Google Ads in Practice - януари 2025 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Google Ads in Practice - януари 2025

Начало: 06 януари 2025
11 седмици
2 курса в модула
18 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Създаване на Display & YouTube кампании
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Планиране и създаване на стратегия
  • Работа с Tag Manager и Google Analytics
  • Работа с инструменти за проучване
  • Работа с Google Ads Editor
  • Създаване и управление на различни типове кампании
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е подходящ за всички, които желаят да придобият цялостни умения в управлението на Google Ads кампании.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 4 януари. Обучението стартира на 6 януари 2025 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Google Ads - януари 2025, стартира на 6 януари;
Google Ads Advanced - февруари 2025, стартира на 25 февруари.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

400 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 13 януари).

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с дигитален маркетинг от 10 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др. През това време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Христо Митков

Преподавател

Христо Митков се занимава с продажби и дигитална реклама от 15 години. Той работи главно с малки и средни фирми, които обичайно очакват висока възвращаемост при минимална инвестиция за реклама. От 2013 година Христо е сертифициран Google Partner и оттогава се занимава с провеждането на обучения и семинари за организации като International Business School, Webseminari, Humanconsulting и SoftUni.

Любими цитати: "С голям бюджет може всеки", "Няма глупави въпроси, има единствено глупави отговори".

Google Ads in Practice - януари 2025

Начало: 06 януари 2025
11 седмици
2 курса в модула
18 кредита
Запиши се
Google Ads in Practice - януари 2025
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.