Facebook Marketing - юни 2021
В рамките на курса по Facebook Marketing ще имате възможността да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа днес. Ще разберете как най-успешно да планирате и настроите facebook реклама, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в нея и как да я използваме като ефективен канал за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие, до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на атрактивни Facebook послания
- Създаване на привлекателно визуално съдържание
- Използване на статистики за подобряване на резултатите
- Организиране на ефективни промо активности и игри
- Управляване и оптимизиране рекламни кампании
- Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
- 1 Ресурси
- 2 Facebook страници, групи и профили
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса. - 2 Facebook страници, групи и профили
-
Facebook страници, групи и профили
• Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили.
• Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели.
• Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците.
• Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.
Дата: 17 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 3 Алгоритъм на Facebook
- 4 Facebook Insight - най-важните показатели за следене
- 3 Алгоритъм на Facebook
-
Алгоритъм на Facebook
• Основни показатели и сигнали, които Facebook алгоритъмът отчита, за да покаже с приоритет различни видове съдържание в News Feed;
• Какви са значението и ролята на понятията Edge Rank, Social Graph и Open Graph;
• Как да оптимизираме и създадем съдържание, което да се показва повече в News feed;
Дата: 22 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 4 Facebook Insight - най-важните показатели за следене
-
Facebook Insight - най-важните показатели за следене
• Практическо разглеждане на функциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците;
• Съвети как да правим професионален анализ на данните за седмичен, месечен и тримесечен период;
Дата: 24 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 5 Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
- 6 Предимства на различни рекламни формати във Facebook
- 5 Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
-
Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
• Как да създаваме оригинален копирайтинг в социалните медии? Успешните тактики на едни от най-големите брандове в света;
• Как да създадем бранд идентичност, интересна визуална стилистика и постинг план;
Дата: 29 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 6 Предимства на различни рекламни формати във Facebook
-
Предимства на различни рекламни формати във Facebook
• Какво представлява рекламата във Facebook и къде я срещаме;
• Кои са различните рекламни формати и техните преимущества;
• Как да грабнем вниманието в News feed;
• Съвети и трикове за по-добри резултати;
Дата: 1 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 7 Ads Manager - как да създадем рекламна кампания
- 8 Facebook Pixel и оптимизации за напреднали
- 7 Ads Manager - как да създадем рекламна кампания
-
Ads Manager - как да създадем рекламна кампания
• Какво е Facebook Ads Manager и как да създадем рекламна кампания;
• Какви са различните настройки, които да приложим спрямо рекламните ни цели;
• Какви са възможностите за таргетиране във Facebook;
Дата: 6 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 8 Facebook Pixel и оптимизации за напреднали
-
Facebook Pixel и оптимизации за напреднали
• Какво е Facebook pixel и как се използва;
• Как да въведем конверсии и да създаваме специални аудитории;
• Разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи;
Дата: 8 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 9 Facebook промоции
- 10 Редовен изпит
- 9 Facebook промоции
-
Facebook промоции
• Какви видове промоции са позволени;
• Защо да ги използваме и какви трябва да бъдат целите им;
• Как да ги синхронизираме в няколко социални канала за максимален ефект;
;
Дата: 13 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 10 Редовен изпит
-
Редовен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 20 юли (вторник) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 17 юли до 23:30 часа на 18 юли.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 11 Поправителен изпит
- 11 Поправителен изпит
-
Поправителен изпит
Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 август (вторник) до 23:59:59 часа.
Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 7 август до 23:30 часана 8 август.Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 15 юни. Обучението стартира на 17 юни 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 20 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 17 и 18 юли.

Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване в онлайн форма на обучение:
| 170 лв. |

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (24 юни).