Курс E-mail Marketing - юли 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

E-mail Marketing - юли 2025

Начало Начало: 14 юли 2025
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Умения за сегментиране на аудитория
  • Умения за автоматизация на събиране на контакти
  • Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
  • Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
  • Персонализиране на имейли
  • Умения за писане на ефективни и кратки текстове
  • Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
  • Умения за прилагане на A/B тестове
  • Умения за внедряване на AI в процеса на работа
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Introduction to E-mail Marketing: Basics and Principles

    • What is E-mail Marketing and Why is it Important?;
    • The Role of E-mail Marketing in the Digital Marketing Mix;
    • Key Terms and Concepts;
    • Types of E-mail Campaigns;
    • E-mail Marketing Platforms.

    Дата: 14 юли (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Audience Collection and Segmentation

    • How to Collect E-mail Addresses Legally?;
    • What are the Legal Requirements for E-mail Marketing (GDPR, CAN-SPAM and ePrivacy)?;
    • Best Practices for Building an E-mail List;
    • Positioning "Unsubscribe" and Protecting Consumer Rights;
    • How to Segment Specific Audience?;
    • Ways to Automatically Collect Leads (Lead Generation).

    Дата: 16 юли (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • E-mail Campaign Structure and Design

    • What is the Structure of a Successful E-mail: Headline, Content and CTA;
    • Email Design: The Importance of Visual Identity and Responsive Design;
    • UX/UI Principles for E-mail Marketing;
    • Using Templates and E-mail Personalization.

    Дата: 21 юли (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Copywriting for E-mail Marketing: Writing Effective E-mails

    • How to Write Attractive Subject Lines?;
    • The Psychology of Copywriting in E-mail Marketing;
    • Writing Effective and Short Texts;
    • The Importance of Personalization and the "Speak to the Customer" Approach;
    • Strategies for a Strong Call-to-Action.

    Дата: 23 юли (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Personalisation and Targeting in E-mail Marketing

    • What is Personalization and Why is it Important for E-mail Marketing?;
    • How to Match Target Audiences?;
    • The Role of the Customer Journey in E-mail Marketing;
    • How to Create Special Offers for Different Audience Segments?;
    • Remarketing with E-mail Campaigns: How to Activate Inactive Subscribers?;
    • Examples of Successful Campaigns.

    Дата: 28 юли (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • E-mail Campaign Analytics: Metrics and Tools

    • Which Metrics are Important for E-mail Marketing?;
    • Analysis of E-mail Campaign Results;
    • How to Analyze and Use Data to Optimize a Future Campaign?

    Дата: 30 юли (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • E-mail Campaign Testing and Optimization (A/B Testing)

    • A/B Testing;
    • Results Analysis and Campaign Optimization.

    Дата: 4 август (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Automation of E-mail Marketing

    • Automation and Why it is Important?;
    • Setting up Automatic E-mail Series (Welcoming Series, Cart Abandonment and Follow-Up);
    • Automation Based on User Behavior (Triggered E-mails);
    • AI Tools.

    Дата: 6 август (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam Preparation

    • Preparation of Course Project;
    • Q&A.

    Дата: 11 август (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 23 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 23 и 24 август, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 23 август до 23:30 часа на 24 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 септември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 септември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 септември до 23:30 часа на 21 септември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за хора, които имат интерес към директния маркетинг и искат да научат тънкостите за успешна реклама с минимален бюджет. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 12 юли. Обучението стартира на 14 юли 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 24 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 23 август и 24 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 21 юли).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има над 15 години опит в маркетинга, директните продажби и мениджмънта. От 2017 година е управляващ партньор и съосновател на награждаваната агенция MarmaLAB, която е тясно профилирана в електронната търговия. През 2021 година, заедно със своя съдружник, е създал един от най-популярните към момента малки брандове в България - САПУНТА МАРА.

Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България.

E-mail Marketing - юли 2025

Начало: 14 юли 2025
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
E-mail Marketing - юли 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.