Курс Instagram Marketing - юни 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Instagram Marketing - юни 2024

кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на съдържание за Instagram
  • Проучване и анализиране на конкуренцията
  • Прилагане на различни stories и reels техники
  • Създаване на силно ангажирана общност
  • Анализ на статистики и резултати
  • Управление на бизнес профил
  • Работа с брандове и инфлуенсъри

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение и създаване на акаунт в Instagram

    • Значение на Instagram за бизнеса и инфлуенсърите;
    • Създаване на акаунт;
    • Оптимизиране на био в Instagram;
    • Избор на профилна снимка и създаване на завладяващо потребителско име.
  • Алгоритъм на Instagram, визуална естетика и брандинг

    • Разбиране на начина на работа на алгоритъма;
    • Поддържане на актуална информация за най-новите функции на Instagram;
    • Адаптиране към промените в алгоритъма;
    • Създаване на последователна визуална идентичност;
    • Използване на филтри и инструменти за обработка в Instagram;
    • Разработване на уникален глас на бранда.

  • Създаване на стратегия, създаване на съдържание и планиране

    • Разбиране на целевата аудитория;
    • Разработване на стратегия за съдържание;
    • Видове съдържание - снимки, видеоклипове, stories и reels.
  • Customer Hook Matrix и хаштагове

    • Проучване и използване на ефективни хаштагове;
    • Изготвяне на hook matrix и ангажиращи послания;
    • Насърчаване на взаимодействието с потребителите.

  • Stories и reels в Instagram

    • Използване на силата на ефимерното съдържание;
    • Създаване на ангажиращи и интерактивни сторита;
    • Разработване на привличащи вниманието reels.

  • Аналитики в Instagram

    • Разбиране на Instagram Insights;
    • Анализиране на ключови показатели и ефективност;
    • Използване на данните за усъвършенстване на стратегиите.

  • Стратегии за ангажиране

    • Изграждане на истинска общност в Instagram;
    • Отговаряне на коментари и директни съобщения;
    • Сътрудничество с последователи и други акаунти.

  • Реклами в Instagram

    • Създаване на ефективни рекламни кампании;
    • Възможности за насочване на рекламите;
    • Бюджетиране и измерване на възвръщаемостта на инвестициите.
  • Influencer Marketing в Instagram

    • Намиране и сътрудничество с инфлуенсъри;
    • Договаряне на партньорства;
    • Измерване на въздействието на кампаниите с влиятелни личности.

  • Case Studies, успешни истории и подготовка за изпит

    • Анализиране на успешни маркетингови кампании в Instagram;
    • Учене от реални примери;
    • Прилагане на прозренията в собствени стратегии;
    • Подготовка за изпит;
    • Въпроси и отговори.

  • Редовен изпит

             

  • Поправителен изпит

             
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът започва от самите основи на Instagram маретинга и завършва с най-сложните и модерни дигитални стратегии в платформата, затова е подходящ както за начинаещи маркетолози, така и за хора с опит в дигиталния маркетинг. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

180 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Михаела Стоянова

Преподавател

Михаела Стоянова е основател и собственик на FemmePerium - активна дамска общност, която цели да подкрепя младите момичета и жените по пътя на тяхното развитие. Тя се занимава професионално с маркетинг и социални мрежи от 19-годишна - висшето си образование получава в Американския университет, след това минава курсове в Northwestern University в САЩ и Business of Fashion в Лондон. Михаела има богат опит в индустрии като FMCG, IT, Архитектура и дизайн, а понастоящем и във финансовия сектор.

Instagram Marketing - юни 2024

Начало: 25 юни 2024
4 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Instagram Marketing - юни 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.