Курс Brand Storytelling - март 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Brand Storytelling - март 2024

кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Идентифициране на герой, проблем и сюжет за маркетинг съдържание
  • Работа с аудио, фото и видео съдържание
  • Комбиниране на различни аудиовизуални елементи според сюжета
  • Избор на подходящи форми при разказване на аудиовизуални истории
  • Прилагане на драматургични техники при създаването на съдържание
  • Интегриране на UGC съдържание в дигитални проекти

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Основи на сторителинг подхода в бранд комуникацията

    • Какво е сторителинг?;
    • Какви видове сторителинг съществуват?;
    • Как може да се представи бранд пред потребителите чрез разказване на истории?;
    • Как да намерят герой, проблем и сюжет, за да представят техните услуги и продукти по по-анагажиращ начин?

  • Създаване на ангажираност на потребителите чрез интерактивност и имерсивност

    • Как курсистите ще могат да постигнат ангажираност в социалните мрежи и сайта им?;
    • Измерване на ангажираността;
    • Видове интерактивно съдържание и тяхното въздействие върху аудиторията;
    • Практики за създаване на имерсивно бранд съдържание.

  • Мултимедийно съдържание в сторителинга

    • Мултимедийно съдържание като инструмент за увеличаване на ангажираността;
    • Звук, визуални образи и графика в създаването на бранд съдържание;
    • Намиране на правилни изразни средства за бранд сторителинг;
    • Големи и малки формати в мултимедийния сторителинг.

  • Мултимедийни проекти за социалните мрежи

    • Малки мултимедийни формати за социалните мрежи, които може да се използват в бранд сторителинга;
    • Практики за създаване на подобно съдържание;
    • Добри практики в бранд сторителнига в Instagram, Facebook, TikTok и Youtube.

  • Cъздаване на големи сторителинг проекти

    • Големи мултимедийни проекти като формат в бранд сторителинга;
    • Добри практики сред големите и млаките брандове в създаване на така наречените Digital longform проекти;
    • Инструментариум за създаване на Digital longform.

  • Използване на UGC в мултимедийния сторителинг

    • Как потребителското съдържание може да се интегрира в бранд сторителинга?;
    • Добри практики на UCG-интеграция сред големите и малките брандовe;
    • Какви видове мултимедийно съдържание може да създава аудиторията?

  • Маркетинг чрез сторителинг формати за големи и малки брандове

    • С какво сторитенгът е по-различен от други маркетинг стратегии?;
    • Как да се използват различни сторителинг формати за големи и малки брандове?;
    • Примери от успешни западни и български експерименти със съдържание;
    • Изграждане на общност чрез сторителинг проекти.

  • Подготовка за изпит

    • Преговор на получената информация;
    • Q&A сесия;
    • Подробно обяснение от лектора за особеностите на проекта, който се предава за изпита.

  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за всеки, който има интерес към света на дигиталния маркетинг и бранд сторителинга, независимо от нивото на предишен опит. Той е създаден, за да бъде достъпен и полезен както за начинаещи в областта, така и за хора с опит, които искат да разширят своите знания и умения. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

140 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Диана Кулчицкая

Преподавател

Диана Кулчицкая е журналист на свободна практика и преподавател по журналистика и комуникация. Занимава се с мултимедиен storytelling от повече от десет години. Съчетава журналистиката с преподаване и изследователска дейност. В момента води дисциплини по медии и комуникация в Нов български университет (НБУ), а също така работи като координатор в консорциума на Европейските реформаторски университети (ERUA), в който членува НБУ. Има издадени статии и книги за различни мултимедийни формати. През 2013 година е защитила докторантура по журналистика. Специализирала е във Великобритания и Холандия.

Brand Storytelling - март 2024

Начало: 11 март 2024
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Brand Storytelling - март 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.