Google Ads - септември 2021
Google Ads е една от най-разпространените рекламни платформи в света, която по лесен начин дава на всеки малък или голям бизнес, възможност да достигне до точните потребители за нуждите му. В курса по Google Ads ще бъдат засегнати всички основни типове кампании, които могат да се изградят и управляват в платформата (Search, Display, Video and App promotion). Ще имате възможност да се запознаете с основни подходи и добри практики за реализация на успешни кампании в Google Ads. В рамките на курса ще се изучават темите за анализ и избор на ключови думи, създаване на подходящи рекламни послания, мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании.
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Фундаменти на Google Ads -
Фундаменти на Google Ads
• Какво е Google Ads?;
• Рекламни мрежи и формати;
• Структура на Google Ads Account;
• Структура на Google Ads Account;
• Ключови думи и създаване на реклами;
• Разширения и bidding.
Ресурси
-
Упражнение: Настройки на акаунта и търсачката -
Упражнение: Настройки на акаунта и търсачката
• Създаване на акаунт;
• Създаване на Search кампания;
• Подбор на ключови думи;
• Писане на реклами;
• Създаване на рекламни разширения;
• Настройки.
Ресурси
-
Дисплейна мрежа, видео реклами и мобилни реклами -
Дисплейна мрежа, видео реклами и мобилни реклами
• Формати;
• Настройки;
• Ремаркетинг и таргетиране в Google Display, Video & Mobile.
Ресурси
-
Упражнение: Дисплейна мрежа и видове реклами -
Упражнение: Дисплейна мрежа и видове реклами
• Създаване и настройване на Google Display и Youtube кампания;
• Създаване на рекламни групи;
• Начини за таргетиране;
• Видео реклами;
• Мобилни реклами.
Ресурси
-
Google Ads базова автоматизация -
Google Ads базова автоматизация
• Dynamic Search Ads;
• Вмъквания на ключови думи;
• Smart Display campaigns.
Ресурси
-
Case studies, статистики и криейтиви -
Case studies, статистики и криейтиви
• Статистики;
• Възвръщаемост на инвестициите и криейтиви.
Ресурси
-
Упражнение: Подготовка за изпит -
Упражнение: Подготовка за изпит
• Подготовка за изпит;
• Отговор на въпроси.
Ресурси
-
Workshop: Google Ads campaign proposal -
Workshop: Google Ads campaign proposal
• Получаване на запитване;
• Проучване и изготвяне на стратегия;
• Изготвяне на план с подробна разбивка;
• Подготовка и изпълнение на рекламна кампания.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Богдан Богомилов
Преподавател