Facebook Marketing Advanced - септември 2025

Умения, които ще придобиеш
- Правилно планиране на рекламни кампании
- Създаване на автоматизирани правила
- Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
- Успешно използване на ремаркетинг
- Ефективно използване на задълбочените статистики
- Правилно разпределяне на рекламни бюджети
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в курса, копирайтинг и създаване на органично ангажиращо съдържание -
Въведение в курса, копирайтинг и създаване на органично ангажиращо съдържание
• Представяне на курса, основни теми и ползи за курсистите;
• Най-добри практики в копирайтинга;
• Примери за успешни текстове за реклама;
• Създаване на органично съдържание за социални мрежи;
• Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
• Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати;
• Най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.
Дата: 16 септември (вторник), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Facebook аудитории - проучване и създаванe -
Facebook аудитории - проучване и създаванe
• Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории;
• Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
• Проучване на интереси на аудиторията;
• Подготовка на специални аудитории за кампаниите на курсистите.
Дата: 18 септември (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: Приложение на системи с изкуствен интелект в дигиталния маркетинг -
Workshop: Приложение на системи с изкуствен интелект в дигиталния маркетинг
• Големи текстови модели и тяхното използване в маркетинга;
• Изкуствен интелект и копирайтинг;
• Модели за създаване на изображения и видео.
Дата: 23 септември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Настройка на рекламната кампания -
Настройка на рекламната кампания
• Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
• Формиране на KPI според целта;
• Оформяне на различни ad sets и реклами за различните аудитории;
• Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.
Дата: 25 септември (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window) -
Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window)
• Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които могат да се отделят за реклама;
• Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната цел;
• Обясняване на функцията на attribution window.
Дата: 30 септември (вторник), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Ремаркетинг -
Ремаркетинг
• Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
• Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.
Дата: 2 октомври (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop and Homeworks -
Workshop and Homeworks
• Workshop;
• Homeworks.
Дата: 7 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация -
Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация
• Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да се наблюдават, за да се анализират резултатите от кампаниите според техните цели;
• Препоръки за добавяне и подредба на Custom Columns според нуждите;
• Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).
Дата: 9 октомври (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Тестване, анализ и оптимизация -
Тестване, анализ и оптимизация
• Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ad set, ad и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите;
• Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.
Дата: 14 октомври (вторник), записът ще бъде качен в 19:00.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Workshop: Разработване на стратегия и прилагане в реално време -
Workshop: Разработване на стратегия и прилагане в реално време
• Workshop.
Дата: 16 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
Дата: 21 октомври (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 26 октомври до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 25 октомври до 23:30 часа на 26 октомври.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 16 ноември до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 15 ноември до 23:30 часа на 16 ноември.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 14 септември. Обучението стартира на 16 септември 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси. Материалите за лекциите, включително видеа на запис и ресурси, ще бъдат налични в 19:00 часа в деня на провеждането му.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 октомври, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 и 26 октомври.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
280 лв.Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 23 септември).
Петър Хаджиколев
Преподавател
