Курс Facebook Marketing Advanced - юни 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing Advanced - юни 2022

кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Правилно планиране на рекламни кампании
  • Създаване на автоматизирани правила
  • Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
  • Успешно използване на ремаркетинг
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Правилно разпределяне на рекламни бюджети

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в курса и новости във Facebook

    • Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции;
    •Запознаване с лекторите и техния професионален опит;
    • Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.
  • Копирайтинг и създаване на органично съдържание

    • Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании;
    • Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им;
    • Значение на Facebook пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.
  • Създаване на ангажиращo визуално съдържание

    • Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
    • Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създаване на текстове, сторителинг, изображения и видео.
  • Facebook аудитории - проучване и създаванe

    • Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории;
    • Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им;
    • Проучване на интереси на аудиторията ни;
    • Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.
  • Настройка на рекламна кампания

    • Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове;
    • Формиране на KPI според целта ни;
    • Оформяне на различни ads сетове и реклами за различните аудитории;
    • Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.
  • Стратегии за бюджетиране, бидване и приписване (attribution window)

    • Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които можем да отделим за реклама;
    • Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната ни цел;
    • Обясняване на функцията на attribution window.
  • Ремаркетинг

    • Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти;
    • Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.
  • Ключови Facebook метрики за наблюдение и автоматизация

    • Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да наблюдаваме, за да анализираме резултатите от кампаниите си според техните цели;
    • Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите ни;
    • Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).
  • Тестване, анализ и оптимизация

    • Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ads сет и ads и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите;
    • Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.
  • Упражнение I: Разработване на стратегия и прилагане в реално време

    Още няма описание за тази лекция

  • Упражнение II: Анализ на резултатите и възможности за подобряване

    Още няма описание за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Представяне на примерен курсов проект.
  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в създаването на реклами във Facebook, които искат да надградят знанията си. Необходим е опит с управлението и оптимизацията на Facebook реклами, свободна работа с базови стратегии, метрики и настройки, които платформата предлага. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

160 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Велизар Величков

Преподавател

Денислав Георгиев

Преподавател

Петър Хаджиколев

Преподавател

Facebook Marketing Advanced - юни 2022

Начало: 28 юни 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Facebook Marketing Advanced - юни 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.