Курс AI Chatbots - юни 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

AI Chatbots - юни 2024

Начало Начало: 10 юни 2024
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране на AI чатбот
  • Използване на AI чатбот в маркетинг кампании
  • Създаване на AI чатбот за сайт
  • Трениране на разговорен AI за чатбот
  • Използване на AI чатбот за клиентска поддръжка
  • Цялостно разбиране на концепциите за чатбот
  • Познаване на добри практики и трендове в работата с чатбот

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в чатботовете

    • Introduction and course overview;
    • Definition, history and evolution of chatbots;
    • Chatbot Types (Basic, AI chatbot, GPT chatbot, other);
    • Understanding the relationship between AI and chatbots;
    • Understanding the need of using chatbots;
    • Exploring the benefits and applications of chatbots in different industries (with examples);
    • Trends in chatbots: Voice, VRs and API integrations.

    Дата: 10 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Планиране на AI Chatbot

    • Identifying business goals and objectives for implementing a chatbot;
    • Target audience analysis and persona development, brand voice;
    • Setting measurable goals;
    • Defining chatbot use cases and functionalities, stages;
    • Defining KPIs;
    • Defining technology;
    • Content planning - Mapping out user journeys and conversation paths;
    • Planning conversational AI topics - Identifying and collecting relevant data for chatbot training;
    • Defining team, timing, support and development;
    • GDPR, EU regulations, ethical considerations and biases in chatbot.

    Дата: 12 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Изграждане и обучение на AI Chatbot

    Two parts - theoretical and practical:
    • Introducing features and capabilities of the chatbot platform;
    • Creating predefined content in the chatbot platform (carousels, forms and etc.);
    • Conversational AI model training in the chatbot platform (conversational AI and GPT integration);
    • Testing the chatbot for accuracy, clarity and user experience.

    Дата: 17 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Популяризиране и стартиране на чатбота

    • Strategies for promoting and driving awareness of the chatbot;
    • Integration of chatbots with websites, social media and other channels;
    • Implementing effective marketing campaigns to highlight the chatbot's value;
    • A/B testing and optimization;
    • Measuring and tracking chatbot performance and engagement metrics;
    • User onboarding and support.

    Дата: 19 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Използване на чатботове за продажби, маркетинг и клиентско обслужване

    • Leveraging chatbots for lead generation and nurturing;
    • Designing personalized customer experiences through chatbots;
    • Using chatbots for customer segmentation and targeting;
    • Implementing conversational marketing techniques with chatbots;
    • Enhancing customer support processes with chatbots;
    • Handling common customer inquiries and providing solutions.

    Дата: 24 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Успешни истории

    • Panel: Case studies and inspiration;
    • Success stories.

    Дата: 26 юни (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Exam preparation.

    Дата: 1 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 14 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 13 юли до 23:30 часа на 14 юли.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 4 август до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 3 август до 23:30 часа на 4 август.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за курсисти, които се интересуват от създаването и използването на чатбот с разговорен изкуствен интелект както за дългосрочни бизнес цели, така и за краткосрочни проекти в различни области. Не са необходими специални технически знания, умения и предварителна подготовка. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 юни. Обучението стартира на 10 юни 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 14 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 13 юли и 14 юли.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 юни).

Елица Стоилова

Преподавател

Елица Стоилова е съосновател и управител на Umni.bg - безкодова платформа за създаване, управление и трениране на AI чатбот за сайт. Преди Umni.bg, Елица е работила над 20 години в хотелиерството и туризма в Северна Африка и на Марианските острови в Тихия океан, където е изградила кариерата си до директор "Маркетинг" и генерален директор на хотел и дългогодишен консултант по маркетинг на дестинация към Туристическата организация на Марианските о-ви.

AI Chatbots - юни 2024

Начало: 10 юни 2024
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
AI Chatbots - юни 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.