МОДУЛ: The Art of Content Marketing - ноември 2018 The Art of Content Marketing - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: The Art of Content Marketing - ноември 2018

Активен 21Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
  • Разучаване на структурата на комерсиалния текст
  • Писане на успешно съдържание
  • Разработване на дистрибуционните канали на съдържанието
  • Изграждане на Контент стратегии
  • Проучване и анализ на аудиторията, категорията и конкуренцията
  • Изграждане на видео стратегия спрямо бизнес целите на проекта
  • Определяне на необходимите ресурси, техника, екип и бюджет за дигитални видео проекти
  • Планиране и създаване на видео съдържание и видео рекламни кампании
  • Планиране и реализиране на видео кампании с известни личности
  • Оптимизиране на резултатите в реално време

От модула могат да се възползват както напълно начинаещи, така и всички, които създават съдържание - специалисти по маркетинг и реклама, контент маркетинг и бранд мениджъри, PR специалисти, блогъри, влогъри и автори.


Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването за модула е отворено до 30 октомври. Обучението стартира на ноември 2018 г. с курса "Content Marketing - ноември 2018".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога ще се провеждат занятията?

За точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време. 

    Колко струва обучението в модула?

    Форма на обучениеВключваЦена
    Онлайн

    Записване за курса

    • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
    • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
    • Явяване на изпит и издаване на сертификат
    400лв.
    quality-guaranteed

    СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (8 ноември).

    Преподаватели

    vasvalch avatar
    Василена Вълчанова
    Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 7 години.
    Angel_Iskrev avatar
    Ангел Искрев
    Ангел Искрев е Digitаl Creаtive Director в guts&brаinsDDB, най-награждаваната българска рекламна агенция (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция 2017).  
    Той има над осем годишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина.  
    Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други.  
    В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards. 
    bpminmymind avatar
    Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.
    Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
    Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина.  Активен член на IAB България.  Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.