Coca-Cola Academy (Light) - май 2024
Началото на курса ще бъде зададено с темата за лансирането на продукт от идеята до пазара. След това ще се продължи с динамиката в управлението на онлайн канала и защо е толкова различен от традиционния. После ще се разкрият детайлите как да се добави стойност към бранда, така че да се увеличат продажбите не само онлайн, но и в локалната точка за продажба.
Обучението ще завърши с развитието на инфлуенсър маркетинга и влиянието му върху бизнеса. Тъй като едно от основните предизвикателства е как ефективно да се достигат правилните аудитории по автентичен начин чрез инфлуенсър маркетинг, затова ще се споделят най-добрите практики и способи как да се добавя стойност към бранда.
Умения, които ще придобиеш
- Изграждане на стратегия за лансиране на продукт
- Управление на онлайн канали за продажба
- Създаването на ефективна стратегия за пазаруване
- Ангажиране на потребителя с бранда
- Изграждане на потребителско изживяване
- Свързване на маркетинг целите с приоритетите на организацията
- Работа с инфлуенсъри
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Омниканалният подход в електронната търговия -
Омниканалният подход в електронната търговия
• Какво е омниканална търговия?; • Адаптация на бранда и активна пенетрация в различни канали на продажба; • Какви са предизвикателствата и възможностите, каналите за работа, подходите и способите за успешното развитие? Дата: 27 май (понеделник), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Лансиране на продукт - от идеята до пазара -
Лансиране на продукт - от идеята до пазара
• Как се случва истинската магия от първоначалната идеята до лансирането на един продукт в широкото портфолио на Coca-Cola?; • Какви са основните стъпки и процеса, който осъществява една бутилка, за да стигне до крайния консуматор, както и какви са тайните съставки за една успешна иновация? Дата: 29 май (сряда), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Електронната търговия като инструмент за добавяне на стойност към бранда и увеличаване на продажбите. Как да се подобри представянето на продуктите онлайн? -
Електронната търговия като инструмент за добавяне на стойност към бранда и увеличаване на продажбите. Как да се подобри представянето на продуктите онлайн?
• Как електронната търговия променя бизнес средата и как повлиява на маркетинг стратегията на брандовете?; • Kакви са инструментите, които компаниите прилагат, за да подобрят представянето на продуктите си и да генерират ръст на продажбите? Дата: 3 юни (понеделник), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Инфлуенсър маркетинг -
Инфлуенсър маркетинг
• Как Кока-Кола България работи с различни инфлуенсъри?; • Подход и критерии за избор, следене на резултати и изпълнение, как и в какво се състои анализът на съответната инфлуенсър кампания. Дата: 5 юни (сряда), от 19:00 до 21:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 25 май. Обучението стартира на 27 май 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
БезплатноОнлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Нелия Златанска
Преподавател
Ванеса Иванова
Преподавател
Георги Мардов
Преподавател
Анна Мария Свиленова
Преподавател
Петя Христова
Преподавател