Instagram Marketing - март 2020 Курс Instagram Marketing - март 2020 - SoftUni Digital
Loading...

Instagram Marketing - март 2020

06 март 2020 5 седмици 6 кредита

За курса

Обучението по Instagram Marketing включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекти на платформата по отношение на маркетинг: Създаване и управление на профил/бизнес профил, Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание, Практика: мобилно и фотозаснемане, и Рекламни кампании и формати, работа с инфлуенсъри.

Целта на обучението е да се получат познания за създаване, управление, развитие и реклама на Instagram за бизнес цели.  В обучението ще се включат и няколко гост лектори - страхотни специалисти в различни направления като дигиталния маркетинг мениджмънт, мобилната фотография и Performance Ads мениджмънта.

Запишете се на обучението, за да усвоите практически техники, разширите познанията си за Instagram и прилагате наученото в помощ на професионалното ви развитие и бизнеса!

Умения, които ще придобиеш

  • Проучваш и анализираш конкуренцията
  • Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
  • Планираш и създаваш съдържание за Instagram
  • Планираш и създаваш рекламни кампании
  • Реализираш успешни кампании с инфлуенсъри
  • Оптимизираш резултатите в реално време
Теми
  • Ресурси

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въведение в Instagram

    Статистики, тенденции и специфики на платформата. Mobile-first и visual-first подход

    Разглеждане на основните функции, UI, история и развитие на платформата. Типове съдържание, разлика между бизнес и личен профил. Instagram в цялостния комуникационен микс. Взаимодействие с Facebook. Как може Instagram да се използва за бизнес цели. Глобални и локални тенденции и специфики. Подготовка на mobile-first подход.

    Домашна задача за проучване и анализ на категория, конкуренция, успешни и неуспешни примери. При желание: създаване/избиране на Instagram акаунт, който ще се развива по време на обучението.


    Дата: 6-ти септември, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на Instagram стратегия

    Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
    Шаблони за планиране, бюджетиране и action plan. Категории и типове съдържание, честота и изготвяне на материалите предварително по план. Техники за популяризиране на профил/бизнес профил. Необходими ресурси за изпълнение на стратегията. Задача за домашна работа. 


    Дата: 13-ти март, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Заснемане на съдържание за Instagram

    Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
    Създаване на ефектно съдържание: сторита, видеа, LIVE, снимки, текст. Теория и практическа подготовка: мобилно заснемане на съдържание за Instagram с мобилен телефон. Задачи за домашна работа, свързани с фотозаснемане. 


    Дата: 20-ти март, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Рекламни формати, планиране и пускане на реклама

    Анализиране и дискусия на задачите от миналата седмица.
    Практически съвети: Рекламни формати, създаване, тестване и оптимизиране на рекламни кампании стъпка по стъпка. Анализиране на резултати. A/B тестване. Задача за домашна работа.


    Дата: 27-ми март, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Въпроси, дискусия и подготовка за изпит

    Обсъждане на основните научени теоретични и практически техники, затвърждаване на ключови моменти и прилагането им. Как курсът подпомага знанията и какви следващи стъпки трябва да предприемем и планираме, за да подобрим работата си в Instagram. Дискусия и разглеждане на примери по желание на участниците в обучението. Подготовка за предстоящия изпит, разглеждане на примерни въпроси и дискусия.

    Дата: 3-ти април, от 19:00 - 22:00

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Обучението завършва с практически изпит, който представлява разработване на задача-проект за Instagram for Business.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Обучението е подходящо за маркетинг и бранд мениджъри, social media специалисти и фрийленсъри, хора с опит в рекламата, дигитални ентусиасти, инфлуенсъри, както и за всички желаещи да разширят знанията си по отношение на Instagram.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 4 март 2020. Обучението стартира на 6 март и завършва на 3 април.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектора, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и ще имате възможност да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 




Certificate

SoftUni е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценка над Мн. добър 5.00  курсистите получават държавно признато „Удостоверение за професионално обучение, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз.

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лектора
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лектора през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
170лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (20 март). 

Преподавател

bpminmymind avatar
Петър Владимиров е основател на PVDigital - иновативна компания, която помага на бизнесите в дигиталния свят. Преди това е партньор и Client Service Director в дигитална агенция Interactive Share.

През последните 10 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус върху бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Mustela, VELUX, Bilka, Smirnoff, Fantastico, Goodyear, Nestle Dolce Gusto и много други. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Бил е лектор на събития на Google, Webit, SoftUni, Interactive Seminars, Digital4Plovdiv и други. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
LinkedIn