Ролята на марките в портфолиото на Кока-Кола ХБК България: Как да постигнем перфектния микс от продукти?
Изминало събитие
Дата:
28 май 2021
Час:
10:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн конференцията на тема "Ролята на марките в портфолиото на Кока-Кола ХБК България: Как да постигнем перфектния микс от продукти?" нa 28 май 2021 г. (петък) от 10:00 часа с лектори Лилия Тодорова, Кирил Кирилов, Милослав Хугасян и Емил Мянков.
В конференцията се допуска участието единствено на лица над 18-годишна възраст.
В конференцията се допуска участието единствено на лица над 18-годишна възраст.
За семинара
По време на конференцията ще са разгледат общо три теми, обхващащи по-подробно каква е ролята на марките в портфолиото:
- 10:00 - 10:45 Тема: Кафе: Тенденции и потребителски нагласи
- 10:45 - 11:00 Въпроси
- 11:00 – 11:20 Ароматна кафе пауза с нашия бариста Кирил Кирилов.
- 11:20 - 11:30 Почивка
- 11:30 - 12:15 Тема: Ролята на премиум марките в портфолиото
- 12:15 - 12:30 Въпроси
- 12:30 - 13:15 Тема: Силата на портфолиото или „когато 1+1 = 3“
- 13:15 - 13:30 Въпроси
Какви са тенденциите на пазара на кафе в България и Европа? Как потребителските вкусове и нагласи повлияват процеса по избор и лансиране на нови марки на пазара? По какъв начин, чрез изграждане на силно портфолио можем да постигнем силно конкурентно предимство?
Лектор: Лилия Тодорова, Маркетинг мениджър „Топли напитки“
Какво е премиумизация и какви са логичните причини Кока-Кола ХБК България да е в ТОП 3 играчите в стойност на пазара на премиум алкохолни продукти в България? От дефиниране на ролята им в портфолиото, до изграждането на имиджа им и връзката с техните потребители.
Лектор: Милослав Хугасян, Маркетинг мениджър „Алкохолни напитки“
В тази част ще си говорим малко за заведения, повече за портфолио и още повече за важността на балансираното портфолио при работата със заведения.
Лектор: Емил Мянков, мениджър „Търговски канали за незабавна консумация“
В конференцията се допуска участието единствено на лица над 18-годишна възраст.
Партньор на конференцията
За лекторите
Лилия Тодорова, Кирил Кирилов, Милослав Хугасян, Емил Мянков
Още от ученическите си години Лилия експериментира с работа и стажове в различни сфери на бизнеса, докато не я грабва маркетинга. За нея, той е като приключение, пълно с неизвестни територии, необятни възможности и предизвикателства. Именно затова, вече над 20 години се занимава с маркетинг. Заедно с екипа си лансира на пазара над 15 нови марки, осъществява над 50 маркетингови кампании и създава над 150 продукта. В момента, Лилия отговаря за маркетинга на портфолиото от топли напитки на Кока-Кола ХБК България, като през 2020 г. лансира Costa Coffee продукти за вкъщи.
Кирил е професионален бариста от 2009 г. с експертен опит в развитието на кафе способностите на кафетерии и магазини, предлагащи висококачествено кафе. Преминава всички нива на SCA сертификация и в момента е кафе експерт за портфолиото на COSTA Coffee в България.
Културолог по образование, Милослав започва своята кариера в областта на маркетинга преди 16 години. За този период, той отговаря за маркетинга и продажбите на водещи международни алкохолни марки. През последните 5 години, заедно с екипа си, Милослав развива коктейлната култура в България, чрез платформата PERFECT MIX и налага редица водещи световни брандове като част от 24/7 портфолиото на Кока-Кола ХБК България.
Историята на Емил в Кока-Кола ХБК България започва през 2015 г., когато воден от любопитството си, попада сред дълбоките неизвестни води на алкохолния бизнес и става част от алкохолния екип на Кока-Кола ХБК България. Емил среща множество възможности да учи, да се адаптира и да стане по-добър професионалист. Той има принос в утвърждаването на компанията сред трите най-големи дистрибутори на алкохолни напитки в страната и лансирането на едни от най-силните марки на компанията у нас. Днес, Емил отговаря за управлението на търговските канали за незабавна консумация на 24/7 портфолиото на компанията като част от отдел „Маркетинг“.
Кирил е професионален бариста от 2009 г. с експертен опит в развитието на кафе способностите на кафетерии и магазини, предлагащи висококачествено кафе. Преминава всички нива на SCA сертификация и в момента е кафе експерт за портфолиото на COSTA Coffee в България.
Културолог по образование, Милослав започва своята кариера в областта на маркетинга преди 16 години. За този период, той отговаря за маркетинга и продажбите на водещи международни алкохолни марки. През последните 5 години, заедно с екипа си, Милослав развива коктейлната култура в България, чрез платформата PERFECT MIX и налага редица водещи световни брандове като част от 24/7 портфолиото на Кока-Кола ХБК България.
Историята на Емил в Кока-Кола ХБК България започва през 2015 г., когато воден от любопитството си, попада сред дълбоките неизвестни води на алкохолния бизнес и става част от алкохолния екип на Кока-Кола ХБК България. Емил среща множество възможности да учи, да се адаптира и да стане по-добър професионалист. Той има принос в утвърждаването на компанията сред трите най-големи дистрибутори на алкохолни напитки в страната и лансирането на едни от най-силните марки на компанията у нас. Днес, Емил отговаря за управлението на търговските канали за незабавна консумация на 24/7 портфолиото на компанията като част от отдел „Маркетинг“.