Google Analytics in Practice - февруари 2025
По време на първия курс "Google Analytics" участниците ще се запознаят с ключовите принципи на уеб анализите, ще научат как се настройват измервания и как се анализират данни, за да се извлече ценна информация за бизнес стратегии. Също така ще придобият умения за работа с различни инструменти и функционалности на Google Analytics, включително създаване на персонализирани отчети, проследяване на цели и събития, както и управление на тагове чрез Google Tag Manager.
Курсът "Google Analytics Advanced" ще надгради знанията на курсистите, като ще се фокусира върху напреднали техники за анализ и интеграции с други платформи, позволявайки дълбоко разбиране на потребителското поведение и измерване на ефективността на маркетинговите кампании. Специално внимание ще бъде отделено на автоматизацията, сегментацията на аудитории и приложението на стратегически подходи за оптимизация на резултатите.
Курсове в модула
Google Analytics - февруари 2025
Google Analytics Advanced - май 2025
Умения, които ще придобиеш
- Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта
- Анализ на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
- Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
- Анализ и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
- Създаване и персонализиране на отчети в GA4
- Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
- Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
- Работа с Google Tag Manager
- Анализиране на рекламни и маркетинг кампании
- Четене, разбиране и създаване на техническо задание
- Работа с външни инструменти и Google Analytics API
- Персонализиране на отчети в Google Analytics
- Визуализиране на данни в Google Looker Studio
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 8 февруари. Обучението
стартира на 10 февруари 2025 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както
следва:
• Google Analytics - февруари 2025, стартира на 10 февруари;
• Google Analytics Advanced - май 2025, стартира на 13 май.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
400 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 17 февруари).
Вяра Стефчева
Преподавател
Вяра е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на стратегии и кампании, които увеличават трафика и продажбите. Кариерата ѝ е стартирала като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни позиции в сферата на комуникацията - пиар и рекламни агенции, медии и IT компании.
Тя е създател на платформата DobreSum.bg. Активен посланик е на приложението на технологиите и изкуствения интелект в работата. Освен в SoftUni Digital Вяра е дългогодишен лектор и във Finance Academy.
Благовест Йорданов
Преподавател
Благовест има над 10 години опит в дигиталния маркетинг и над 20 години в бизнес развитието. Лекторът вярва в значението на данните като основен фактор за оценка на всяка бизнес стратегия, тактика, инициатива, поради което през последните години съсредоточава усилията си в създаване и имплементиране на стратегии за събиране и оценка на дигиталните данни в различни бизнес сфери.
Благовест взема участие в десетки комплексни имплементации и миграции на Universal Analytics (GA3) и Google Analytics 4, в създаване на структури за извличане и рапортуване на данните и оценка на ефективността на бизнес усилията.