Курс TikTok Marketing - април 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

TikTok Marketing - април 2025

Начало Начало: 08 април 2025
продължителност 6 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на маркетингови стратегии в социалните мрежи
  • Привличане на органичен и платен трафик чрез TikTok
  • Работа с инфлуенсъри и UGC създатели
  • Анализиране и изграждане на стратегия.
  • Изграждане на бранд в TikTok
  • Заснемане и монтаж на видеа
  • Работа с рекламен акаунт в TikTok

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в платформата и основни предимства за бизнеса и инфлуенсърите

    • Защо TikTok?;
    • Особености на платформата;
    • Предимства и недостатъци спрямо другите платформи;
    • Как работи алгоритъмът?;
    • Видове съдържание в TikTok;
    • Особености при работа с инфлуенсъри.

    Дата: 8 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Какво е необходимо, за да започна?

    • Създаване на акаунт, настройки и особености;
    • Техника;
    • Поредност за надграждане;
    • Проучване на пазари;
    • Анализ на конкуренцията.

    Дата: 10 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • RRS - тристъпкова стратегия за вайръл съдържание

    • Формула за успех в Short Form content - TikTok, Reels, Shorts;
    • Мистериозната “Кукичка” за зрители;
    • 10 WOW фактора за повече резултати;
    • CTA - Що е то и как работи?

    Дата: 15 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Как да позиционираме нашия бизнес в TikTok

    • Стратегия, тактика и планиране;
    • Брандове, от които може да се почерпи вдъхновение за стратегията;
    • UGC;
    • Трендове, как да се приложими;
    • Фуния и съотношение Awareness и Conversions;
    • TikTok Инфлуенсър Маркетинг.

    Дата: 17 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Заснемане и Монтаж

    • Основи на видеозаснемането;
    • Лесни хакове за по-добра картина и звук;
    • Грешки, които да НЕ се допускат;
    • Как да сме “естествени” и “енергични” пред камера?;
    • Пътят на героя - Storytelling;
    • Правилото за първите 100 видеа;
    • Безплатни програми за видеообработка;
    • Субтитри - тяхното значение, приложение и ползи;
    • Делегиране.

    Дата: 22 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Публикуване, SEO и Тайните на алгоритъма

    • Копирайтинг и тагове;
    • Чеклист при публикуване;
    • Как да се "краде" етично трафик от трендове;
    • Как да се възползваме от алгоритъма на TikTok.

    Дата: 24 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • TikTok Ads

    • Как да се създаде и нагласи TikTok Ads Account?;
    • Създаване на рекламна кампания;
    • UGC - криейтиви;
    • Стратегия, тактика и план;
    • A/B Тестове и анализ на резултатите;
    • Оптимизация и ROAS.

    Дата: 29 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит.

    Дата: 2 май (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 11 май  до 23:59  часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 10 май и 11 май, като периодът, в който може да се стартира е от 08:00 часа на 10 май до 23:30 часа на 11 май.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 1 юни  до 23:59  часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 31 май и 1 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 08:00 часа на 31 май до 23:30 часа на 1 юни.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в дигиталния маркетинг, ecommerce, инфлуенсър маркетинг, собственици на бизнес, маркетинг мениджъри и social media мениджъри в компании, които искат да научат как да усвоят и имплементират в маркетинговата си стратегия най-бързоразвиващата се социална мрежа TikTok. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 6 април. Обучението стартира на 8 април 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 11 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 10 и 11 май.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 15 април).

Преподавател

Никола Димитров е сред първите създатели на съдържание и стриймъри в България. За над 14 години опит в социалните мрежи и над 10 години в YouTube, последнователите му надхвърлят 300 000 в различните платформи. Никола е ТВ водещ в БНТ на предаването за дигитална култура "Натисни F1", както и съосновател на първата инфлуенсър маркетинг агенция - "Пакта". Освен изявите пред камера, той и екипа му вече над 5 години помагат на десетки клиенти успешно да позиционират бизнесите и визията си в социалните мрежи, предлагайки им комплексно решение - продукция, монтаж, консултации и др.

TikTok Marketing - април 2025

Начало: 08 април 2025
6 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
TikTok Marketing - април 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.