Facebook Marketing Advanced - септември 2025
Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на автоматизирани правила
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Успешно използване на ремаркетинг
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в курса, копирайтинг и създаване на органично съдържание -
Въведение в курса, копирайтинг и създаване на органично съдържание
• Представяне на курса, основни теми и ползи за курсистите;
• Най-добри практики в копирайтинга;
• Примери за успешни текстове за реклама;
• Създаване на органично съдържание за социални мрежи;
• Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
• Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати;
• Най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.
Дата: 16 септември (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
-
Facebook аудитории - проучване и създаванe -
Facebook аудитории - проучване и създаванe
• Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории;
• Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
• Проучване на интереси на аудиторията;
• Подготовка на специални аудитории за кампаниите на курсистите.
Дата: 18 септември (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
-
Workshop: Приложение на системи с изкуствен интелект в дигиталния маркетинг -
Workshop: Приложение на системи с изкуствен интелект в дигиталния маркетинг
• Големи текстови модели и тяхното използване в маркетинга;
• Изкуствен интелект и копирайтинг;
• Модели за създаване на изображения и видео.
Дата: 23 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
-
Настройка на рекламната кампания -
Настройка на рекламната кампания
• Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
• Формиране на KPI според целта;
• Оформяне на различни ad sets и реклами за различните аудитории;
• Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.
Дата: 25 септември (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
-
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window) -
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window)
• Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които могат да се отделят за реклама;
• Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната цел;
• Обясняване на функцията на attribution window.
Дата: 30 септември (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
- Въведение (4 мин.)
- Бюджетиране (22 мин.)
- Наддаване във Facebook аукциони - обяснено (11 мин.)
- Най-голям обем или най-голяма стойност (10 мин.)
- Цена за резултат и таван на цената (12 мин.)
- Таван на наддаването (8 мин.)
- Оптимизация на стойността (15 мин.)
- Оптимизация за минимална възвръщаемост на инвестициите от реклама (8 мин.)
- Прозорец на приписване (8 мин.)
- Демонстрация (17 мин.)
- Домашно (2 мин.)
- Обобщение (3 мин.)
- Презентация
-
Ремаркетинг -
Ремаркетинг
• Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
• Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.
Дата: 2 октомври (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
- Въведение (4 мин.)
- Какво е ремаркетинг? (12 мин.)
- Най-добри практики в ремаркетинга (10 мин.)
- Ремаркетинг на ангажирана аудитория (21 мин.)
- Ремаркетинг на потребители с продукти, които харесват (12 мин.)
- Ремаркетинг на съществуващи клиенти (11 мин.)
- Ремаркетинг на хора, които са добавили продукт в количката си (10 мин.)
- Защо трябва да използвате каталожни реклами (15 мин.)
- Създаване на продуктов каталог (9 мин.)
- Размишления за ремаркетинг стратегия чрез AI (15 мин.)
- Обобщение (3 мин.)
- Презентация
-
Workshop and Homeworks -
Workshop and Homeworks
• Workshop;
• Homeworks.
Дата: 7 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
-
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация -
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация
• Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да се наблюдават, за да се анализират резултатите от кампаниите според техните цели;
• Препоръки за добавяне и подредба на Custom Columns според нуждите;
• Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).
Дата: 9 октомври (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
- Въведение (3 мин.)
- Какви са метриките във Фейсбук (24 мин.)
- Добавяне на нови колони с метрики във Facebook (11 мин.)
- Метрики за кампании за осведоменост (10 мин.)
- Метрики за кампании за обмисляне (14 мин.)
- Метрики за кампании за конверсии (10 мин.)
- Отчети във Facebook (6 мин.)
- Автоматизирани правила (12 мин.)
- Демонстрация (24 мин.)
- Домашна работа (1 мин.)
- Обобщение (2 мин.)
- Презентация
-
Тестване, анализ и оптимизация -
Тестване, анализ и оптимизация
• Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ad set, ad и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите;
• Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.
Дата: 14 октомври (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.Ресурси
-
Workshop: Разработване на стратегия и прилагане в реално време -
Workshop: Разработване на стратегия и прилагане в реално време
• Workshop.
Дата: 16 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
Дата: 21 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 28 октомври до 16:00 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 25 и 28 октомври, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 25 октомври до 16:00 часа на 28 октомври.Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 18 ноември до 16:00 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 15 и 18 ноември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 15 ноември до 16:00 часа на 18 ноември.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 14 септември. Обучението стартира на 16 септември 2025 г.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Определени сесии от курса се предоставят под формата на предварително записани видео уроци, които се качват в платформата по график, заедно с други учебни ресурси. Друга част от занятията се провеждат онлайн в реално време, като курсистите имат възможност да задават въпроси на преподавателя. Веднага след всяко занятие проведено в реално време, получавате достъп до записа и учебните ресурси. Подробен график на занятията по ден и час, както и формат на провеждане (на запис или онлайн в реално време), можете да откриете в раздел "Теми".
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 28 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 и 28 октомври.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
280 лв.Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 23 септември).
Петър Хаджиколев
Преподавател