Copywriting Secrets - май 2025

Умения, които ще придобиеш
- Развиване на творческото мислене
- Създаване на успешни текстове
- Измисляне на идеи за различни комуникационни канали
- Разпознаване и достигане до инсайти
- Използване на AI в копирайтинга
- Изграждане на творчески концепции
- Стратегическо изграждане на марките
- Писане на SEO текстове
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Types of Advertising Content -
Types of Advertising Content
• Key Channels in a 360-Degree Campaign;
• What Are the Channels in ATL and Digital?;
• When and How Much Creativity to Use in Copywriting?;
• AI-Generated Ads;
• Contextual Copywriting;
• How Advertising Content Has?;
• Evolved Over the Years.
Дата: 13 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Insights - How to Find and Recognize Them? -
Insights - How to Find and Recognize Them?
• What Does "Insight" Mean?;
• ChatGPT as a Brainstorming Partner;
• How to Distinguish Insights from Facts?;
• Types of Insights;
• Examples.
Дата: 15 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Techniques for Generating Ideas and Copywriting -
Techniques for Generating Ideas and Copywriting
• Advertising Models: How to Recognize and Use Them?;
• Examples of Ads in Specific Models;
• Copywriting Techniques and Examples.
Дата: 20 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
SEO Copywriting -
SEO Copywriting
• What Are the Key Characteristics of Different Types of Web Texts?;
• What Do All Viral Texts and Web Pages Have in Common?;
• How to Keep Gen Z & Gen Alpha on a Website Instead of Switching to TikTok?;
• The Secrets of Copywriting and Memorable Appeals That Sell in 2025;
• How to Write About Businesses and Products with Low Interest?;
• Where to Find Trending Topics That Drive High Traffic and Build Brand Trust;
• How to Predict Future Search?;
• Trends;
• How to Distribute Content After Publishing?
Дата: 22 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: Writing SEO Texts -
Workshop: Writing SEO Texts
• Writing SEO Texts;
• Questions and Answers.
Дата: 27 май (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Creative for Social Media Channels -
Creative for Social Media Channels
• Types of Social Networks;
• Working with Influencers;
• Principles of Instagram, Facebook and TikTok;
• New Social Networks;
• Creativity in Social Media;
• AI as the Enemy of Digital;
• Advertising Agencies.
Дата: 29 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Copywriting in Brand Strategy -
Copywriting in Brand Strategy
• How to Create a Name, Slogan and Launch Ideas?;
• Tone of Voice - How to Define and Maintain It?;
• Developing Creative Concepts.
Дата: 3 юни (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Exercise: Social Ad -
Exercise: Social Ad
• Practical Task.
Дата: 5 юни (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Long-Form Copywriting -
Long-Form Copywriting
• The Role of a Copywriter in Blog Posts;
• Identifying the Target Audience and Their Needs;
• Setting Goals and Objectives for Effective Blog Writing + Briefs;
• Establishing Tone and Voice: Developing a Unique Writing Style or Following the Brand Identity;
• Identifying Key Points and Structuring the Main Structure of the Blog Post;
• Techniques for Writing Captivating and Engaging Headlines;
• Structuring Engaging Introduction;
• Using Persuasive Language and Rhetorical Techniques;
• Including Data, Statistics and Examples to Support Arguments;
• Visual Elements: Featured Image and in-Text Images;
• How to Keep Readers on the Page and Get them to Read the Content?;
• How to Make Readers Continue Reading and Stay Engaged with the Copywriter/Brand?;
• Top Tools for a Good Copywriter.
Дата: 10 юни (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Exercise: Fashion Brand -
Exercise: Fashion Brand
• Practical task.
Дата: 12 юни (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
What Does the Copywriter do and Exam Preparation? -
What Does the Copywriter do and Exam Preparation?
• Exam Preparation;
• Q&A Session;
• The Structure of an Advertising Agency and What a Copywriter Does within it;
• The Tasks of a Copywriter;
• Who do Freelancers Work with?;
• Brand-Side Copywriting;
• The main Unwritten Rules for Working in a Team;
• AI in the Work of a Copywriter.
Дата: 17 юни (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 29 юни до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 28 и 29 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 28 юни до 23:30 часа на 29 юни.
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 20 юли до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 19 и 20 юли, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 19 юли до 23:30 часа на 20 юли.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 11 май. Обучението стартира на 13 май 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 29 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 28 и 29 юни.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
280 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 20 май).

Вяра Стефчева
Преподавател
Вяра е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на стратегии и кампании, които увеличават трафика и продажбите. Кариерата ѝ е стартирала като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни позиции в сферата на комуникацията - пиар и рекламни агенции, медии и IT компании.
Тя е създател на платформата DobreSum.bg. Активен посланик е на приложението на технологиите и изкуствения интелект в работата. Освен в SoftUni Digital Вяра е дългогодишен лектор и във Finance Academy.
Александър Братимиров
Преподавател
