Курс E-mail Marketing - март 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

E-mail Marketing - март 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Създаване на имейл стратегии
  • Дизайн и създаване на съдържание за имейли
  • Персонализация и сегментация на аудитории
  • Анализ и оптимизация на имейл кампании
  • Психологически трикове и техники в имейл маркетинга

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Въведение в имейл маркетинга

    • Въведение в имейл маркетинга;
    • Определение на имейл маркетинга;
    • История на имейл маркетинга;
    • Видове имейл кампании;
    • Целите на имейл маркетинга;
    • Анализ на примерни имейли;
    • Въведение в платформата Brevo;
    • Заключение и дискусии.

    Дата: 18 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Създаване на регулярен имейл

    • Въведение в създаването на регулярен имейл;
    • Елементи на успешен имейл;
    • Дизайн на имейла;
    • Съдържание на имейла;
    • Въведение в платформата Brevo;
    • Интеграция на Brevo с дизайн платформи;
    • Създаване на имейл кампании в Brevo;
    • Оптимизация и тестване на имейла;
    • Заключение и дискусии.

    Дата: 20 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Аудитория и персонализация

    • Въведение и значението на аудиторията;
    • Как да се събират данни и полезна информация от аудиторията?;
    • Основи на сегментацията и персонализацията;
    • Анализ на реакциите и предпочитанията на аудиторията;
    • A/B тестване;
    • Теоретична рамка за персонализация;
    • Практическо упражнение на платформата;
    • Практически съвети и най-добри практики;
    • Заключение и обратна връзка.

    Дата: 25 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Анализ и оптимизация на имейл кампании

    • Въведение в анализа на имейл кампаниите;
    • Основни метрики за имейл маркетинга;
    • Използване на UTM тагове;
    • Практическо обучение на платформата Brevo за добавяне на UTM tags;
    • Практическо упраженение: Анализ на метрики и статистики от Google Analytics 4;
    • Оптимизация на имейл кампаниите;
    • Практически съвети и най-добри практики;
    • Заключение и обратна връзка.

    Дата: 27 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Тенденции и креативност в имейл маркетинга

    • Въведение в най-новите тенденции в имейл маркетинга;
    • Креативност в дизайна на имейлите;
    • Интерактивност и иновации;
    • Тенденции в съдържанието на имейлите;
    • Бъдещите тенденции и подготовка за промени;
    • Практическо обучение;
    • Заключение и възможност за обратна връзка.

    Дата: 1 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Психология, правни аспекти и организиране на работата

    • Въведение в психологията на потребителя;
    • Влиянието на емоциите и убежденията;
    • Правни аспекти и съответствие с GDPR;
    • Footer;
    • Практическо упражнение: Създаване на юридически съобразени имейли;
    • Психологически трикове и техники в имейл маркетинга;
    • Организиране на работата (създаване на полезни таблици и документи);
    • Практическо обучение на платформата Brevo;
    • Заключение и възможност за обратна връзка.

    Дата: 3 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит и курсов проект

    • Създаване на цялостна имейл маркетинг кампания, курсов проект.

    Дата: 8 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа. часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 април до 23:30 часа на 21 април.

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 19 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 май до 23:30 часа на 19 май.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в имейл маркетинга, както и за хора, които имат интерес към директния маркетинг и искат да научат тънкостите за успешна реклама с минимален бюджет. За курса е необходим английски език на ниво А2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 16 март. Обучението стартира на 18 март 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 21 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 20 април и 21 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 25 март).

Борислава Панчева

Преподавател

Борислава Панчева е завършила бакалавър по "Мениджмънт" и магистър по "Реклама и медийни комуникации". Занимава се с маркетинг от над 6 години. Работи в Netpeak повече от 3 години. През 2024 година официално е станала Team Lead на CRM отдела. Част от задълженията ѝ доскоро са били да управлява проекти и да създава цялостни стратегии за тяхното развитие. В момента подпомага увеличението на клиентите за отдела, организирането на работата, обученията и иновациите, които да помогнат на целия отдел. През 2020 година е завършила цялостната програма на SoftUni Digital. Още от момента, в който се е запознала по-отблизо със CRM маркетинга е разбрала, че това е нейното призвание и работата ѝ вече може да се каже, че е нейна страст.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.