Курс Marketing Basics – февруари 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Marketing Basics – февруари 2020

За курса

Marketing Basics е въвеждащ курс за обновената програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital. Обучението е безплатно и дава възможност да придобиете основни знания в сферата на дигиталния маркетинг. Най-голяма стойност за всички участници ще бъде да се докоснат до практиката чрез занятията, които ще бъдат водени от доказали се дигитални лидери.
Курсът представя по структуриран и достъпен начин ключови маркетинг концепции, но изцяло в контекста на практическите знания и умения в областта на дигиталния маркетинг.


Всяка лекция от курса представя отделен елемент от маркетинга, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дигиталния маркетинг. Занятията обхващат както теоретични знания, така и конкретни приложими стъпки и релевантни примери за подход и резултати. Всяка от лекциите ясно посочва връзката с останалите и надгражда съответната концепция, за да може последната лекция да представи създаването на интегриран маркетинг план.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на потребителска пътека, изпълняване на бизнес и маркетинг цели
  • Основи на маркетинга и приложение
  • Анализ на бизнес модел, стойностно предложение и таргет потребители на конкретна организация
  • Планиране и подобряване на маркетинг дейности
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга. Обучението е отлична възможност да навлезете в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което да започнете да ги прилагате. Курсистите с голям опит в маркетинга ще имат полза от интегрирания подход на знанията и от концепциите, заради високата ефективност и ефикасност, която осигуряват.  

Преподаватели

gmalchev avatar
Georgi Malchev

Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Клиенти на агенцията за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex, Konica Minolta и т.н. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus  и други над 40 компании.


Георги притежава значителен бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие на големи холдинги и компании. Има опит като управленски консултант и е сертифициран за управлението на операциите. Георги е съдружник и ментор в стартъп компании. Доскоро оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел, а преди това беше ключов фактор за растежа на голяма дигитална агенция.


Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017.
LinkedIn
fassa avatar
Димитър Савов
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 13 години. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта за клиенти от Австралия, Израел, България, Гремания, Франция, Испания, Италия, Англия, Норвегия, Холандия и други. Има маркетингови кампании на стойност над $20 000 000 в над 65 държави. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.
LinkedIn
vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.
LinkedIn
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.