Fundamentals Program - март 2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Fundamentals Program - март 2020

6 курса в модула
36 кредита

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Планиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Маркетинг на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Анализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Оптимизиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Развиване на онлайн магазини и дигитални бизнеси
  • Глобализиране на онлайн магазини и дигитални бизнеси
Виж още

Fundamentals Program е подходящ за всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Докога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?

Записването за Fundamentals Program е отворено до 11 март. Обучението стартира на 16 март 2020 г. с курса "Content Marketing - март 2020".

Как мога да се запиша?

За да се запишете за Fundamentals Program, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, всеки понеделник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа, зала Inspiration Lab (ет. 2).

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена: Ако се запишете в присъствена форма на обучение, ще имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако се запишете в онлайн форма на обучение, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курсовете, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Финалният изпит в края на всеки курс от Fundamentals Program включва:

  • Разработка на проект;
  • Теоретичен изпит - тест.

Изпитите се провеждат онлайн. Документите, които се издават след всеки курс от Fundamentals Program при оценка равна или по-висока от 5.00 са:

  • Официален сертификат от SoftUni Digital;
  • Удостоверение за професионално обучение.

Колко струва обучението във Fundamentals Program? 

За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат. 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за Fundamentals Program

  • Присъствие на всички учебни занятия на живо
  • Контакт с преподавателя от курса на живо
  • Достъп до live stream и обучение в реално време
  • Достъп до видеа от занятията и обучителни ресурси
  • Достъп до затворена Facebook група
  • Явяване на онлайн изпит и издаване на сертификат
680 лв.
Онлайн

Записване за Fundamentals Program

  • Достъп до live stream и обучение в реално време
  • Достъп до видеа от занятията и обучителни ресурси
  • Достъп до затворена Facebook група
  • Явяване на онлайн изпит и издаване на сертификат
620 лв.

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998-2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, UniCredit Bulbank и др.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран върху изпълнението на своята основна мисия, а именно – да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да обучава и създава нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни.

Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото й създаване. Основател е и на безплатната платформа за развитие на малкия бизнес – Netpeak Cluster.

Мартин Войнов

Преподавател

Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 10 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S (Publicis) и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като  BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear и Avon.

От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Загорка (Heineken).

Димитър Савов

Преподавател

Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 13 години. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Гремания, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Има маркетингови кампании на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България, оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Притежава дългогодишен опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и на корпоративни сайтове. Фокусът на работата му е насочен към оптимизацията и развитието на едни от най-големите дигитални бизнеси в България.

В свободното си време обича да чете и да обогатява своите познания в сферата на SEO, Big Data и machine learning, както и да пише публикации на SEO тематика и дигитален маркетинг. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Борислав Дончев

Преподавател

Борислав е SEO специалист в Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria. Професионалното му развитие търпи огромен ръст след като завършва с отличие цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital 2018/2019. Тогава той печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak, която радостно приема. Това го прави част от множеството success stories на студенти, преминали успешно програмата на SoftUni Digital. 

Същевременно, Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на конкурса пo състезателно програмиране "СофтУниада", както и лектор в поредицата Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital. 

Методи Каназирски

Преподавател

Методи Каназирски е част от SEO екипа на Performance маркетинг агенция Netpeak Bulgaria от 2019 година насам. Завършва “Компютърни Науки” в Университета на Лийдс, Англия, като преди това работи в “Big Data” отделът на Marks&Spencer в Лондон. В последствие се развива в сферата на back-end програмирането в една от най-големите технологични компании в София. Професионалният му път обаче, в крайна сметка го води към реализация в сферата на SEO и дигиталния маркетинг. В момента страстта му е изцяло насочена към SEO. Любимата му област е техническата оптимизация, автоматизацията на процеси и анализа и обработка на голям обем данни. 

Притежава опит като лектор в модул SEO на цялостната програма по дигитален маркетинг в Softuni Digital 2019/2020, както и в първия по рода си семинар Netpeak Talks - организиран съвместно със Softuni Digital.

Fundamentals Program - март 2020

6 курса в модула
36 кредита
Fundamentals Program - март 2020
Fundamentals Program - март 2020
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.