Marketing Fundamentals - януари 2025 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Marketing Fundamentals - януари 2025

Начало: 06 януари 2025
30 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Създаване на Youtube кампании
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта
  • Анализ на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
  • Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
  • Анализ и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
  • Създаване и персонализиране на отчети в GA4
  • Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
  • Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
  • Управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Използване на AI инструменти
  • Създаване на Facebook страници и групи
  • Работа с Facebook Pixel и данни от него
  • Използване на рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Създаване на рекламни кампании във Facebook
  • Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
  • Анализ на нуждите на целевата аудитория
  • Създаване на теми за съдържание
  • Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
  • Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
  • Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
  • Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
  • Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
  • Умения за разписване на коректни мета тагове
  • Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
  • Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
  • Анализ на външни линкове
  • Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
  • Създаване и управление на Google Business Profilе
  • Работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Създаване на имейл стратегии
  • Дизайн и създаване на съдържание за имейли
  • Персонализация и сегментация на аудитории
  • Анализ и оптимизация на имейл кампании
  • Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
  • Управление на списъци и бази данни
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Обучението е насочено към всеки, който има интереси и желае да се развива в сферата на дигиталния маркетинг и е подходящо както за начинаещи, така и за хора със среден опит в сферата. Необходимо е да владеете английски език на ниво А2. Не е необходимо да разполагате със собствен бизнес за успешното преминаване през програмата.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 4 януари. Обучението стартира на 6 януари 2025 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:

Google Ads - януари 2025, стартира на 6 януари 2025 г.;
Google Analytics - февруари 2025, стартира на 10 февруари 2025 г.;
Facebook Marketing - март 2025, стартира на 17 март 2025 г;
Content Marketing - май 2025, стартира на 5 май 2025 г.;
SEO - юни 2025, стартира на 9 юни 2025 г.;
E-mail Marketing - юли 2025, стартира на 14 юли 2025 г.

Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

990 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 25% от цената на отделните курсове в него

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 990 лева или да го направите на 2 равни вноски по 520 лева (общо 1040 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 6 февруари 2025 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 13 януари).

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева е CEO на Zahara Consult - маркетинг агенция, която се грижи за развитието и дигиталното присъствие на едни от най-големите компании в света.

Вяра е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на стратегии и кампании, които увеличават трафика и продажбите. Кариерата ѝ е стартирала като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни позиции в сферата на комуникацията - пиар и рекламни агенции, медии и IT компании.

Тя е създател на платформата DobreSum.bg. Активен посланик е на приложението на технологиите и изкуствения интелект в работата. Освен в SoftUni Digital Вяра е дългогодишен лектор и във Finance Academy.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с дигитален маркетинг от 10 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др. През това време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър Хаджиколев е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. През последните три години Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 180 държави с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.

Етиен Янев

Преподавател

Етиен Янев обучава компании и предприемачи в сферите на AI и дигиталния маркетинг. С над 10 години опит в технологичния сектор (работил е за компании като Atos, Payhawk и др.). Етиен е тествал над 300 AI инструменти и е разработил едни от първите обучителни програми в страната. Той е автор книгата "Компас за дигитален маркетинг", която помага на бизнесите да направят своите първи крачки в онлайн света. Етиен е завършил магистърската си степен в Sheffield University.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава над 10 години опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Фокусът на работата му в Netpeak e насочен към оптимизацията, развитието и постигането на резултати по ключови показатели за едни от най-големите дигитални бизнеси в България. Мартин e дългогодишен лектор в SoftUni Digital. Водил е ежегодния IAB Advanced SEO Masterclass, Online Advertising конференция, Career Show и др.

Борислава Панчева

Преподавател

Борислава Панчева е завършила бакалавър по "Мениджмънт" и магистър по "Реклама и медийни комуникации". Занимава се с маркетинг от над 6 години. Работи в Netpeak повече от 3 години. През 2024 година официално е станала Team Lead на CRM отдела. Част от задълженията ѝ доскоро са били да управлява проекти и да създава цялостни стратегии за тяхното развитие. В момента подпомага увеличението на клиентите за отдела, организирането на работата, обученията и иновациите, които да помогнат на целия отдел. През 2020 година е завършила цялостната програма на SoftUni Digital. Още от момента, в който се е запознала по-отблизо със CRM маркетинга е разбрала, че това е нейното призвание и работата ѝ вече може да се каже, че е нейна страст.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков е завършил НАТФИЗ през 2010 г. През същата година е участвал в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg и Nastani.bg. През 2015 г. се е включил като партньор и оперативен директор в 1ForFit. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. е създал компанията, като е насочил усилията си към българския пазар. През 2015 г. е стартирал успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара.

Marketing Fundamentals - януари 2025

Начало: 06 януари 2025
30 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се
Marketing Fundamentals - януари 2025
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.