Social Media Marketing - януари 2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Social Media Marketing - януари 2020

3 курса в модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Проучваш и анализираш конкуренцията
  • Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
  • Планираш и създаваш съдържание за Instagram
  • Планираш и създаваш рекламни кампании
  • Реализираш успешни кампании с инфлуенсъри
  • Оптимизираш резултатите в реално време
Виж още

Обучението е подходящо, както за напълно начинаещи, така и за маркетинг и бранд мениджъри, social media специалисти и фрийленсъри, хора с желание да се развиват в маркетинга и рекламата и за всички желаещи да използват Facebook и Instagram за бизнес цели.

Каква е формата на обучение?

Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време и да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете на бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Ще мога ли да се явя на изпит?

Имате възможност да заплатите и за явяване на изпити при следващи присъствени провеждания на курсовете.
Желаещите да се явят на изпит за определен курс ще получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса? 

За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит на всеки отделен курс при следващо провеждане, като за всеки изпит се заплаща отделна такса в размер на 20 лв.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

380 лв.
Изпит

Записване за изпитна дата

  • Явяване на следващият изпит за един курс и издаване на сертификат
20 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Бисер Вълов

Преподавател

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От пет години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. 
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

Петър Владимиров

Преподавател

Петър Владимиров е основател на PVDigital - иновативна компания, която помага на бизнесите в дигиталния свят. Преди това е партньор и Client Service Director в дигитална агенция Interactive Share.

През последните 10 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус върху бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Mustela, VELUX, Bilka, Smirnoff, Fantastico, Goodyear, Nestle Dolce Gusto и много други. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Бил е лектор на събития на Google, Webit, SoftUni, Interactive Seminars, Digital4Plovdiv и други. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.

Social Media Marketing - януари 2020

3 курса в модула
Social Media Marketing - януари 2020
Social Media Marketing - януари 2020
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.