Курс E-mail Marketing - юли 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

E-mail Marketing - юли 2025

Начало Начало: 14 юли 2025
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Умения за сегментиране на аудитория
  • Умения за автоматизация на събиране на контакти
  • Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
  • Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
  • Персонализиране на имейли
  • Умения за писане на ефективни и кратки текстове
  • Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
  • Умения за прилагане на A/B тестове
  • Умения за внедряване на AI в процеса на работа
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Въведение в имейл маркетинга: основи и принципи

    • Какво е имейл маркетинг и защо е важен?;
    • Ролята на имейл маркетинга в дигиталния маркетинг микс;
    • Основни термини и концепции;
    • Типове имейл кампании;
    • Платформи за имейл маркетинг.

    Дата: 14 юли (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Събиране и сегментиране на аудитория

    • Как се събират имейл адреси законно?;
    • Какви са правните изисквания за имейл маркетинг (GDPR, CAN-SPAM и ePrivacy)?;
    • Най-добрите практики за изграждане на списък с имейли;
    • Позициониране на "отказ от абонамент" и защита на потребителските права;
    • Как се сегментира аудитория?;
    • Начини за автоматично събиране на контакти (Lead Generation).

    Дата: 16 юли (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Структура на имейл кампанията и дизайнa

    • Каква е структурата на успешния имейл: заглавие и съдържание, CTA;
    • Дизайн на имейл: важността на визуалната идентичност и responsive дизайна;
    • Принципи на UX/UI за имейл маркетинг;
    • Използване на шаблони и персонализация на имейлите.

    Дата: 21 юли (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Копирайтинг за имейл маркетинг: писане на ефективни имейли

    • Как се пишат атрактивни subject линии?;
    • Психология на копирайтинга в имейл маркетинга;
    • Писане на ефективни и кратки текстове;
    • Важността на персонализация и подхода "говори с клиента";
    • Стратегии за силен call-to-action.

    Дата: 23 юли (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Персонализация и таргетиране в имейл маркетинга

    • Какво е персонализация и защо е важна за имейл маркетинга?;
    • Начин за съобразяване с таргет аудиториите;
    • Ролята на потребителската пътека в имейл маркетинга;
    • Как се създават специални оферти за различни сегменти от аудиторията?;
    • Ремаркетинг с имейл кампании: как се активират неактивни абонати?;
    • Примери за успешни кампании.

    Дата: 28 юли (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Анализ на имейл кампании: метрики и инструменти

    • Кои метрики са важни за имейл маркетинга?;
    • Анализ на резултатите от имейл кампаниите;
    • Как се анализират и използват данните за оптимизация на бъдещи кампании?

    Дата: 30 юли (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване и оптимизация на имейл кампании (A/B тестинг)

    • A/B тестване;
    • Анализ на резултати и оптимизация на кампаниите.

    Дата: 4 август (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизация на имейл маркетинга и AI инструменти

    • Автоматизация и защо е важна;
    • Настройване на автоматични имейл серии (welcoming series, cart abandonment и follow-up);
    • Автоматизация на базата на поведение на потребителите (triggered e-mails);
    • AI инструменти.

    Дата: 6 август (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Изговяне на курсов прокет;
    • Q&A.

    Дата: 11 август (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 23 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 23 и 24 август, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 23 август до 23:30 часа на 24 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 септември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 септември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 септември до 23:30 часа на 21 септември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за хора, които имат интерес към директния маркетинг и искат да научат тънкостите за успешна реклама с минимален бюджет. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 12 юли. Обучението стартира на 14 юли 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 24 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 23 август и 24 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 21 юли).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има над 15 години опит в маркетинга, директните продажби и мениджмънта. От 2017 година е управляващ партньор и съосновател на награждаваната агенция MarmaLAB, която е тясно профилирана в електронната търговия. През 2021 година, заедно със своя съдружник, е създал един от най-популярните към момента малки брандове в България - САПУНТА МАРА.

Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България.

E-mail Marketing - юли 2025

Начало: 14 юли 2025
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
E-mail Marketing - юли 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.