Google Analytics - юни 2024
По време на лекциите курсистите активно ще се научат да използват най-популярния безплатен инструмент за измерване - Google Analytics 4 (GA4). Ще разгледат интерфейса на платформата в детайли и ще разберат какво показват отделните елементи в него и как могат да се използват за оценка на представянето на сайта и рекламата.
Лекторът ще сподели своя опит за добрите практики при оценка и решаване на различни казуси с измерването и използването на данните. Като в края на курса курсистите ще са усвоили основите за начина на работа на електронната търговия/бизнес и оценката им.

Умения, които ще придобиеш
- Използване на Web анализа за бизнес и маркетинг цели
- Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
- Разбиране на дименсиите и метриките в GA4
- Измерване на електронна търговия
- Създаване и разбиране на отчети
- Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в WEB анализа -
Въведение в WEB анализа
• От сървърните логове към изкуствения интелект. Исторически преглед на възникването и развитието на WEB анализа; • Практическо използване на данните за маркетинг и бизнес цели; • Платформи за събиране и анализ на WEB данните; • Въведение в GA4 - концепция. Kак се събират данните в GA4?
Дата: 10 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Запознаване с GA4 -
Запознаване с GA4
• Как се събират данните в GA4 - инструменти? • Първоначално конфигуриране на GA4 профила; • Запознаване с интерфейса на GA4 - преглед и обяснение на отделните менюта. Дата: 12 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Общи концепции в GA4 -
Общи концепции в GA4
• Каква е архитектурата на данните в GA4? • Какво представляват дименсиите и метриките? • Запознаване с основните дименсии и метрики в GA4 - дефиниции и приложение; • Измерване на електронната търговия в GA4. Дата: 17 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Практическа работа -
Практическа работа
• Практическо упражнение и разглеждане на казуси. Дата: 19 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Настройки в GA4 -
Настройки в GA4
• Разбиране и работа със събитията и техните параметри; • Дефиниране на измерими цели с използване на данните от GA4; • Настройване и използване на конверсии, според различните бизнес типове; • Създаване и използване на custom отчети; • Валидиране на данните в отчетите. Дата: 24 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Електронна търговия в GA4 -
Електронна търговия в GA4
• Въведение в измерването на електронната търговия; • Специфични дименсии и метрики; • Отчети за електронна търговия - обяснение и използване; • Създаване на custom отчети за електронна търговия. Дата: 26 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Свързване на Google платформи с GA4 -
Свързване на Google платформи с GA4
• Конфигуриране на връзката между GA4 и различните Google платформи; • Преглед и разбиране на най-важните Google Ads дименси и метрики; • Въведение в използване на GAds данните за оценка на представянето на рекламата; • Сравнение на данните в рекламните платформи и GA4. Защо виждаме разлики и какво можем да направим? Дата: 1 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Подготовка за изпитното задание и отговори на въпроси.
Дата: 3 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Общи концепции в събирането на WEB данните -
Общи концепции в събирането на WEB данните
• Мистерията Google Tag Manager. Какво е това? Сравнение с други библиотеки за събиране на данните; • Looker Studio: Как да се визуализират данните от GA4, Google Ads, Facebook и дистанционен водомер?; • API достъп до данните - най-новата диетична храна в аналитичния свят, която ще работи в полза на маркетолозите. Дата: 8 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 14 юли до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 13 юли до 23:30 часа на 14 юли.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 август до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 10 август до 23:30 часа на 11 август. ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 8 юни. Обучението стартира на 10 юни 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 14 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 13 юли и 14 юли.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
190 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 юни).

Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.
