Как се увеличaват приходите и поръчките чрез имейл маркетинг и автоматизации?
Изминало събитие
Дата:
20 декември 2022
Час:
19:00
Лектор:
Смилен Смиленов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как се увеличaват приходите и поръчките чрез имейл маркетинг и автоматизации?" нa 20 декември 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Смилен Смиленов.
За семинара
В този семинар ще се разгледа как да се увеличат приходите и поръчките чрез ефективен имейл маркетинг и автоматизирани известия, които са тясно таргетирани за сегментирана аудитория, която да превърне в купувачи и
дългосрочни клиенти. Ще се разгледаат добри практики за увеличение на базата с контакти и добри практики за интересни и успешни автоматизации като
забравена количка, разгледан продукт, разгледана категория, намалена цена на продукт, поздрав за рожден ден и много други Cross Sell и Upsell предложения за потребителите, които ще подобрят средната стойност на поръчката.
Какво съдържа:
Какво съдържа:
- Как да се увеличи базата си с клиенти?
- Видове автоматизирани известия.
- Успешни похвати за имейл маркетинг и автоматизации.
- Добри практики за увеличение на средна стойност на поръчка
- Тригери и персонализация на известията спрямо действие в сайта.
- Как се измерва успехът и за какво да се следи?
За лектора
Смилен Смиленов
Смилен е основател и изпълнителен директор на дигитална агенция IMPROVE.bg, която спечели 2-ро място в конкурса “Сайт на годината” в категория “StartUp или малка фирма” при гласуване от публиката. Той е човек с изключително богат опит в дигиталния маркетинг в най-различни ниши като Спортни стоки, Автомобили, Мебели, Детски стоки, Електроуреди, Застраховки, Хранителни добавки, Бързооборотни стоки и много други. Управлявал е над 55+ онлайн магазина и проекта в България, Германия, UK, Австрия, Румъния, Гърция и останалата част от света. Изучава - маркетинг, комуникации и иновации в университета МВБУ (Международно Висше Бизнес Училище). Бил е лектор в eCommerce Academy Conference, IAB Bulgaria, Digital CodeWeek, както още различни семинари и уебинари за дигитален маркетинг. Преминава през цялостната програма Ecommerce Success към Стопанския факултет на Софийския университет, организиран от BEA, множество курсове в SoftUni Digital и други.