Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания, включвайки оптимизации по трите основни периода - времето на подготовка за кампанията, периодът на активна кампания и анализа на резултатите след нея. За целта ще бъдат разгледани редица стратегии и инструменти, които се използват за всеки от периодите, така че да постигаме все по-добри резултати с всяка следваща кампания.
Facebook Advertising Advanced - февруари 2020
Обучението ще бъде съчетание от практически съвети и дискусии по цялостния процес на създаване на рекламна кампания, включвайки оптимизации по трите основни периода - времето на подготовка за кампанията, периодът на активна кампания и анализа на резултатите след нея. За целта ще бъдат разгледани редица стратегии и инструменти, които се използват за всеки от периодите, така че да постигаме все по-добри резултати с всяка следваща кампания.
Умения, които ще придобиеш
- планираш правилно рекламните си кампании
- създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
- използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
- оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
- анализираш резултатите от вече изминали кампании
- използваш по най-разумния начин бюджета си
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Новости и настройки в платформата -
Новости и настройки в платформата
• Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании; • Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им; • Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании; • Подготовка на рекламни криейтиви за кампания - вариации на текстове и изображения.Ресурси
-
Проучване на аудитории -
Проучване на аудитории
• Разглеждане на резултати от домашното задание и подготовка на специални аудитории за рекламната ни кампания чрез Facebook Audiences; • Анализ на новостите при създаването на аудитории; • Проучване на интереси с Audiience Insights.Ресурси
-
Настройка на рекламната кампания -
Настройка на рекламната кампания
• Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове; • Оформяне на различни ад сетове за различните аудитории, анализ на таргетирането и избора на местоположение.Ресурси
-
Автоматизация и показатели за наблюдение -
Автоматизация и показатели за наблюдение
• Преглед на идеите от домашното задание; • Разглеждане на възможността за създаване на автоматични правила (Automated Rules); • Създаване на препоръчан от лектора Custom Columns отчет с най-важните данни за наблюдение по време на рекламна кампания.Ресурси
-
Тестване и анализ на текуща кампания -
Тестване и анализ на текуща кампания
• Обсъждане на процеса на тестване на рекламната кампания и задълбочено разглеждане на данните от нея, за да се извършат коригиращите действия; • За финал - анализ и след приключване на рекламната кампания.Ресурси
-
Въпроси и отговори -
Въпроси и отговори
• Преговор на научените знания, подготовка за предстоящия изпит и отговор на допълнителни въпроси.Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Бисер Вълов
Преподавател
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.