Курс Google Ads Advanced - октомври 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Ads Advanced - октомври 2025

Начало Начало: 28 октомври 2025
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране и създаване на стратегия
  • Работа с Tag Manager и Google Analytics
  • Работа с инструменти за проучване
  • Работа с Google Ads Editor
  • Създаване и управление на различни типове кампании
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Цели и стратегии

    • Основни принципи при стратегиите;
    • Анализ на сайт;
    • Инструменти;
    • Таргет персона;
    • Типове кампании и стратегии за офериране;
    • Съставяне на план.

    Дата: 28 октомври (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Analytics и Tag Manager

    • Потребителско поведение;
    • Google Analytics и Tag Manager;
    • Tag Assistant;
    • Настройка на реализации;
    • Насторойка на базови и advanced събития.

    Дата: 30 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Модерното търсене и AI Max

    • Какво беше рекламата в търсачката и как се промени?;
    • Какво предстои?;
    • AI Overview - Game Changer;
    • Voice Search;
    • Broad Match, Smart Bidding and RSA;
    • AI Max и рекламиране без ключови думи;
    • Добри практики.

    Дата: 4 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Looker Studio

    • Създаване на custom отчети.

    Дата: 6 ноември (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ремаркетинг

    • Видове ремаркетинг - стандартен и динамичен;
    • Създаване на ремаркетинг листи - през Google Ads, GA4 и YT;
    • Създаване на каталог за динамичен ремаркетинг;
    • Ремаркетинг в мрежа за търсене, дисплей, видео, Demand Gen и PMax.

    Дата: 11 ноември (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Pmax & Demand Gen

    • Защо Pmax и Demand Gen?;
    • Създаване на криейтиви;
    • Стратегии за наддаване;
    • Създаване на PMAx и Demand Gen кампании;
    • Добри практики.

    Дата: 13 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Автоматизации и AI в Google Ads

    • Кога се използват и кога не?;
    • Бюджетът има ли значение?;
    • Стратегии за наддаване;
    • AI за писане на текстове, подбор на ключови думи и аудитории - промптове;
    • Custom Rules;
    • Scripts.

    Дата: 18 ноември (вторник), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Google Ads Editor и оптимизация на кампании

    • Въведение и инсталация на Google Ads Editor;
    • Кога да се използва?;
    • Оптимизация на кампании - капанът AAR;
    • Оптимизация на кампании в търсачка;
    • Оптимизация на кампании в Pmax.

    Дата: 20 ноември (четвъртък), записът ще бъде качен в 19:00 часа.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Изготвяне на курсовия проект.

    Дата: 25 ноември (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, онлайн в реално време.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 9 декември до 16:00 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 6 и 9 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 6 декември до 16:00 часа на 9 декември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 23 декември до 16:00 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 23 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 декември до 16:00 часа на 23 декември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на рекламни кампании в Google Ads, които искат да надградят знанията си.

Необходими умения:
  Работа с платформата и свободното навигиране в нея на създаден Google Ads профил;
  Познаване на различните видове match types;
  Опит със създаването на Search и YouTube кампании;
  Работа с базова автоматизация (Dynamic Search Ads and Performance Max Campaigns);
  Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 26 октомври. Обучението стартира на 28 октомври 2025 г.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Определени сесии от курса се предоставят под формата на предварително записани видео уроци, които се качват в платформата по график, заедно с други учебни ресурси. Друга част от занятията се провеждат онлайн в реално време, като курсистите имат възможност да задават въпроси на преподавателя. Веднага след всяко занятие проведено в реално време, получавате достъп до записа и учебните ресурси. Подробен график на занятията по ден и час, както и формат на провеждане (на запис или онлайн в реално време), можете да откриете в раздел "Теми".

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 9 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 6 и 9 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 4 ноември).

Богдан Богомилов

Преподавател

Евгени Сандев

Преподавател

<< Обратно към всички издания на курса "Google Ads Advanced"

Google Ads Advanced - октомври 2025

Начало: 28 октомври 2025
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Google Ads Advanced - октомври 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.