E-mail Marketing за онлайн магазини: Всичко от А до Я!
Изминало събитие
Дата:
09 април 2024
Час:
19:00
Лектор:
Алекс Георгиев
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "E-mail Marketing за онлайн магазини: Всичко от А до Я!" нa 9 април 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Алекс Георгиев.
За семинара
Придобиването на нови клиенти, посредством Мeta и Google Ads, става все по-скъпо и по-трудно всяка година. Затова задържането на стари клиенти е по-важно от всякога за един онлайн магазин. Макар и често подценяван, имейл маркетингът е най-ефективният начин за изграждане на по-силна връзка с аудиторията и е задължителен инструмент за 99% от онлайн магазините!
По време на семинара участниците ще научат:
• Кампании и автоматизации – каква е разликата;
• Кои автоматизации трябва да имат;
• Какви кампании да изпращат и колко често;
• Коя платформа да ползват за най-добри резултати;
• Как да сегментират базата си данни и как да изградят конкретна стратегия за разпределяне на аудиторията при онлайн магазини;
• Първи стъпки в имейл маркетинга - как да започнат стъпка по стъпка с цел постигане на максимални резултати;
• Основни грешки, които винаги трябва да избягват;
• Пример за имейл маркетинг стратегия на онлайн магазин с 6-цифрен оборот.
По време на семинара участниците ще научат:
• Кампании и автоматизации – каква е разликата;
• Кои автоматизации трябва да имат;
• Какви кампании да изпращат и колко често;
• Коя платформа да ползват за най-добри резултати;
• Как да сегментират базата си данни и как да изградят конкретна стратегия за разпределяне на аудиторията при онлайн магазини;
• Първи стъпки в имейл маркетинга - как да започнат стъпка по стъпка с цел постигане на максимални резултати;
• Основни грешки, които винаги трябва да избягват;
• Пример за имейл маркетинг стратегия на онлайн магазин с 6-цифрен оборот.
За лектора
Алекс Георгиев
Алекс е само на 21 години, а вече е работил с някои от най-големите български брандове. Той е експерт в сферата на имейл маркетинга, като успява да генерира 6-цифрени обороти само от имейл маркетинг и увеличава приходите на клиентите си между 20-40%. Работил е с различни клиенти в различни индустрии като: Health and Beauty, Fashion and Apparel, Travel Industry, Sports and Fitness и още много.
Ресурси