Курс Coca-Cola Academy (Light) - май 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Coca-Cola Academy (Light) - май 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на стратегия за лансиране на продукт
  • Управление на онлайн канали за продажба
  • Създаването на ефективна стратегия за пазаруване
  • Ангажиране на потребителя с бранда
  • Изграждане на потребителско изживяване
  • Свързване на маркетинг целите с приоритетите на организацията
  • Работа с инфлуенсъри

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Омниканалният подход в електронната търговия

    • Какво е омниканална търговия?;
    • Адаптация на бранда и активна пенетрация в различни канали на продажба;
    • Какви са предизвикателствата и възможностите, каналите за работа, подходите и способите за успешното развитие?

    Дата: 27 май (понеделник), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.
  • Лансиране на продукт - от идеята до пазара

    • Как се случва истинската магия от първоначалната идеята до лансирането на един продукт в широкото портфолио на Coca-Cola?;
    • Какви са основните стъпки и процеса, който осъществява една бутилка, за да стигне до крайния консуматор, както и какви са тайните съставки за една успешна иновация?

    Дата: 29 май (сряда), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.
  • Електронната търговия като инструмент за добавяне на стойност към бранда и увеличаване на продажбите. Как да се подобри представянето на продуктите онлайн?

    • Как електронната търговия променя бизнес средата и как повлиява на маркетинг стратегията на брандовете?;
    • Kакви са инструментите, които компаниите прилагат, за да подобрят представянето на продуктите си и да генерират ръст на продажбите?

    Дата: 3 юни (понеделник), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.
  • Инфлуенсър маркетинг

    • Как Кока-Кола България работи с различни инфлуенсъри?;
    • Подход и критерии за избор, следене на резултати и изпълнение, как и в какво се състои анализът на съответната инфлуенсър кампания.

    Дата: 5 юни (сряда), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 25 май. Обучението стартира на 27 май 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Нелия Златанска

Преподавател

Ванеса Иванова

Преподавател

Георги Мардов

Преподавател

Анна Мария Свиленова

Преподавател

Петя Христова

Преподавател

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.