Курс E-mail Marketing - юли 2021 - SoftUni Digital
Loading...

E-mail Marketing - юли 2021

20 юли 2021 3 седмици 6 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 18 юли. Обучението стартира на 20 юли 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 12 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 15 август и 16 август.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
    • Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс;
    • Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор;
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията;

170 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (27 юли).

Преподаватели

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design & Communication и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България.  Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Преподавател по маркетинг и ПР повече от 10 години в НБУ. Създател на  Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг. Член на УС на IAB България и Националния съвет по безопасен Интернет. Работила е по проекти за множество брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България и др.
montes avatar
Симона Попова
Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики.