Успешни стратегии за Facebook и Instagram - SoftUni Digital
Loading...

Успешни стратегии за Facebook и Instagram

Изминало събитие
Дата:
06 август 2019
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Успешни стратегии за Facebook и Instagram", който ще се проведе нa 6 август 2019 г. (вторник) от 19:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Димитър Христов.
За семинара
По време на семинара ще се разгледат следните теми:

- Стратегии за печелене 6-7 цифрени суми на месец от Facebook
- FB & IG дизайни използвани за постигане на печалба от 1 милион долара за 30 дни
- Успешни IG сторита
- Защо повишаването на LTV през 2019 г. е решаващо за бизнеса
- Споделяне на трикове, които ще ви помогнат да докарате кампаниите си на следващо ниво
За лекторите
Димитър Христов
Димитър е маркетинг специалист в областта на Facebook и Instagram и social media influencer с над 120,000 последователи. Работил е с някои от най-авторитетните брандове като PokerStars и L'Oreal Paris, а също и с един от най-известните фитнес модели - Лазар Ангелов. В момента главният му фокус е да консултира големи бизнеси, относно как да подобрят цялостното си social media представяне, кампании и най-вече ROI с Facebook и Instagram стратегии за напреднали.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.