Курс E-mail Marketing - април 2020 - SoftUni Digital
Loading...

E-mail Marketing - април 2020

13 април 2020 4 седмици 6 кредита

За курса

Обучението е с практическа насоченост и представя добрите практики в имейл маркетинга, доказали се в реалния бизнес и в множество кампании, в различни пазарни ниши и браншове. Курсът обхваща както теоретичните основи на имейл маркетинга, така и всички важни практически стъпки, водещи до изграждането на работещ и продаващ имейл канал. По време на курса ще бъдат предоставени конкретни и разнообразни примери от практиката, както и един проект, демонстриран в развитие (за времето на провеждане на курса).

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
Теми
  • Въведение в имейл маркетинга

    Какво е имейл маркетинг и какво не е?
    СПАМ. Предимства и недостатъци.
    Показатели за успех.
    Подготовка на имейл маркетинг стратегия.

    Дата: 13 април, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Инструменти за успешен и модерен имейл маркетинг

    В лекцията ще разгледаме основните видове имейл маркетинг. Ще се запознаем с най-често използваните платформи, ще минем през някои топ инструменти за имейл маркетинг. Ще разгледаме CRM системите като неразделна част от имейл маркетинг стратегията. Ще направим сравнение между някои от имейл маркетинг платформите и ще покажем методи за определяне на това, коя е подходяща са вашите конкретни цели.

    Дата: 16 април, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Най-важните елементи на имейл маркетинга

    В тази лекция ще разгледаме как се създават списъци, бази данни и сегменти. Ще се запознаем с различни видове кампании и тяхната подготовка и създаване. Потребителския път, като част от имейл маркетинг стратегията. Ще говорим за добри практики за успешен имейл бюлетин. Ще минем през основните видове имейли и как и кога да се изпращат.

    Дата: 20 април, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за подобрение на резултатите

    Ще разгледаме кои са най-важните метрики, benchmarks и тълкуване на статистиката в имейл маркетинга. Стратегии за увеличаване на базата данни. Стратегии за подобряване на open rate. Стратегии за подобряване на click rate. Стратегии за увеличаване на продажбите и Love marketing кампании.

    Дата: 23 април, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Проблеми в имейл маркетинга и техните решения

    Как да се справим с нисък delivery rate, попадане в SPAM списъци, оплакване от клиенти към КЗП, проблеми с имейл маркетинг платформата, казуси с дизайна на имейл кампаниите.

    Дата: 27 април, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Пътна карта за успех в имейл маркетинга

    Практически план, стъпка по стъпка, за изграждане на имейл маркетинг система, съставяне на стратегия и провеждане на  първите успешни кампании.

    Процедура за проследяване, анализ и подобрение на имейл маркетинг активностите.(упражнение)

    Дата: 30 април, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит е съставен от две части - практически проект (90% от оценката) и теоретичен изпит (10% от оценката). 

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10.05(неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 9 май до 22:00 ч. на 10 май


    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 11 април 2020. Обучението стартира на 13 април и завършва на 30 април.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Inspiration в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и ще имате възможност да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?


Изпитът ще се проведе под формата на практически проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 



Certificate

SoftUni е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценка над Мн. добър 5.00  курсистите получават държавно признато „Удостоверение за професионално обучение, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз.

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
170лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (21 април). 

Преподаватели

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.
montes avatar
Симона Попова

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.