Курс E-commerce Advanced - май 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

E-commerce Advanced - май 2024

Начало Начало: 27 май 2024
продължителност 5 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на e-commerce бранд
  • Привличане на органичен трафик
  • Познаване на видовете макро и микро конверсии
  • Оптимизация за конверсии
  • Определяне на ключови показатели за ефективност
  • Подобрение на потребителско изживяване

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Изграждане на e-commerce бранд

    • Какво са "бранд", "брандинг" и "бранд идентичност"?;
    • Защо изграждането на бранд е важно?;
    • Бранд vs. платена реклама;
    • Първи стъпки в изграждането на бранд;
    • Диференциация;
    • Бранд архетипи;
    • Бранд идентичност;
    • Бранд позициониране;
    • Бранд voice;
    • Сторителинг;
    • Психологически трикове в брандинга.

    Дата: 27 май (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Привличане на органичен трафик

    • Оптимизация на скоростта и mobile friendly показателите;
    • Google Business Profile;
    • Google Search Console;
    • Маркетинг на съдържанието в SEO;
    • Стратегия за съдържание;
    • Блог календар;
    • Съдържание за социални мрежи;
    • Линк билдинг.

    Дата: 29 май (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизация за конверсии на онлайн магазин

    • Дефиниция, значение и въздействие върху резултатите;
    • Макро и микро конверсии;
    • Значение на оптимизацията за конверсии;
    • Ключови метрики;
    • С какво да се съобрази всеки при старт на оптимизация?

    Дата: 3 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Залагане на цели и начини за постигането им

    • Идентифициране и залагане на цели за конверсии;
    • Определяне на ключови показатели за ефективност (KPIs);
    • Ролята на потребителското изживяване;
    • Често срещани UX грешки в електронната търговия;

    Дата: 5 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизацията на практика - Част 1

    • Анализ на основни детайли в онлайн магазина;
    • Начална страница;
    • Категорийни страници;
    • Продуктови страници.

    Дата: 10 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Оптимизацията на практика - Част 2

    • Страница "Количка";
    • Чекаут процес;
    • Страница "Благодарности за поръчка";
    • Трансакционни имейли;
    • Страница "За нас";
    • Страница "Контакти".

    Дата: 12 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Как да се разбере дали се постигат оптимални резултати?

    • Инструменти за анализ;
    • А/Б тестване;
    • Идентифициране на точки на триене и етапи на отпадане;
    • AI в електронната търговия.

    Дата: 17 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит;
    • Сесия с въпроси и отговори.

    Дата: 19 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 30 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 29 юни до 23:30 часа на 30 юни.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 20 юли до 23:30 часа на 21 юли.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за всички, които са запознати с основите и принципите на съвременната електронна търговия.

Необходими умения:
 Работа с платформи за онлайн търговия;
 Създаване на бранд идентичност за онлайн магазин;
 Успешно маркетиране на онлайн магазини;
 Работа с различни модели на електронна търговия;
 Съхраняване и спедиция на продукти за онлайн магазини;
 Анализ на резултати и оптимизация;
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 25 май. Обучението стартира на 27 май 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 30 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 29 юни и 30 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 3 юни).

Борислав Колибаров

Преподавател

Борислав Колибаров има 15-годишен опит в мениджмънта, директни продажби и маркетинг. Той е стартирал кариерата си с мениджърски позиции в няколко телекомуникационни компании. По-късно e заел позицията "Мениджър бизнес развитие и продажби" и отговаря за развитието на онлайн дивизията на една от най-големите компании за потребителска електроника и аксесоари в България. Към момента Борислав консултира предприемачи, малки и средни компании и управлява собствената си дигитална агенция МarmaLAB, в която е съосновател. Поддържа и развива собствен блог за дигитално предприемачество - Колибаров точка ком. Последният му проект e "САПУНТА МАРА" - онлайн магазин за нестандартни подаръци.

E-commerce Advanced - май 2024

Начало: 27 май 2024
5 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
E-commerce Advanced - май 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.