори в бранша.

- Драгой Динев (Основател и собственик на маркетинг агенция NetON)

Гергана Яламова

Всеки модул от програмата на SoftUni Digital беше изключително полезен и допълваше знанията ми, но най-интересен ми беше модула по Content маркетинг, тъй като съдържанието стои в основата на всичко. Цялостната програма по дигитален маркетинг беше всичко, от което имах нужда!

- Гергана Яламова (SEO и AdWords в theSEO)

Сертификати и кариерно развитие

Участниците в програмата ще им възможност да получат сертификати на SoftUni Digital и Google.
Всички успешно дипломирали се курсисти, ще получат кариерно съдействие от страна на SoftUni, изразяващо се в безплатни консултации с кариерен специалист и директни препоръки за работа във водещи български и международни компании.
SoftUni Digital ще осигури стипендии за безплатно обучение на най-добрите кандидат-студенти.

Сертификати

За да кандидатстваш за програмата, трябва да натиснеш бутона "Кандидатствай", да избереш дали желаеш да се обучаваш присъствено или онлайн по време на безплатния подготвителен курс Marketing Fundamentals и да попълниш данните си. В случай, че желаеш да кандидатстваш за присъствено обучение по време на курса, трябва да прикачиш своето актуално CV и отговор на въпроса "Защо искам да уча в програмата на SoftUni Digital?" в свободен текст, в рамките на 300-400 думи. След като подадеш своята кандидатура, ще получиш имейл от нас с информация дали си одобен до 14 септември. Кандидатстването е отворено до 11 септември!
Важно: Местата в присъствената форма на обучение са ограничени и ще бъдат разпределени според класиране спрямо вашата кандидатура.

Придобии всички необходими знания и умения в дигиталния маркетинг като кандидатстваш за програмата още днес!

SoftUni Digital