Курс Marketing Basics – февруари 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Basics – февруари 2020

03 февруари 2020 4 седмици 3 кредита

За курса

Marketing Basics е въвеждащ курс за обновената програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението е безплатно и дава възможност да придобиете основни знания в сферата на дигиталния маркетинг. Най-голяма стойност за всички участници ще бъде да се докоснат до практиката чрез занятията, които ще бъдат водени от доказали се дигитални лидери.
Курсът представя по структуриран и достъпен начин ключови маркетинг концепции, но изцяло в контекста на практическите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг.


Всяка лекция от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията обхващат както теоретични знания, така и конкретни приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяка от лекциите ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга. Обучението е отлична възможност да навлезете в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което да започнете да ги прилагате. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, която осигуряват.  

Кога стартира курсът?

Крайният срок за кандидатстване за курса е 27 януари 2020. Обучението стартира на 3 февруари и завършва на 27 февруари. Изпитът ще бъде онлайн и ще се проведе на 29 февруари и 1 март.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "КАНДИДАТСТВАЙ" и следвайте стъпките. Обучението е безплатно, но присъствените места са ограничени. В случай, че желаете да кандидатствате за присъствено обучение по време на курса, трябва да прикачите есе в отговор на въпроса "Защо искам да уча в програмата на SoftUni Digital?" в свободен текст, в рамките на 300-400 думи.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятиятата се провеждат всеки понеделник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Inspiration в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и можете да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще бъде под формата на тест и ще се проведе онлайн. Желаещите да се явят на изпита ще получат грамота Honorable Mention от SoftUni Digital, ако оценката им от изпита е над Много добър (5.00).




Certificate

SoftUni е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценка над Мн. добър 5.00  курсистите получават държавно признато „Удостоверение за професионално обучение, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз.

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до live стрийминг
Безплатно
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до live стрийминг
Безплатно
Изпит (до 13.02.2020)

Ранно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
50 лв.
Изпит (от 14.02 до 26.02.2020)

Късно записване за изпит

  • Явяване на изпит и издаване на официален сертификат от SoftUni Digital
100 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 13 февруари).

Преподаватели

gmalchev avatar
Georgi Malchev

Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Клиенти на агенцията за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex, Konica Minolta и т.н. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus  и други над 40 компании.


Георги притежава значителен бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на големи холдинги и компании. Има опит като управленски консултант и е сертифициран за управлението на операциите. Георги е съдружник и ментор в стартъп компании. Доскоро оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел, а преди това беше ключов фактор за растежа на голяма дигитална агенция.


Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017.
LinkedIn
fassa avatar
Димитър Савов
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 13 години. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Гремания, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Има маркетингови кампании на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.
LinkedIn
vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.
LinkedIn
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.