Курс Content Marketing - септември 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Content Marketing - септември 2024

Начало Начало: 09 септември 2024
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
  • Анализ на нуждите на целевата аудитория
  • Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
  • Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
  • Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
  • Използване на AI инструменти
  • Създаване на теми за съдържание

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в Content Marketing

    • Дефиниране на контент маркетинг;
    • История на зараждането на контент маркетинга;
    • Типове съдържание и комбинация между тях;
    • Сторителинг в изграждането на марка;
    • Разлика между съдържание и реклама.

    Дата: 9 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поставяне на цели и създаване на персони

    • Целеполагане – SMART цели;
    • Използване на инструменти за опознаване на аудиторията и темплейти за създаване на персони.

    Дата: 11 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подбор на теми, канали и формати

    • Подбор на теми за съдържание – ключови инструменти;
    • Канали на съдържание – начини за подбор;
    • Формати за съдържание – текст, аудио и визуално съдържание.

    Дата: 16 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране и разпространение на съдържание

    • Типове съдържание и организацията им в календар;
    • Типове съдържание - дългоформатно, серийно, skyscraper и клъстерно;
    • Техники за преизползване в други формати и канали и разпространение.

    Дата: 18 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на съдържание

    • Основни принципи и правила при създаване на съдържание;
    • Грешки, които могат да бъдат избегнати;
    • Вътрешна комуникация в организацията;
    • Представяне на работещи инструменти за създаване на съдържание.

    Дата: 24 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Измерване на кампании

    • Нужда от измерване в маркетинга – тенденции в цифри;
    • Типове метрики за анализ на съдържание;
    • Пирамида на измерване – дефиниране на конкретни метрики за кампании.

    Дата: 25 септември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Live demo за подготовка на курсов проект;
    • Примерни курсови проекти.

    Дата: 30 септември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop и въпроси

    • Интерактивна и забавна задача към курсистите - да създадат меме (meme) за курса;
    • Време за задаване на въпроси.

    Дата: 2 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 13 октомври до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 12 и 13 октомври, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 12 октомври до 23:30 часа на 13 октомври.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 10 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 ноември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 9 ноември до 23:30 часа на 10 ноември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга и тези, които имат интерес към различни формати за съдържание и желаят да научат повече за успешното прилагане на content стратегии, в зависимост от маркетинг целите. За курса е необходим английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 септември. Обучението стартира на 9 септември 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 13 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 12 октомври и 13 октомври.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 септември).

Етиен Янев

Преподавател

Етиен Янев е експерт по дигитален маркетинг с над 12-годишен опит, в момента заема позицията на Senior Social Media Manager в Payhawk. Автор е на най-новата книга "Компас за дигитален маркетинг", която помага на стартиращите бизнеси да направят първите си стъпки в онлайн пространството. Развива менторска дейност в редица български и международни програми, както и в най-големия студентски кампус за предприемачество - RANEPA International. Завършил е магистърската си степен в Sheffield University, с допълнителна квалификация в Cambridge University (IIM). Част е и от "Асоциацията на българските лидери и предприемачи (ABLE)" в България.

Content Marketing - септември 2024

Начало: 09 септември 2024
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Content Marketing - септември 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.