Курс SEO - февруари 2026 - SoftUni Digital
Loading...
курс

SEO - февруари 2026

Начало Начало: 16 февруари 2026
продължителност 7 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
  • Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
  • Умения за разписване на коректни мета тагове
  • Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
  • Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
  • Анализ на външни линкове
  • Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • Introduction to SEO

    • General Information on How Search Engines Work: Crawling, Indexing and Ranking;
    • What is SEO and What Tasks it Solves?;
    • Introduction to the Course, Information on Working on the Project, Structure of Assignments.

    Дата: 16 февруари (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Semantic Analysis and Meta Tags

    • Semantic Core;
    • Types of Searches;
    • Title, Meta Description and H1.

    Дата: 18 февруари (сряда), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Semantic Analysis and Meta Tags

    • Semantic Analysis and Writing Meta Data.

    Дата: 23 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • SEO Copywriting, Content Plan and Correct Website Structure

    • SEO Copywriting;
    • Content Strategies;
    • Proper Semantic Structure.

    Дата: 25 февруари (сряда), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • SEO Tools for Аnalysis (Google Analytics, Google Search Console, Serpstat and Ahrefs)

    • Tracking SEO Results;
    • Google Analytics, Google Search Console, Serpstat and Ahrefs.

    Дата: 2 март (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • SEO & AI - Future of Content & Search

    • How AI is Changing SEO? (ChatGPT and Google SGE);
    • Automations;
    • How to Use AI Without Harming the Website?;
    • Best Recommendations for Preparing the Website for Google SGE.

    Дата: 4 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Local SEO and Google My Business

    • Local SEO and How to Rank Better for Local Searches?;
    • Google My Business and How to Manage Your Business Through it?

    Дата: 9 март (понеделник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Link Building and Competitor Analysis

    • External Links and Link Building;
    • Competitor Analysis.

    Дата: 11 март (сряда), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam Preparation

    • Preparation for the Exam Assignment.

    Дата: 16 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 31 март до 16:00 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 28 и 29 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 28 март до 23:30 часа на 29 март.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 април до 16:00 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 април до 23:30 часа на 19 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в маркетинга, както и за всички, които искат да разберат как работят търсещите машини и как правилно да оптизимизират съдържание за по-добро класиране в Google. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 14 февруари. Обучението стартира на 16 февруари 2026 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси. Материалите за лекциите, включително видеа на запис и ресурси, ще бъдат налични в 19:00 часа в деня на провеждането му.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 31 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 28 март и 29 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 23 февруари).

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е CEO & Founder на Z-Consult - премиум консултантска агенция, специализирана в дигиталния маркетинг и стратегически решения за бизнес растеж. Освен това той има над 15 години опит в SEO и дигиталния маркетинг, като е разработвал маркетингови стратегии и е ръководил SEO планирането за водещи компании като част от екипа на Netpeak Bulgaria (2018 - 2025) като Ozone.bg, Technomarket.bg, Ardes.bg, A1.bg и Pausejeans-online.

В Netpeak Bulgaria е отговарял за стратегическото SEO планиране, изпълнението на проекти и корпоративни обучения за компании като A1, Decathlon, Technomarket и БНР, споделяйки експертни знания.

От 2018 година Мартин е лектор в SoftUni Digital и автор на курсовете SEO Fundamentals, Technical SEO и SEO & AI - с над 15,000 обучени курсиста. Също така е лектор на престижни събития като Online Advertising, Career Show и IAB Masterclass.

През 2024 година е отличен като една от "Топ 100 най-влиятелни IT личности в България" и става най-следваният маркетолог в LinkedIn.

SEO - февруари 2026

Начало: 16 февруари 2026
7 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
SEO - февруари 2026

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.