Курс Marketing Basics - април 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Marketing Basics - април 2025

Начало Начало: 08 април 2025
продължителност 3 седмици
кредити 3 кредита
Basics
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Анализиране на видовете дигитален маркетинг и канали за комуникация
  • Изграждане на ефективна фуния на продажбите
  • Дефиниране на целева аудитория и профилиране на "идеалния клиент"
  • Разработване на уникално стойностно предложение за марката
  • Провеждане на SWOT анализ за оценка на силните и слабите страни на бизнеса

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в света на маркетинга, видове маркетинг и канали

    • Въведение в света на комуникацията;
    • Значение на маркетинга като дисциплина;
    • Основни цели и елементи на маркетинга;
    • Традиционен маркетинг и дигитален маркетинг;
    • Основни видове маркетинг;
    • Маркетинг канали;
    • Органичен трафик спрямо платен трафик.

    Дата: 8 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • "Client is king": целева аудитория - дефиниране

    • Фуния на продажбите и основни етапи в нея;
    • Психология на клиента при продажба;
    • Видове целева аудитория и нейните характеристики;
    • Как се дефинира "идеалния клиент"?;
    • Упражнение за определяне на buyer persona.

    Дата: 10 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • "Не продавайте продукти, а решавайте проблеми": стойностно предложение и SWOT анализ

    • Определяне на стойностното предложение (value proposition);
    • Провеждане на SWOT анализ;
    • Разбиране на уникалното предложение за продажба (USP);
    • Убеждаваща комуникация.

    Дата: 15 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Маркетингова стратегия и маркетинг на бъдещето

    • Какво е маркетинговата стратегия и защо е важна?;
    • KPIs - какво са, защо са важни, как се прави целеполагане и измерване на успех?;
    • Как да се подготвят курсистите за маркетинга на бъдещето?;
    • AI в работата;
    • Бъдещето на дигиталния маркетинг;
    • Нетрадиционни и иновативни рекламни подходи.

    Дата: 17 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе от 19 април до 22 април, като може да го стартирате най-рано в 10:00 часа на 19 април и най-късно в 21:59 часа на 22 април. След стартиране ще разполагате с 60 минути.

    ВАЖНО: Съпорт (имейл, телефон и Facebook група) по време на изпита ще има както следва:
    - 19 април (събота) - от 10:00 до 12:00 часа;
    - 21 април (понеделник) - от 10:00 до 12:00 часа;
    - 22 април (вторник) - от 9:00 до 19:30 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Теоретичният изпит ще се проведе на 25 и 26 април, като може да го стартирате най-рано в 10:00 часа на 25 април и най-късно в 21:59 часа на 26 април. След стартиране ще разполагате с 60 минути.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както за всички, които имат известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво, така и за всеки, който иска да навлезе в маркетинг концепциите по структуриран начин и с конкретни стъпки, след което ще може да ги приложи веднага.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 5 април. Обучението стартира на 8 април 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от теоретична част. Тя ще бъде под формата на тест, който ще се проведе от 19 април до 22 април.

Ще получа ли грамота след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете грамота от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от теоретичната част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

Безплатно

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Изпит

Явяване на редовен изпит и издаване на грамота и удостоверение

50 лв. до 9 април 2025 г.
100 лв. от 10 април до 16 април 2025 г.

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпита (до 9 април).

Александър Иванов

Преподавател

Вяра Стефчева

Преподавател

Marketing Basics - април 2025

Начало: 08 април 2025
3 седмици
3 кредита
Basics
Запиши се
Marketing Basics - април 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.