Курс Facebook Marketing - юни 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing - юни 2021

Начало Начало: 17 юни 2021
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
До края на записването:
02 03 29 24 дни часа мин сек
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории

Теми

  • Ресурси

    Презентациите ще се водят на български език, а информацията в слайдовете ще бъде на английски. Причината за това са английските термини, използвани в практиката, които са непреводими на български или преводът им не се използва в бизнеса.
  • Facebook страници, групи и профили

    • Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили.
    • Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели.
    • Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците.
    • Идеи за оптимално представяне и примери от практиката.

    Дата: 17 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Алгоритъм на Facebook

    • Основни показатели и сигнали, които Facebook алгоритъмът отчита, за да покаже с приоритет различни видове съдържание в News Feed;
    • Какви са значението и ролята на понятията Edge Rank, Social Graph и Open Graph;
    • Как да оптимизираме и създадем съдържание, което да се показва повече в News feed;

    Дата: 22 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook Insight - най-важните показатели за следене

    • Практическо разглеждане на функциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците;
    • Съвети как да правим професионален анализ на данните за седмичен, месечен и тримесечен период;

    Дата: 24 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на атрактивно съдържание за Facebook

    • Как да създаваме оригинален копирайтинг в социалните медии? Успешните тактики на едни от най-големите брандове в света;
    • Как да създадем бранд идентичност, интересна визуална стилистика и постинг план;

    Дата: 29 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Предимства на различни рекламни формати във Facebook

    • Какво представлява рекламата във Facebook и къде я срещаме;
    • Кои са различните рекламни формати и техните преимущества;
    • Как да грабнем вниманието в News feed;
    • Съвети и трикове за по-добри резултати;

    Дата: 1 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ads Manager - как да създадем рекламна кампания

    • Какво е Facebook Ads Manager и как да създадем рекламна кампания;
    • Какви са различните настройки, които да приложим спрямо рекламните ни цели;
    • Какви са възможностите за таргетиране във Facebook;

    Дата: 6 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook Pixel и оптимизации за напреднали

    • Какво е Facebook pixel и как се използва;
    • Как да въведем конверсии и да създаваме специални аудитории;
    • Разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи;

    Дата: 8 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook промоции

    • Какви видове промоции са позволени;
    • Защо да ги използваме и какви трябва да бъдат целите им;
    • Как да ги синхронизираме в няколко социални канала за максимален ефект;
    ;

    Дата: 13 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 20 юли (вторник) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 17 юли до 23:30 часа на 18 юли.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 8 август (вторник) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 7 август до 23:30 часана 8 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курсът е отворено до 15 юни. Обучението стартира на 17 юни 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 20 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 17 юли и 18 юли.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Онлайн

170 лв.

Присъствие в учебни занятия на всички занятия

Личен контакт с преподавателя и с курсистите в залата

Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател

Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс

Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор

Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 24 юни).

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Facebook Marketing - юни 2021

Facebook Marketing - юни 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."