Курс Facebook Advertising Advanced - февруари 2020 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Advertising Advanced - февруари 2020

кредити 15 кредита
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Новости и настройки в платформата

    Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании. Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им. Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании. Подготовка на рекламни криейтиви за кампания - вариации на текстове и изображения. Домашно задание.

  • Проучване на аудитории

    Разглеждане на резултати от домашното задание и подготовка на специални аудитории за рекламната ни кампания чрез Facebook Audiences. Анализ на новостите при създаването на аудитории. Проучване на интереси с Audiience Insights.

  • Настройка на рекламната кампания

    Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове. Оформяне на различни ад сетове за различните аудитории, анализ на таргетирането и избора на местоположение. Домашно задание.

  • Автоматизация и показатели за наблюдение

    Преглед на идеите от домашното задание. Разглеждане на възможността за създаване на автоматични правила(Automated Rules). Създаване на препоръчан от лектора Custom Columns отчет с най-важните данни за наблюдение по време на рекламна кампания.

  • Тестване и анализ на текуща кампания

    Обсъждане на процеса на тестване на рекламната кампания и задълбочено разглеждане на данните от нея, за да се извършат коригиращите действия.  За финал - анализ и след приключване на рекламната кампания.

  • Въпроси и отговори

    Преговор на научените знания, подготовка за предстоящия изпит и отговор на допълнителни въпроси.

  • Изпит


    Всички, които са заявили онлайн изпит, ще получат имейл с инструкции за достъп до изпита.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Курсът е подходящ за хора с опит в рекламната платформа на Facebook, така че да познават Ads Manager и основната структура на рекламните кампании. Всичко останало ще бъде обяснено и показано по време на обучението.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща достъп до записите от проведените занятия и учебните материали.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

160 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до седем дни след заплащане за курса.

Бисер Вълов

Преподавател

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От шест години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. 
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

Facebook Advertising Advanced - февруари 2020

Начало: 10 февруари 2020
3 седмици
15 кредита
Запиши се
Facebook Advertising Advanced - февруари 2020

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."