Fundamentals Module - май 2021 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Fundamentals Module - май 2021

Начало: 18 май 2021
24 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Анализ на търсещите машини
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Работа с Google Search Console
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Оптимизация на съдържанието
  • Персонализация на отчети в Google Analytics
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Създаване на персонализирани отчети
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Fundamentals Module е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модула е отворено до 16 май. Обучението стартира на 17 май. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Content Marketing - май 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Facebook Marketing - юни 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Email Marketing - юли 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Ads - септември 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
SEO - октомври 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Analytics - ноември 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

620 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 620 лева или да го направите на 2 равни вноски по 330 лева (общо 660 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 18 юни 2021 г.

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена Вълчанова има магистърска степен по “Международни комуникации” от Leeds Beckett University. Има сертификати от Hubspot Inbound certification, Growth Tribe Academy, Content Marketing Institute University и Copyhackers и др. Има 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, изграждане на маркетинг фунии и CRO в сферата на е-търговията и SaaS. Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter и др.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Занимава се с това още от 1997 г. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг повече от 7 години. Има опит като PPC и медиа планьор в Interactive Share, Huts JWT и др. Работил е за Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Porsche Group и др. Планирал и управлявал е рекламни бюджети за около 8 мил. лв. Минава от „страната на клиента“ и се занимава с E-Commerce на 18 централни и западноевропейски пазари за българска компания.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий Воробьов е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group, както и на Netpeak Cluster. Агенцията е фокусирана върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнес в България и в чужбина. Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в Softuni Digital.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. Участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, оперираща на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter и др.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава солиден опит в SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 г. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции, семинари, уебинари, IAB Bulgaria digital marketing masterclass, Online Advertising конференция и др. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimization", "SEO Advanced" и още.

Борислав Дончев

Преподавател

Борислав Дончев е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Той завършва с отличие цялостната програма в SoftUni Digital. Печели I място за най-добър студент в курса Search Engine Optimization и е поканен в екипа на Netpeak. Собственик е на успешен бизнес - офлайн и онлайн. Лектор е в курса "Seach Engine Optimization" в  SoftUni Digital, част от журито на "СофтУниада", както и в Netpeak Talks, организиран със Softuni Digital.

Fundamentals Module - май 2021

Начало: 18 май 2021
24 седмици
6 курса в модула
36 кредита
Запиши се
Fundamentals Module - май 2021