Курс Google Ads - юни 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Google Ads - юни 2020

15 юни 2020 4 седмици 6 кредита

За курса

Google Ads e една от най-разпространените рекламни платформи в света, която по лесен начин дава на всеки малък или голям бизнес, възможност да достигне до точните потребители за нуждите му.

В курса по Google Ads ще бъдат засегнати всички основни типове кампании, които могат да се изградят и управляват в платформата (Search, Google Display Network & Video). Ще имате възможност да се запознаете с основни подходи и добри практики за реализация на успешни кампании в Google Ads.

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
Теми
  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Google Ads Fundamentals & Search

    Какво е Google Ads?

    Типове реклами

    Основни формати

    Основни настройки

    Ключови думи

    Bidding


    Дата: 15 юни, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Live Demo - Account Structuring & Search

    Създаване и настройване на акаунт.

    Създаване и настройване на Seach кампания

    Създаване на рекламни групи

    Начини за таргетиране


    Дата: 18 юни, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Display, Video & Mobile

    Формати

    Настройки

    Ремаркетинг и таргетиране в Google Display, Video & Mobile



    Дата: 22 юни, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Live Demo - Display, Video & Mobile

    Създаване и настройване на Display & Youtube кампания

    Създаване на рекламни групи

    Начини за таргетиране



    Дата: 25 юни, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Case studies, Statistics, Creative

    Статистики, възвръщаемост на инвестиции и криейтив


    Дата: 29 юни, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads basic automation

    Инструменти, Dynamic Search Ads, Keywords Insertions

    Дата: 2 юли, 19:00-22:00ч. в зала Inspiration

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Финалният изпит е съставен от две части - практически проект (90% от оценката) и теоретичен изпит (10% от оценката). 

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12.07(неделя) до 23:59:59 ч. 

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 ч. на 11 юли до 22:00 ч. на 12 юли


    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ основно за начинаещи, както и за всички, които имат начален опит с дигиталния маркетинг и Google Ads.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 13 юни 2020. Обучението стартира на 15 юни и завършва на 2 юли.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат онлайн всеки понеделник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да се запишете в онлайн форма на обучение, където ще имате достъп до live streaming обучение в реално време, както и до видео записите и учебните материали от курса.

Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с изпит върху взетия материал, който се състои от: 

  • Практически проект
  • Тест

Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00).

Преразглеждане на оценките може да се заяви в рамките на 20 календарни дни от публикуването на протокола на курса. След това оценките остават окончателни.


Certificate

SoftUni е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценки на изпитите по теория и практика над Среден (3.00) курсистите получават държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на “Удостоверение за професионално обучение” можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите и преподавателите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
170лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (22 юни). 

Преподавател

M.Voynov avatar
Martin Voynov
Мартин Войнов е специалист по дигитален маркетинг и реклама с 10 години опит в сферата. Работил е в някои от най-големите медийни и дигитални агенции в България като Initiative, Interactive-share & Media S (Publicis) и е обслужвал клиенти от различни сектори, които включват и глобални брандове като BMW, Audi, Samsung, Huawei, Visa, METRO, GoodYear и Avon.

От началото на 2018 година Мартин е дигитален маркетинг мениджър в Загорка (Heineken).