Курс Building Digital Branding - януари 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Building Digital Branding - януари 2025

Начало Начало: 13 януари 2025
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на бранд
  • Дефиниране на таргет аудитории и поставяне на цели
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствието
  • Изграждане на SWOT анализ
  • Използване на дигитални канали и брандинг елементи

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Course Introduction

    Дата: 13 януари (понеделник), на запис.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Основи на брандинга. Как се изгражда бранд?

    • Какво е бранд?;
    • История на някои от най-популярните брандове;
    • Развитие на брандовете във времето;
    • Развитие на дигиталните брандове;
    • Кои са основните елементи на бранда?;
    • Как технически се изгражда брандът?;
    • Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му?

    Дата: 13 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • SWOT анализ, аудитория и цели

    • Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите? Без SWOT анализ няма как да се изгради силен бранд;
    • Как се определят таргет аудотирии и се поставят цели, за да се изградят стабилни основи на бранда?

    Дата: 15 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Сайтът като комуникационен център

    • Сайтът и като комуникационен център на дигиталното присъствие;
    • Как се изгражда и какви са основните моменти в създаването му от перспективата на брандинга?;
    • Кои са основните брандинг елементи и възможности?;
    • Кои са задължителните компоненти и кои - пожелателните?;
    • Как всичко това се пренася в останалите дигитални канали на бранда?

    Дата: 20 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ребрандинг и онлайн елементи

    • Кога и как е нужен и се прави ребрандинг?;
    • Защо е нужен?;
    • Основни стъпки;
    • Планиране и развитие;
    • Кои са останалите онлайн елементи, които е нужно да се следят за бранда и как се прави мониторинг?

    Дата: 22 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Дигитални канали и дигитални брандове

    • Истории и съдържание за живи брандове;
    • Кои са основните канали, които брандът използва?;
    • Курсистите ще разберат къде са нашите публики и къде следва да са те;
    • Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя;
    • Кое прави един бранд жив?;
    • Дигитални канали и брандинг елементи;
    • Синхронизация.

    Дата: 27 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране и развитие на брандинга в динамична среда

    • Основни елементи, структура и архитектура, функционалности и дизайн;
    • Как се прави задание за сайт?;
    • Какви са изискванията и какви са възможностите?;
    • Планиране развитието на бранда: Как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да се планират и да имат курсистите, за да реализират успешно целите си?;
    • Етапи на работа;
    • Отчетност и измеримост на резултата.

    Дата: 29 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит и отговор на въпроси

    Дата: 3 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 16 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 15 февруари до 23:30 часа на 16 февруари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 9 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 8 и 9 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 8 март до 23:30 часа на 9 март.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в дигиталния маркетинг, които искат да придобият знания и умения за изграждането на успешен бранд. За курса е необходим английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 11 януари. Обучението стартира на 13 януари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 16 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 15 февруари и 16 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Изпит

Явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение

100 лв. до 22 януари 2025 г.
200 лв. от 23 януари до 3 февруари 2025 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 22 януари).

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор e на 14 книги по дигитален маркетинг. Жюстин e създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Също така е създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg. Член е на УС на IAB България и е член на Националния съвет по безопасен Интернет. В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonald's, Shell, UniCredit Bulbank и много други.

Building Digital Branding - януари 2025

Начало: 13 януари 2025
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Building Digital Branding - януари 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.